Teema ülevaade |
Evil
|
postitati 24.09.18 20:35 |
See pilt, millel ring ümber, see küll veovõlli ots pole.
Tagumised veovõlli otsad on ikka tagumiste rataste juures. Rataste poolsed on välimised ja teisel pool veovõlli on sisemised. Loodan, et ei
eksinud.
See millel ring ümber, see on torsen differentsiaal, mis otse kasti külge käib. Tavaline asi, et b5-l see paugub kui sidurit natuke järsemalt lahti
lasta.
Esimesel B5 V6Q, lasin torsenit(kasutatud) vahetada ühe korra ilma tulemuseta ja siis hakkasin sidurit rahulikumalt vabastama ning leppisin
olukorraga.
Pooltelje otsad ei maksa eriti palju, kõigub olenevalt tootjast. Forss annaks konkreetse vastuse. Torsen maksis krooniajal forsis 18k-d.
|
Banana
|
postitati 05.09.18 15:22 |
Tere , nimelt käiguvahetusel käib tagasillas kerge pauk läbi. lõtk on ühel sisemisel veovõlli otsal mis on väike ja ka teises kohas. üritan mingi
pildi lisada.
millega tegu? palju remont maksma läheks ? palju varuosa maksma läheks ?
tegemist 10.1997a 2.8 quattro manuaal avant audi a4b5-ga
kellal 350k ees. muusosas tundub et on autot hooldatud. olemas arved 4a tagused(60t km) . roolilatt. sidur hooratas jnejne.
https://www.upload.ee/image/8910785/audi-quattro-ultra-diagram-3.jpg
|
|