Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
maikl369

 postitati 20.10.19 16:55
Teema võib lukku panna. Kaabel vahetatud ja kõik korras.
Laadimine ~14.5v.

Suured tänud teile!
maikl369

 postitati 16.10.19 17:03
Viga jah tolles kaablis. Tegin ajutise ratsi. Puurisin augu ette ja lasin kruvi sisse nagu ühes foorumis oli tehtud lisaks pitsitasin kah niipalju kui jõudsin. Sõtsin ringi ja jumala külm to väljavõtt.
Enne seda oli akult mõõdetud laadimine 13.8v ja sealt kapotialt 14.4v nüüd akult 14.3v ja kapotialt 14.4v
Kusjuures käivitamine oli nüüd poole lõbusam.
Klaabli tellisin uue mille hind oli mingi 126€ ja varuosakood oli vist 4F1971349A.
Väga suured tänud teile, et head nõu jagasite!
stihl

 postitati 15.10.19 22:29
Kui vask juba korra kuuma saab, siis läheb ju pudedaks ära ja tea, kas voolujuhtivuski enam nii hea on.

Pigem see jupike maha lõigata ja uus ots külge valtsida, kui on pikkust niipalju üle.
Kui pole, siis uus juhe. Ja Renovaar näiteks on igasugu erinevaid otsi sellele kohe valmis külge valtsima.
Spetstange ju kah endal pole...

.
A4TQ

 postitati 15.10.19 19:59
Sellel juhtme tehasevalts järele andnud.
Selle tõttu läheb juhe kuumaks ja ka generaatori laadimispinge langeb. Aku võib selle tõttu olla pidevalt alalaetud.
Aitab juhtme vahetus või selle korda tegemine.
Sebid suured kaablitangid ja pressid tehasevalts üle.
Mina olen nii enamik neid ühendusi korda saanud.
Soyer

 postitati 15.10.19 19:32
Vaheta see juhe ära sest see on mäda seest.
maikl369

 postitati 15.10.19 16:50
Tere!
Kas se on normaalne, et kapotti alla toodud akuklemmid millest pluss klemm läheb soojaks/kuumaks?
Aku tundub ka muidugi natuke nõrga olema käivitamisel.
Autoks A6 C6 3.0TDI 176kw 2011a

Lugupidamisega
Maikl

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 34.5% - SQL: 65.5%]