Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
A4TQ

 postitati 29.05.20 21:04
Nii on, kõigil Q7 on juhipoolses rattakoopas kliimatorustik. Logari taga üleval. Esimese kliima puhul 2 toru ja tagumise kliimaga mudelil lisaks hagnemine tagumisele kliimaradiaatorile.
teet82

 postitati 29.05.20 17:25
Esimese otsa Q7, Touareg ja Cayenne peaks olema kõigil need torud samasugused ja samamoodi rattakoopast jooksma üles kapoti alla.
rimees

 postitati 29.05.20 16:49
minu q7 ees kliima ainult ja rattakoopas on ainult webasto torud! Kliima torusid ei ole seal!
Ahti

 postitati 28.05.20 06:20
Omal oli sama jama. Esimesed torud lasin Forsis vahetada miski 600 €. See kevad süsteem jälle tühi. Forsis kontrolliti süsteem üle. Tagumised torud lekivad. Arve peale, mis nad esitasid selle töö joaks + torud, tulin tagurpidi uksest välja. 1300 €. Võtsin ühendust Freoonipunkt.ee -ga. Tüüp oli juba teadlik Q7 kliima torude jamaga. Täitis süsteemi ära värvainega ja praegu toimib. Kui tühjaks saab võtan ühendust, nad panevad tagumiste torude asemele voolikud ja arve tuleb 600-700 €.
teet82

 postitati 27.05.20 21:00
Naise sõnul pidavat kliima toimima, tänud Rainile, kes viitsis hilja õhtul ära täita süsteemi. Seega see esimeses postituses mainitud ümberehitus toimib küll, 317EUR kahe toru eest Forssis ja saab neljatsoonilise vähemalt eest külma puhkuma, kui ei jõua kõiki torusid osta kriisiajal:D
230Ott

 postitati 27.05.20 19:10
Tsitaat:
Kuidas see võimalik on, et mitmesse kohta korraga tekivad augud?
Pascali seadusele vastavalt said kõik roostekohad ühtmoodi survet ja kui üks läbi hakkas laskma, surve kadus.
Vaata silmaga ülejäänud torud üle ja kui tunduvad ok, ära hakka midagi ümber ehitama.

Müümisel läheb jamaks, VIN näitab ühte ja auto on teine ning ostjal tekib kohe küsimus, et mida sa seal VEEL ümber oled teinud.
Kui aga tulevikus müügiplaani pole, siis enda jaoks võid teha mida iganes.

.


Mis Pascal siia puutub? Korrosioon sööb torud läbi, mitte rõhk.
Rain573

 postitati 26.05.20 20:30
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Sest kahtlus on, et ainult selle ühe toru vahetamisest ei piisa ja põhja all on veel lekkeid.


Kuidas see võimalik on, et mitmesse kohta korraga tekivad augud?
Pascali seadusele vastavalt said kõik roostekohad ühtmoodi survet ja kui üks läbi hakkas laskma, surve kadus.
Vaata silmaga ülejäänud torud üle ja kui tunduvad ok, ära hakka midagi ümber ehitama.

Müümisel läheb jamaks, VIN näitab ühte ja auto on teine ning ostjal tekib kohe küsimus, et mida sa seal VEEL ümber oled teinud.
Kui aga tulevikus müügiplaani pole, siis enda jaoks võid teha mida iganes.

.


Ühel ja samal torul tekivad mitmesse kohta augud. Korduvalt näinud seda. Kuidas see võimalik on kahjuks ei oska komenteerida :D
intsu879

 postitati 26.05.20 19:32
Kui Q oli kunagi siis sai ka selle teemaga tegeletud,siis oli muidugi oem toru krõbedama hinnaga.Tuttav alukeevitaja tegi imesi,ta keevitas gramm jämedama toru sinna ümber kus katkinekoht oli.Sõitsin ise veel neli aastat ja ei olnud probleemi.Sama sai tehtud caravelle bussil hiljuti,millel tagumine kliima torustik mädanenud oli rattakoopas.Esinduses ühe toru hind 320.- vs keevitaja 25.- ;)
teet82

 postitati 26.05.20 17:54
Sügisel jäigi see kliima remont tegemata ja kuna enam ei olnud võimalik sealt Poolast tellida tervet 4-tsoonilise torustikku, siis sai otsustatud jätta tagumine kliima mängust välja. Sai sealt tellitud siis esimeses rattakoopas olevad torud ilma hargnemiskohata ja proovitud paigaldada, aga kuju on täiesti vale ja peale mitu tundi painutamist ja sobitamist sai villand. Hommikul sai tellitud Forssist originaal torud ja kõik sobib ideaalselt, proovib nüüd täita millalgi.

Seega tasub võtta 2xkallimad originaal torud, või siis peavad olema väga head närvid, et neid b-osasid sobitada. Igal juhul müüja on neid seal ebays 30tk müünud väidetavalt, natuke kahtlane.
teet82

 postitati 26.08.19 19:22
Auto sellisena ostetud ja teadmata aja autoaias seisnud, võib-olla eelnevalt ka Sakasamaal. Seega ei tea, et mitmest kohast on jõudnud läbi ussitada. See esimeses rattakoopas olev toru on koodiga 7L6820750AJ neljatsoonilise jaoks, Forss küsib umbes 150EUR, Poolast saaks umbes 80EUR eest, järgmine torujupp põhja alla Forss 170EUR, Poolast endiselt 80EUR, seal on veel kolmas jupp ka ja lisaks ka teine jämedam toru samamoodi kolme osana. Ehk siis 1000EUR võib vabalt panna põhjaaluste torude peale kui Eestist osta kõik. Aga loomulikult ju ka parandatakse neid torusid, variante on palju.
stihl

 postitati 26.08.19 06:00
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Sest kahtlus on, et ainult selle ühe toru vahetamisest ei piisa ja põhja all on veel lekkeid.


Kuidas see võimalik on, et mitmesse kohta korraga tekivad augud?
Pascali seadusele vastavalt said kõik roostekohad ühtmoodi survet ja kui üks läbi hakkas laskma, surve kadus.
Vaata silmaga ülejäänud torud üle ja kui tunduvad ok, ära hakka midagi ümber ehitama.

Müümisel läheb jamaks, VIN näitab ühte ja auto on teine ning ostjal tekib kohe küsimus, et mida sa seal VEEL ümber oled teinud.
Kui aga tulevikus müügiplaani pole, siis enda jaoks võid teha mida iganes.

.
TiitR2

 postitati 25.08.19 20:29
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
See on jah sama toru arvatavasti, nelja-tsoonilisel on lihtsalt seal hargnemiskoht lisaks, taha minev toru on sinna poldiga külge poogitud. Lihtne oleks see tavalise toru vastu vahetada, teha sama kõrval oleva jämedama toruga ja ei peaks enam naise kaagutamist kuulama. Sest kahtlus on, et ainult selle ühe toru vahetamisest ei piisa ja põhja all on veel lekkeid.

Ma käisin seda toru vahetamas Äxi Racingus ja sealne töödejuht vms küsis kohe esimese asjana, kas taga ka kliima? Eitava vastuse peale ütles, et mine too toru Forssist ära ja vahetame ära....et ilma tagakliimata on asi nohu teha vs. tagakliimaga :)
teet82

 postitati 25.08.19 20:02
See on jah sama toru arvatavasti, nelja-tsoonilisel on lihtsalt seal hargnemiskoht lisaks, taha minev toru on sinna poldiga külge poogitud. Lihtne oleks see tavalise toru vastu vahetada, teha sama kõrval oleva jämedama toruga ja ei peaks enam naise kaagutamist kuulama. Sest kahtlus on, et ainult selle ühe toru vahetamisest ei piisa ja põhja all on veel lekkeid.
TiitR2

 postitati 25.08.19 19:36
Kui see sind kuidagi aitab, siis lasin ka mina enda omal selle juhikoopas oleva toru ära vahetada ja on tõesti, vähemalt see jupp Forssis letis olemas, kuna tüüpviga ja just kinnitusklambri alune oksüdeerimine.
Minu oma on küll ilma tagumise kliimata.
teet82

 postitati 25.08.19 19:20
Autol neljatsooniline kliima, tagumise süsteemi jaoks jooksevad torud esimesest rattakoopast põhja alla ja tagumisest rattakoopast tagasi üles, seega päris mitu meetrit torusid. Süsteem on tühi ja sai natuke visuaalselt uuritud võimalikke lekkeid, enne kui üldse survestada proovib. Kindlasti lekib üks peenem toru esimeses rattakoopas, nagu ikka metallvitsa alt ära mädanenud. Üks kahtlane koht oli ka tagaistme all ja neid võib veel olla.
On keegi remontinud sellist süsteemi, palju torusid on tulnud välja vahetada? Vaatasin, et Forss hoiab laos enamusi, seega nagu oleks kõik kuluosad. Ebay-st saaks Poolast oluliselt odavamalt kõik torud, aga kvaliteet teadmata. Ja kas keegi on teinud "vaese mehe" lahenduse, jättes tagumise kliima süsteemist välja, peaks saama lihtsal viisil teha kui kaks hargnemiskohaga toru kahetsoonilise süsteemi torude vastu vahetada. Auto on tegelikult Touareg, aga peaks olema 1:1 Audiga.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.2% - SQL: 35.8%]