Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Jann

 postitati 11.02.22 11:46
Üks klient vahetas hiljuti fl a5-l latti, kasutatud ja vist ka taastatud olid 800-1000€ ringis, erinevaid oem koode on mitmeid. Lópuks otsustas uue ja garantiiga lati kasuks koos vahetuse ja kodeerimisega esinduses, u. 2300€ kulus kokku kui óigesti mäletan. Viga oli latisisene asendi andur, mis suvalt kraade näitas. Parandada ei tahtnud keegi. Diagnostika tehtud, mis probleem on? Seal on mitu pistikut kohe auto põhjakatte all, jäme massijuhe läheb lati suurest pistikust vähemalt a6-l veits eemale keresse, mis on ussitamise variant jne.
Ruudi

 postitati 11.02.22 11:41
Oli ka selline asi möni aasta tagasi eelmise autoga. Peale poest väljumist ja käivitamist rool raske.Söitsi läbi häda 15 km koju ilma vöimuta. Helistasi esindusse, öeldi treilaga vaja sinna viia. Helistasin siis autoabisse.Tunni aja pärast polnud veel trelat tulnud panin käima ja kõik korras.Sõitsin mõne päeva pärast esindusse, vaadati ja öeldi et vöim näitab viga, hind 1700,+vahetus.Ei hakanud kohe vahetama, söitsin veel kaks aastat ja müüsin auto.Selle aja jooksul toimis kõik.
rs156

 postitati 11.02.22 10:08
Kas see remont ei ole midagi 2k€ kanti?
Rain573

 postitati 11.02.22 09:51
Tsitaat:
Algselt postitas: Gryzto
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Vahest aitab sellise probleemi korral lihtsalt veits arvutiga mudimine. :cool:


Olude sunnil sai sõidetud läbi ühest lombist. ca 7h pärast seda tekkis ka probleem...

Ma nüüd loodan väga, et kõige mustem stsenaarium ei juhtu.


Kui Sul seal sees füüsiliselt midagi katki on siis juhtub.
Gryzto

 postitati 11.02.22 08:28
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Vahest aitab sellise probleemi korral lihtsalt veits arvutiga mudimine. :cool:


Olude sunnil sai sõidetud läbi ühest lombist. ca 7h pärast seda tekkis ka probleem...

Ma nüüd loodan väga, et kõige mustem stsenaarium ei juhtu.
Rain573

 postitati 10.02.22 23:56
Vahest aitab sellise probleemi korral lihtsalt veits arvutiga mudimine. :cool:
Gryzto

 postitati 10.02.22 13:13
Tsitaat:
Algselt postitas: Kristjaaank
Nüüd siis on selgunud, et see seal kuskil roolilati juures olev võimenduse boks on otsad andnud. Ehk siis päris kallis vahetus tuleb ette võtta.


Kas oskad ütelda, et kui palju maksma läks? :D
Endal tuli hetkel sama probleem päevakorda.
Kristjaaank

 postitati 29.11.17 16:11
Nüüd siis on selgunud, et see seal kuskil roolilati juures olev võimenduse boks on otsad andnud. Ehk siis päris kallis vahetus tuleb ette võtta.
Kristjaaank

 postitati 23.11.17 17:29
Tänud Jannile helistamast. Autoabi ja kasko on olemas. Ootan treilerit ja siis töökotta
masuurik

 postitati 23.11.17 17:26
Arvan seal võiks keegi aitata sul arvuti taha panna esmalt ja vaadata, milles asi. Ära sõida!
Siis viiks treileril sobivasse remondikohta. Kas sul kasko ja autoabi on?
Jann

 postitati 23.11.17 17:05
Olen ühega tegelenud sellise murega. Mingi "restart" seal ei aidanud, viidi treilaga esindusse.
Tagasisidet kahjuks ei saanud. Sòita ei tohi.

Juhipool on kaks kaitset vóimendi jaoks, vaata need üle, kui raamat kaasas, siis seal kirjas.
Kristjaaank

 postitati 23.11.17 16:54
Tsitaat:
Algselt postitas: rass
Ilmselt ei oska muud soovitada, et kui restardiga ära ei kao, siis treila ja Revalisse. Hiljuti ühel sarnasel autol hakkas ka loopima igasugu imelike asju, vist mingi hetk kadusid isegi aga lõppes sellega et ei töötanud auto lambist enam ka pidurid ja muud asjad. Ühesõnaga võib lõppeda õnnetult ja igal juhul tuleks ilmselt minna esindusse kontrolli esimesel võimalusel.


Jah võtisin juba revaliga ühendust ja sain sarnase info. Aga kas tead kedagi kes saaks Tallinnas aidata reatarti teha? Selleks peab vist kaabli külge pookima
rass

 postitati 23.11.17 16:49
Ilmselt ei oska muud soovitada, et kui restardiga ära ei kao, siis treila ja Revalisse. Hiljuti ühel sarnasel autol hakkas ka loopima igasugu imelike asju, vist mingi hetk kadusid isegi aga lõppes sellega et ei töötanud auto lambist enam ka pidurid ja muud asjad. Ühesõnaga võib lõppeda õnnetult ja igal juhul tuleks ilmselt minna esindusse kontrolli esimesel võimalusel.
Kristjaaank

 postitati 23.11.17 16:35
Hei. Vabandan ette ära kui sama teema on olemas. Aga telefonis on raske otsida ja kiiresti oleks abi vaja.

Lühidalt 2014 A6 C7 3,0tdi. Sõitsin autoga, jätsin seisma, tulin tagasi ja siis lõi käivitases ette errori et do not drive vechicle - steering defective. Rool on kange ja võim peale ei tule. Lisaks pahandas kohe TPMS system fault erroriga, start stop system fault, esc system fault. Tunne et ajus jooksis kokku. Mida teha ja kas keegi saaks mind kohe kohe päästa?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 47.9% - SQL: 52.1%]