Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
twistY

 postitati 25.11.19 06:26
Tsitaat:
Algselt postitas: TiitR2
Kujutan ette, et kui enne ristide lahtivõtmist märgid peale teha, siis lisa balanseerimist ei vaja.

Seda võib ette kujutada, aga reaalsuses on 50:50, et quattro kardaan vajab peale remonti tasakaalustamist.
Nähtud-tehtud-kooliraha makstud. Pigem vii kohe kardaanimeestele ja saad tagasi puhta, sirge ja remonditud kardaani.
sir-mac

 postitati 25.11.19 04:57
Asi selles, et eile leidsin sellekohase teema, kuhu tahtsin ka oma küsimuse sisse seada, aga oskasin midagi valesti teha :o ja üldse uue teema algatada.
Täna seda ei ole aega otsida, aga seal oli kirjas (mitmete vastajate mure), et peale vahepuki vahetust oli tekkinud vibratsioon. Olgugi, et kardaan sai kokku pandud täpselt märkide järgi. Loogiliselt võttes ei tohiks midagi muutuda, kui kõik läheb kokku nagu enne oli. Laager koos pukiga ei tohiks midagi balansist välja viia, aga vastajate väitel midagi ikkagi olevat muutunud. Olen veokate kardaane lahti võtnud ja kokku pannud, ka kahest ühe teinud, aga pole hiljem küll aru saanud, et vibratsioon oleks kummitama hakanud.
Kuidas selline asi saab sõiduautol tekkida? Või on ikkagi veidi rohkem kui vaja jõudu kasutatud?
TiitR2

 postitati 24.11.19 19:09
Kujutan ette, et kui enne ristide lahtivõtmist märgid peale teha, siis lisa balanseerimist ei vaja. Rist sul ilmselt siis nn. "kinni" seal. Kas c4-l pakub tehas ka vahepukki eraldi või vajab samuti loovat lähenemist, nagu näiteks b5-l?
sir-mac

 postitati 24.11.19 18:23
Leidsin veidigi sarnase teema ja loodan, et ei pannud täiega bambusesse.
Kuna vahelaager higistab suhteliselt palju, pelgan, et varsti tuleb temaga vastastikkusel kokkuleppel tööleping lõpetada ja leida uus sobiv asemele.
Eeldatavalt on jama põhjustajaks kardaani tagumine liigend, mis pidavat raskesti liikuma (justkui määre sees hangunud vms.). Jaa, külmalt sõitu alustades on pedaali tagasi lastes tunda kerget vibratsiooni, mis aga hiljem, kui kõik sõlmed on soojenenud, kaob. Sõit kulgeb vaikselt, ei mingit liigset müra.
Kuna on plaan sellesse olukorda selgust saada ja tehnika korda teha, on küsimus, kas tasub vahetused (pukk ja liigend) teha kamraadi töökojas või oleks kohe targem kohe pöörduda vastavate kodanike poole, et vältida tehtud tööde ümbertegemist (nähtavasti vajalik balansseerimine).
Küsimus on iseenesest loll, aga ehk saab lollile küsimusele normaalse vastuse.
Ning kus oleks TLN-s v. lähikonnas sellist tööd soovitatav teha?

Tänan tähelepanu eest!

Mac

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.7% - SQL: 59.3%]