Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
Invent-Jetronic
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: QUATTRO[/i] Jätaks selle teema nüüd ikkagi R5 mootoritele. Stihl, Sa saad ilmselt ise ka aru et KE-Motronic ja (K-)KE-Jetronic on kaks täiesti erinevat asja. Samamoodi on erinevad asjad 4silindrit ja 5 silindrit. Siin teemas räägime hetkel konkreetselt R5 Turbost. KE-Jeti skeemidelt ei leia vända andureid tihti juba selle pärast, et enamus inimesi ei tea et need mootorid kasutavad üldse kahte eraldi aju, milledest üks tegeleb pritsega ja teine süütega. Samamoodi on vaja alati nendel läbi viia kaks eraldi vigadelugemise protokolli, mida samuti ei tehta. Mina olen kogu oma teadliku elu pidanud lugu R5 turbomootorist ja nendel on RPM ja TDC olnud peal juba aastast kilp ja mõõk. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
Invent-Jetronic
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
23.7%
- SQL:
76.3%
]