Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
qqaabz

 postitati 13.06.18 16:55
Õlivahetus ei aidanud aga praegu pole seda raginat nagu enam kohanud, võibolla enam lihtsalt harjumusest ei keera rooli enam lõppu.
JaanK

 postitati 13.06.18 06:56
Leiti lahendus sellele? Kas õli vahetus aitas?
taxt

 postitati 28.02.18 09:17
Oskab keegi öelda kas 2006a a6 c6 manuaal on kastis ja torsenis erinevad õlid. Kasti vaadates ei jäänud küll silma et seal torseni juures õli väljalaskmis punn oleks
qqaabz

 postitati 11.04.17 22:36
Sai tookord vahekasti õli vahetatud aga ragin alles või siuke metalli ragin või kummi ragin, võibolla eksin aga mingi taoline hääl. Ja hääl tuleb kuskilt paremalt. Kuna endal tõstuk/kanal olemas ehk keegi oskad öelda kus kohast edasi?

Või on torsen õhtal, kuidas käitub üldse katkine torsen?
qqaabz

 postitati 20.01.17 13:07
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Tsitaat:
Algselt postitas: qqaabz
Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
Keskdiffer pole seotud esimesega, seal erinevad õlid ja saab eraldi vahetada


Keskdiffer ja käigukast mõtlesin :)


Eraldi õlid on loomulikult, nagu eespool juba öeldi ju. Torsenis u. liiter ja kastis 10 liitri ringis hoopis teine õli.


Suur tänu ! Tõttan õli järgi :)
Jann

 postitati 20.01.17 12:13
Tsitaat:
Algselt postitas: qqaabz
Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
Keskdiffer pole seotud esimesega, seal erinevad õlid ja saab eraldi vahetada


Keskdiffer ja käigukast mõtlesin :)


Eraldi õlid on loomulikult, nagu eespool juba öeldi ju. Torsenis u. liiter ja kastis 10 liitri ringis hoopis teine õli.
qqaabz

 postitati 20.01.17 11:14
Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
Keskdiffer pole seotud esimesega, seal erinevad õlid ja saab eraldi vahetada


Keskdiffer ja käigukast mõtlesin :)
HangOver

 postitati 20.01.17 09:16
Sellele õlile ära jah alternatiive otsima hakka, sest ainult see kõrvaldab selle katkumise või ragina kui nii nimetad. Kallis, aga sisse ie lähe palju...vist oli 1 L tigudifrisse. Veidi teemat siin http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=123073&page=5
80quattro

 postitati 20.01.17 07:18
Keskdiffer pole seotud esimesega, seal erinevad õlid ja saab eraldi vahetada
qqaabz

 postitati 19.01.17 22:14
Tsitaat:
Algselt postitas: 80quattro
Tsitaat:
Algselt postitas: qqaabz
Mure järgmine, vasakule keerates ragin ja ainult aeglasel kiirusel(5-20km/h) kui keerama peab rooli enamvähem lõppu. Tagurdades ei ole. Teeb ka siis kui jalg gaasilt maas ja lihtsalt keerata. Proovitud ka vasakule keerata ja siis koheselt vaikselt kiirendada, et vältida veovõlli otsasid. Kas mingeid ideid veel või asi torsenis endas ja piisab ehk vahekasti õlivahetusest ? Siia ka paar küsimust. Kas saab üldse vahekastis eraldi õlivahetada, et käigukastiõli samal ajal ei vaheta. Kas vahekast ja käigukast vahetavad omavahel õlisid? Ehk keegi targem täpsustab mulle antud teemat.


Vale/vana õliga võib auto nii käituda küll. Keskdifrisse käib ainult originaaloli G 055145A2, mida saab Audi Eesti Esindustest, Audiklubi hind 95 €/l.


Saab siis vahetada ilma, et kastiõli näpiks? Siis veel, et kas vahetavad omavahel õlisid? Algul arvasin, et ehk esidiffer teeb aga vahetasin eest ja ka siis juba tagant aga see ei aidanud mitte muhvigi.
80quattro

 postitati 19.01.17 21:26
Tsitaat:
Algselt postitas: qqaabz
Mure järgmine, vasakule keerates ragin ja ainult aeglasel kiirusel(5-20km/h) kui keerama peab rooli enamvähem lõppu. Tagurdades ei ole. Teeb ka siis kui jalg gaasilt maas ja lihtsalt keerata. Proovitud ka vasakule keerata ja siis koheselt vaikselt kiirendada, et vältida veovõlli otsasid. Kas mingeid ideid veel või asi torsenis endas ja piisab ehk vahekasti õlivahetusest ? Siia ka paar küsimust. Kas saab üldse vahekastis eraldi õlivahetada, et käigukastiõli samal ajal ei vaheta. Kas vahekast ja käigukast vahetavad omavahel õlisid? Ehk keegi targem täpsustab mulle antud teemat.


Vale/vana õliga võib auto nii käituda küll. Keskdifrisse käib ainult originaaloli G 055145A2, mida saab Audi Eesti Esindustest, Audiklubi hind 95 €/l.
qqaabz

 postitati 19.01.17 18:13
Mure järgmine, vasakule keerates ragin ja ainult aeglasel kiirusel(5-20km/h) kui keerama peab rooli enamvähem lõppu. Tagurdades ei ole. Teeb ka siis kui jalg gaasilt maas ja lihtsalt keerata. Proovitud ka vasakule keerata ja siis koheselt vaikselt kiirendada, et vältida veovõlli otsasid. Kas mingeid ideid veel või asi torsenis endas ja piisab ehk vahekasti õlivahetusest ? Siia ka paar küsimust. Kas saab üldse vahekastis eraldi õlivahetada, et käigukastiõli samal ajal ei vaheta. Kas vahekast ja käigukast vahetavad omavahel õlisid? Ehk keegi targem täpsustab mulle antud teemat.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 44.5% - SQL: 55.5%]