Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
SalmA

 postitati 08.08.22 09:23
Siin lahendusest juttu.


http://www.audifans.net/ftopicp-96019.html




SalmA
Reimo_S

 postitati 08.08.22 07:57
Diagnostika näitaski sellist veakoodi.
yanekk

 postitati 08.08.22 04:02
Tsitaat:
Algselt postitas: Reimo_S
Ka mure, et katus ei liigu. Pagasiruumi juhtmed on uued.

Veakoodiks on 00271

Mida see veakood tähendab?


Alustuseks kirjuta/saa veakood, mis ikka on ka veakood.
Reimo_S

 postitati 07.08.22 18:23
Ka mure, et katus ei liigu. Pagasiruumi juhtmed on uued.

Veakoodiks on 00271

Mida see veakood tähendab?
Renee

 postitati 30.04.09 05:47
Kusjuures cabriode katuse probleem hakkab juba vaikselt tüüpveaks muutuma ,

ise tean vähemalt nelja cabriot , millel katus ei tööta või töötab natuke poolikult ja sümptomid samad (minuoma sealhulgas)

Ja siiamaani pistan selle probleemiga rinda.
ragnar2

 postitati 28.04.09 17:08
Niipalju ka veel juurde, et julge tegu oli katkise katusega cabrio osta. Kui muidu 80'neid on Eestist igas versioonis ja aastakäigus võrdlemisi palju ning jupid kattuvad, siis cabrio katuse ja katuse juppide osas on asi nutusem..

Aga noh, see rohkem selline tagantjärgi tarkus ;) Jõudu ja jaksu, mark ja mudel on kindlasti õige.
ragnar2

 postitati 28.04.09 17:00
Tere,

Kusjuures mul oli möödunud suvi umbes sarnane probleem, täiesti lambist üks päev enam katus alla ei läinud. Sümptomid olid võrdlemisi sarnased, aknad laseb alla ja pumba relee teeb lülitamise korral "plõksu" ära. Sai asju järjest kontrollima hakatud: kaitsmed, lüliti, pagasniku andur, pumba relee ja kõik paistis toimivat. Viimase asjana otsustasin kontrollida kas vool üldse pumbani jõuab. Selgus, et mitte - nii kummaline kui see ka poleks, siis kas kuhugile vastu hõõrumise tõttu või muudel põhjuselt oli pumpa toitev juhe katki läinud. Selgituseks nii palju, et relee lülitus ja pumba tööks vajalik vool jooksevad mööda erinevaid juhtmeid. Peale vooluühenduse taastamist hakkas kõik kenasti jälle tööle.

Samas Sinu puhul ma alustaksin kaitsmete kontrollimisest ja alles seejärel liiguks edasi.
ChristianS

 postitati 19.03.09 15:24
Päris huvitava teema leidsin:D. Kas autol oli ka pleksist tagaaken katkine?Käisin ise seda autot vaatamas ja meie käes see katus katki läks.Omanik lasi umbes-10c käes katuse maha aga vot peale ta enam minna ei tahtnud.Hiljem suruti see katus sinna toore jõuga peale :S vot
Sigma80

 postitati 17.03.09 07:40
Polegi kahjuks jõudnud veel isegi Su eelmisi nõuandeid katsetama minna, aga seda tean et kui riivist lahti lükata ja nuppu tõmmata, siis peale väikese plõksu ei toimu mitte midagi ja ei mingit häält ka. Mis Sa sellest järeldad?


Tsitaat:
Algselt postitas: promatic
Eks ma ikka üritan aidata.

Kui katus riivist lahti avada ja katuse avamis nuppu tõmmata ,siis peas reealselt pump lööma hakkama (seda on kuulda kui pump töötama hakkab )

Kas sul ta seda teeb või on peale seda relee plõksu asjaga kõik??

Renee

 postitati 16.03.09 21:42
Eks ma ikka üritan aidata.

Kui katus riivist lahti avada ja katuse avamis nuppu tõmmata ,siis peas reealselt pump lööma hakkama (seda on kuulda kui pump töötama hakkab )

Kas sul ta seda teeb või on peale seda relee plõksu asjaga kõik??
Sigma80

 postitati 10.03.09 13:55
Tsitaat:
krdi super on saada nii asjalikke vastuseid nii lühikese ajaga. lähen nädalavahetusel maale asjaga tegelema.
ma ise selline nokitseja tegelikult ja meeldib süsteemiga tutvuda enne kui elektriku juurde kohe joosta. aga diagnosti soovitus Eints-ilt iseenesest asjalik, tean kui palju enda aega võib mõttetult vahel väikse vea leidmisele kulutada.

väga tänud promatic! kui võib siis äkki kirjutan Sulle veel ps-i kui mingi asi küsimust tekitas sel teemal.


Krdi super on saada nii asjalikke vastuseid nii lühikese ajaga. Lähen nädalavahetusel maale asjaga tegelema.
Ma ise selline nokitseja tegelikult ja meeldib süsteemiga tutvuda enne kui elektriku juurde kohe joosta, aga diagnosti soovitus Eints-ilt iseenesest asjalik, tean kui palju enda aega võib mõttetult vahel väikse vea leidmisele kulutada.

Väga tänud promatic! Kui võib, siis äkki kirjutan Sulle veel ps-i, kui mingi asi küsimust tekitas sel teemal.


***
Märkus moderaatorilt: Muutsin postituse eesti keele nõuetele vastavaks. Palun tee seda järgneval korral ise, kuna järgmine hooletult tehtud postitus läheb kustutamisele! Lihtsa 3-minuti keelekoolituse leiad siit.
Eints

 postitati 10.03.09 13:01
Lihtsam ju diagnost teha ja siis lammutama hakata. Muidu juhuse asi kas ja millal katsetamise käigus vea üles leiab:P
Renee

 postitati 10.03.09 09:15
Tuttav teema....

Alusta sellest ,et tee tagaluuk lahti ja vaata kas valgustus hakkab pagasiruumis põlema või kas põleb koguaeg

ning kas tagaluuk kesklukust toimib? Nimelt on cabriodel üks tüüpigadest just seesama tagaluugilukusti kus asub mikrolüliti ning taob veateadest ajusse ,et tagaluuk lahti ja ei lase katusel toimetada .


Kas el aknad tometavad korralikult ? Kas 4xel alende nupp toimib kui korraga aknaid alla lasta ?

Viga võib olla ka katuse ja akende juhtblokis mis asub armatuuri all ,millegipärast kaldun arvama ,et see klõps tuleb just sealtsamast. (relee nr 6 ja 5 power window and sunroof control module relay , paremal ja keskmises reas )

Veel võib olla viga juhtmetes mis asuvad tagaluugi hingede juures ,kontalli üle ja vaata kas on lapitud.


Kui nüüd nendest asjadest kasu polnud mis ma ette lugesin ,siis lammuta pagasiruumis polstrid välja ning näed pumbajuures/peal releed ka see võib seda viga põhjustada .
Sigma80

 postitati 10.03.09 09:09
käsipidur on peal. nii et arvad et ei ole selliseid tüüpvigu mida saaks ise kodus üle vaadata? et ikkagi kohe diagnosti?

Tsitaat:
Algselt postitas: Eints
Kas käsipidur on peale tõmmatud?
Cabrio katusesüsteemil on ka veamälu mida arvutiga kontrollides peask teada saama vea põhjuse.

Eints

 postitati 09.03.09 19:13
Kas käsipidur on peale tõmmatud?
Cabrio katusesüsteemil on ka veamälu mida arvutiga kontrollides peask teada saama vea põhjuse.
Sigma80

 postitati 09.03.09 08:01
Kas on kellelgi ideid kustkohast otsida viga?
tegemist 93a. audi elektrilise katusega. kui tõmmata avamisnuppu, kostub tagant kerge plõks (relee?) kuid midagi ei juhtu. kui keerata eest lahti katuse link, sõidavad aknad ilusti alla, samuti armatuuris katuse tuli annab õigeid märguandeid. muu kõik ühesõnaga tundub et korras aga lülitit tõmmates ei hakka midagi kuskilt tõstma ega liigutama. ostsin alles auto ning eelmise omaniku sõnul andis asi otsad kui suht külmal ajal üritati avada.
kogemusi?? häid ideid??

väga tänud ette!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 58.9% - SQL: 41.1%]