Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
Invent-Jetronic
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: husu[/i] Youtubi video kus 52 minti läks on jama. Alustasin kell 1 ja kell 10 sõitsin välja. Aga tegin mitu ämbrit ka sekka. Ühisanuma üks auk oli vale kaugusega, pihusti jäi veidi viltu. Kütuserõhu regulaatori jaoks tuli augud ise puurida. Mul on küttefilter teise koha peal, bänzo poldiga ei saanud kinnitada. Aga voolik õnneks mahtus toru peale kui mutter tagasi sai tõmmatud. Juhtmete pikkused on imelikud, tükk tegu on, et nood ära mahutada normaalselt. Programmeerimise vigur ei tahtnud algus käima minna aga peale mingi draiveri uuendamist läks käima. Kaasas oleva plaadi pealt ei läinudki käima. Tõmbasin kodulehelt uue viguri ja hakkas tööle. Inglise keelne õpetus on netis poole lühem kui venekeelne. Aga mõlemaga tuleb fantaasiat kasutada. Esimene käivitus oli pool pööret ja tegi häält. Tühikäigu pööre oli 3600 rpm. Tükk aega mõtlesin kuni vanamoor küsis pidurivõimendi tutsi kohta, et mis see on. Kui sai pidurivõimendi ühendatud sai oli tühikäik ainult 1500 rpm. Kuna seal garaazis oli pime siis alles hommikul leidsin et õhulugemis andur oli halvasti ja ahmis lisaõhku. (hetkel silikumm kuivab) Liikumise aeg ei töödanud korralikult. Vbla see õhuleke, vbla eisaanud korralikult ära programmeerida. Ka süüde võis veits valeks minna. Kuna homme läen jälle sõitu ja võib juhtuda, et enne jõule koju ei saa siis viimase otsuse saab alles peale pikemat süvenemist teha. See originaalaju on vist lihtsalt auto jaoks. Sest pöörded, õhukoguse, pedaaliasendi, temperatuuri võtab uus aju. Tühikäigu regulaatori juhe tuli ka läbi lõigata ja aint uus kontrollib. Kõik suured asjad olid olemas, aga pisikesest pudist tuli tuli puudu. Voolikuklambrid, poldid muttrid. Aga kuna mu käelise tegevuse oskus pole kõige parem ja vaatamata sellele mootor tööle hakkas siis mingi keeruline tükk see pole. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
Invent-Jetronic
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.3%
- SQL:
64.7%
]