Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
TKTK

 postitati 25.09.19 17:11
Veakood viitab mehaanilisele veale.
Nukkvõlli ajastus on hiline.
Vaja kontrollida märke rihmal ja ketil, kui need korras siis keti ja pinguti vahetus.
marha

 postitati 25.09.19 12:44
Selline veakood siis:

16395-Bank 1: Camshaft A (Intake)
P0011 - 35-10 - Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) - Intermittent

Ära kustutades tuleb tagasi. Iseenesest masin käivitub/käib normaalselt. Teist küttepumba releed proovisin, ei aidanud. Nagu ma aru olen saanud siis pinguti küljes olev solenoid tekitab seda. Ja kas lahendus olekski siis pinguti ja keti vahetus? Autoks A6 C5 1.8T 110kW 2002a, mootori kood AWT.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 34.9% - SQL: 65.1%]