Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Mattisson

 postitati 10.10.19 14:14
Suured tänud vastajatele. Sain uue pingeregulaatori külge ja praeguseks tundub, et kõik veakoodid kadunud.
Veel kord tänud!
beasty

 postitati 06.10.19 17:49
Mine võta Forsist uus originaal( kindalasti, neid B osasid võid ajaviiteks vahetada) pingekas ja mure murtud. Suht tüüpile probleem see.
TiitR2

 postitati 06.10.19 17:25
Tsitaat:
Algselt postitas: teet82
Viimaste veakoodide juures pinge ju ligi 17V...

Minu viga. Ei süvenenud viimsesse postitusse, vaid vaatasin vaid esimesi, kus pinge oli 13,6V vms...üle 14,5V on küll jah juba pinge ületatud normi piiridest.
teet82

 postitati 06.10.19 17:17
Viimaste veakoodide juures pinge ju ligi 17V, seega võiks pingeregulaatori ära vahetada. Autodel, millel tuleb akut kodeerida, peaks olema "targad" pingeregulaatorid, mis mingit andmesideliini pidi ülejäänud autoga suhtlevad, antud juhul võib-olla see "interface to generator" on teemakohane. Aku võib lihtsalt rikutud olla valest pingest, või siis on mingi lekkevool kuskil, algsed veakoodid nagu näitavad, et "current" liiga suur olnud ja tarbijaid on tagant lülitatud, või on see lihtsalt süüte sees hoidmisest. Aku õigesti kodeeritud muidu?
Mattisson

 postitati 06.10.19 17:04
Suured tänud kaasa mõtlemise eest. Ise just kartsin, et kasutatud generaatorit ei tasu võtta - mine tea, millal see ka otsad annab :D.
Hetkel tundub olevat kolm võimalust:
a) Uust regulaator - 40€
b) Viia generaator taastamisse - pole veel hinnapakkumist võtnud
c) Võtta 170€ eest uus generaator (või siis kasutatud?), aga regulaatori vahetus kõvasti lihtsam kui generaatori oma

Ülepinge vihje on veakoodides:
00532 - Supply Voltage B+
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

00447 - Function Limitation due to Over-Voltage
yanekk

 postitati 06.10.19 16:51
Tsitaat:
Algselt postitas: Mattisson
Endiselt oleksin targemate inimeste kommentaaride eest väga tänulik. Ise läheksin oma peaga uue nädala alguses uut regulaatorit ostma, aga äkki olen valel teel?


Otsi kuskilt kasutatud töökorras originaal genekas ja kogu lugu.
Enda kogemusest, mingid uued B osad võid üldiselt ära unustada, kui tahad asja korralikult tööle saada.
TiitR2

 postitati 06.10.19 16:50
Töötava mootoriga on see 13,6V ka natuke vähe. Kus see ülepinge on?
mkb

 postitati 06.10.19 16:48
Said ju täitsa kenasti hakkama nüüd. Vaevalt järgmist hädalist sõna "sügismasendus" oleks aidanud otsimisel.
Mattisson

 postitati 06.10.19 16:44
No pagan, kui sain meili, et keegi teemale vastas, siis lootsin juba, et keegi ulatas oma abikäe. Pettumus oli korralik.
Eks järgmisele teemale panen pealkirjaks midagi taolist, mida terve foorum täis on ja kõigile tundub sobivad ala "C6 ei toimi" :D.
mkb

 postitati 06.10.19 16:34
Alusta teemale normaalse pealkirja mõtlemisest.
Mattisson

 postitati 06.10.19 16:20
Endiselt oleksin targemate inimeste kommentaaride eest väga tänulik. Ise läheksin oma peaga uue nädala alguses uut regulaatorit ostma, aga äkki olen valel teel?
Mattisson

 postitati 05.10.19 14:02
Harjad vahetatud ja midagi paremaks sellest ei läinud. Endiselt kõik moodulid mingeid ülepinge jms veakoode täis. Kas järgmine samm pingeregulaatori vahetus?
Regulaatoril rohkem midagi vahetada/kontakti puhastada eriti vist ei anna?

"Mõned" veakoodid, mis nüüd mul autol lisavarustuses :D :


Address 01: Engine Labels: 059-907-401-ASB.clb
Part No SW: 4F0 910 402 H HW: 4F0 907 401 B
Component: 3.0L V6TDI G001AG 0040
Revision: --H01--- Serial number:
Coding: 0011372
Shop #: WSC 66565 257 00032
VCID: 224AD214FDCFF056BC-8076

4 Faults Found:
005658 - Glowplug for Cylinder 1 (Q10)
P161A - 001 - Open Circuit
Freeze Frame:
Fault Status: 01110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 317702 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.04
Time: 16:27:39

Freeze Frame:
RPM: 126 /min
Torque: 335.4 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 9.42 V
Duty Cycle: 15.0 %
Temperature: 3.6°C

005747 - Speed Signal
P1673 - 003 - Malfunction Message from ABS Controller - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 317702 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.04
Time: 16:27:42

Freeze Frame:
RPM: 966 /min
Torque: 167.7 Nm
Speed: 0.0 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 17.18 V
Bin. Bits: 00101111
Torque: 300.3 Nm

005715 - Please check DTC Memory of ABS Controller
P1653 - 002 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 317702 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.04
Time: 16:27:44

Freeze Frame:
RPM: 1008 /min
Torque: 128.7 Nm
Speed: 2.2 km/h
Duty Cycle: 1.0 %
Voltage: 13.00 V
Bin. Bits: 00101100
Torque: 304.2 Nm

053255 - Please check Fault Memory in Battery Monitoring Module
U1007 - 001 -
Freeze Frame:
Fault Status: 01110001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Reset counter: 255
Mileage: 317704 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.04
Time: 16:37:40

Freeze Frame:
RPM: 2163 /min
Torque: 296.4 Nm
Speed: 48.2 km/h
(no units): 1198.5
Voltage: 13.60 V
Temperature: 3.6°C
(no units): 4.0
-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans Labels: 09L-927-760.lbl
Part No SW: 4F1 910 156 B HW: 09L 927 156 A
Component: AG6 09L 3,0 TDI RdW 0050
Revision: --H01--- Serial number: 4090523
Coding: 0000001
Shop #: WSC 88888 121 80534
VCID: 2344D710E2D5F95EB7-8076

1 Fault Found:
006231 - Load Signal
P1857 - 001 - Error Message from ECU - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 317704 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.04
Time: 16:37:43

Freeze Frame:
RPM: 1056 /min
RPM: 1472 /min
RPM: 1280 /min
(no units): 4.0
(no units): 7.0
Temperature: 35.0°C
T.B. Angle: 0.4°


-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 4F0-910-517.lbl
Part No SW: 4F0 910 517 L HW: 4F0 614 517 L
Component: ESP 8.0 quattro H04 0090
Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000
Coding: 0020876
Shop #: WSC 02325 785 00200
VCID: 2D503128B4113F2E11-8078

2 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 27
Mileage: 317702 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.04
Time: 16:27:42

Freeze Frame:
Hex Value: 0x00C0
Hex Value: 0x4082
Hex Value: 0x0003
Hex Value: 0x22D5
Hex Value: 0x00FF

18265 - Load Signal
P1857 - 000 - Error Message from ECU - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 2
Reset counter: 28
Mileage: 317704 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.04
Time: 16:37:40

Freeze Frame:
Hex Value: 0x3200
Hex Value: 0x4006
Hex Value: 0x0028
Hex Value: 0x01A9
Hex Value: 0x00FF


-------------------------------------------------------------------------------
Address 4F: Centr. Electr. II Labels: 4F0-910-280.lbl
Part No SW: 4F0 910 280 HW: 4F0 907 280
Component: ILM Beifahrer H10 0080
Revision: Serial number: 00000000079302
Coding: 0001003
Shop #: WSC 02323 785 00200
VCID: 5EB2A6E4893794B6D8-800A

1 Fault Found:
00447 - Function Limitation due to Over-Voltage
001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 27
Mileage: 262136 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.04
Time: 16:27:00

Freeze Frame:
Voltage: 16.900 V
Temperature: 77.0°C


-------------------------------------------------------------------------------
Address 53: Parking Brake Labels: 4F0-910-801.clb
Part No SW: 4F0 910 801 HW: 4F0 907 801
Component: EPB C63C0030 H03 0030
Revision: C63C0030
Coding: 0000321
Shop #: WSC 02334 785 00200
VCID: 5DB0A1E884318FAEC1-8008

1 Fault Found:
01316 - ABS Control Module
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 3
Reset counter: 26
Mileage: 317688 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.01
Time: 12:11:43

Freeze Frame:
Voltage: 16.25 V
Count: 231


-------------------------------------------------------------------------------
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Part No SW: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component: ENERGIEMANAGER H12 0490
Revision: 00000000 Serial number: 00000000087094
Shop #: WSC 12345 384 00290
VCID: 2344D710E2D5F95EB7-8076

Subsystem 1 - Part No: 4F0 915 105 E
Component: von VA0 5900116G0Q
Coding: 344630393135313035452056413035393030313136473051
Shop #: WSC 00011 888 06946

2 Faults Found:
02479 - Partial Consumer Shut-Off Active
000 - - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 2
Reset counter: 255
Mileage: 317702 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.04
Time: 16:28:03

02254 - Interface to Generator
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 2
Reset counter: 242
Mileage: 317702 km
Time Indication: 0
Date: 2005.02.04
Time: 16:28:12
Mattisson

 postitati 26.09.19 19:10
Öelge, kui mu mõttekäik vale on. Praeguse info põhjal võtaks lähipäevil regulaatori maha ja vahetaks harjad ära - vaatan kas olukord paraneb.
Teab, keegi kas need sobivad sinna:
https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/auto-muud-uldvaruosad/generaatori-harjad-valeo-64-46-145-12v

Kui googeldada Valeo harjad, siis tuleb igal pool need samas mõõdus harjad.
Elxx

 postitati 26.09.19 18:17
Kui nüüd mälu ei peta siis minu aasta tagasi taastatud generaator laeb tühikäigul 14.4v
blefish

 postitati 26.09.19 14:19
Tsitaat:
Algselt postitas: Mattisson
Tänud vastuse eest. Koormusel laeb 13.6V - see peaks ju hea olema?
Ainuke, mis tundub madal olevat oli aku pinge pärast seismit. Midagi tarbib elektri?

EDIT: Internetist uurides jõuab selline viga pinge regulaatori vahetuseni. Kataloogi järgi peaks mul olema 180A VALEO generaator ja selle regulaatori harjad eraldi vahetatavad (VIN: WAUZZZ4FX6N062076)? Kas regulaatori saab põhja alt kätte ilma generaatorit maha võtmata? Kus kohas õigeid harju eraldi müüakse?

Üldjuhul võiks pingeregulaatori vahetusest piisata, kui generaatorit alt näed ja seal midagi ees pole peaksid saama ära ka vahetada selle lihtsa vaevaga ja odavalt. Minul täpselt õlifilter ees, lasin töökojas teha, kus selgus, et kontaktrõngad samuti viimasel piiril.

Keegi võib siin täpsemalt öelda, kuidas aku laadimise pinged olema peaks, aga olen aru saanud, et kuskil 14V juures ta peaks olema, 13.4 oli juba vähe ning aku jooksis tühjaks pika peale, isegi maanteesõit 100km edasi tagasi ei laadinud piisavalt sellise pinge juures.
Mattisson

 postitati 26.09.19 09:37
Tänud vastuse eest. Koormusel laeb 13.6V - see peaks ju hea olema?
Ainuke, mis tundub madal olevat oli aku pinge pärast seismit. Midagi tarbib elektri?

EDIT: Internetist uurides jõuab selline viga pinge regulaatori vahetuseni. Kataloogi järgi peaks mul olema 180A VALEO generaator ja selle regulaatori harjad eraldi vahetatavad? Kas regulaatori saab põhja alt kätte ilma generaatorit maha võtmata? Kus kohas õigeid harju eraldi müüakse?
blefish

 postitati 26.09.19 08:24
Oma D2-l oli umbes samas järgus laadimine mootori töötamisel ~13.4V, mootori seismisel näitas 12.5V uue akuga. Läks generaator taastamisse, uus pingeregulaator ja kontaktrõngad vahetati ära ning korras jälle.
Mattisson

 postitati 26.09.19 08:14
Audi A6 C6 3.0TDI 165kW
Viimasel ajal uus häda. Iga kord kui mõnda aega olen sõitnud, lööb armatuuris ESP tule põlema. Täna lugesin veakoode ja igavene hunnik neid. Kustutasin ära ja pärast sõitu tulid tagasi.

Mõõtsin ära aku ja laadimise. Pärast ühe päevast seismist näitas 11.94V. Mootor tööle, kõik tarbijad miinimumi - näitab 13.64V. Kõik tarbijad järgi, mis võimalik - 13.46V. Mootor seisma ja näitab 12.16V.
Milles viga võib olla? Kevadel sai uue AGM aku.


Tänud juba ette abilistele.

https://www.upload.ee/thumb/10523645/Engine.pnghttps://www.upload.ee/thumb/10523643/Auto_trans.pnghttps://www.upload.ee/thumb/10523642/ABS.png
https://www.upload.ee/thumb/10523644/Battery.png

(eelsüüteküünla peab arvatavasti niisama ära vahetama)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 81.3% - SQL: 18.7%]