Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
Invent-Jetronic
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: stihl[/i] [quote][i]Algselt postitas: QUATTRO[/i] Vända andurid on KE puhul vägagi olemas. Nii TDC kui ka RPM. [/quote] Milline neist on vända andur? [url=https://www.upload.ee/image/7597674/80_engine_3a_skeem.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/7597674/80_engine_3a_skeem.jpg[/img][/url] Sa ajad tõesti ilmselt mingi edasiarendusega segamini. Motronicul oli juba kommutaator aju sees (sellepärast uus nimi mõeldigi välja) ja vajalikud andurid, et ta seda süüdet regullida saaks. Aga siin räägime ikka vanast heast ja lollist pidevast pritsest. Mida keerulise mehaanika pärast ka keeruline remmida on; sellepärast ka neid asendusi ehitatakse. K = Kontinuierlich, s.o. nagu võtit annad, kukub kõigist 4st v.5st pihustist täiega uhama niikaua kui mootor käib. Olgu klapp lahti või kinni, ikka uhab. . [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
Invent-Jetronic
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.5%
- SQL:
74.5%
]