Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
moora772

 postitati 30.12.19 15:23
Automaatne vabastus ei toimi, kui süsteem leiab mingi vea.
Kas auto hakkab ntx piiksuma, kui turvavöö peal ei ole ja kiirus üle 20km/h?
Kui jah, siis saab aru, kui turvavöö peal ei ole.
Kas diagnostika veakoode annab mingeid? Üleüldse, mitte ainult käsipiduri kohta?
sigaelmar

 postitati 23.11.19 12:49
Ainus asi milleks start stop vajalik on, on autotootjatel heitgaasi normide kättesaamiseks. See paarsada grammi kütust, mis ta ummikus kokku hoiab, selle maksad kunagi auto kulumise näol (starter, aku, võibolla ka mootor kulub iga käivitamisega natuke rohkem kui ta töötades oleks kulunud) remondi sisse tagasi.
Sten_K

 postitati 23.11.19 11:46
Tsitaat:
Algselt postitas: anduke88
Ma ei ole viimasel ajal näinud ühtegi masinat mis toimiks muud moodi.
Kõik igasugused auto-hold jms nime kandvad süsteemid toimivad sama moodi.
Hoiad pidurit, auto hold rakendub ja sütib ka tuluke armatuuris, lased piduripedaali lahti, ootad selle aja mugavalt ära mis on vaja oodata (foor, raudteeülesõit, ummik vms) ja kui vaja liikuma hakata, vajutad ainult gaasipedaali. Kogu muusika.

Vanematel nagu C6 on juhend ära toodud ka kasutusjuhendis kuidas see töötab. Ainult seal veidi vanamoodsam, ehk vaja käsipiduri klahvi kiskuda selleks ehk käsipiduri klahv + piduripedaal. Uuematel pole vaja enam klahvi näppida.

Autohold mõeldud ka näiteks hillstardi jaoks. Ei koorma sellega kasti. Muidugi meil Eestis mägesid ei ole, mille jaoks see mõeldud on (äkki Viljandis olev Kõrgemäe tänav? :D ), seega siin selle asja kasutegurist väga aru ei saagi.
Autod manuaalkastiga, neil see siduri mänguga seotud, aga põhimõte on sama mis automaadil.
Autohold on linnaliikluses ülihea asi minu arvates, lükkan selle suuremates linnades alati peale, saab ummikutes ja foori taga jalga puhata. Kordades vajalikum lisa, kui mingi iseparkimine või start-stop näiteks.
Mattisson

 postitati 23.11.19 10:19
Kui kõik toimib nii nagu tehas ette näeb, siis väga hea ja mina rahul.
Mäe peal seisma jäädes ja uuesti liikuma hakates ei vaju ju ka kuskile. Käik on ikka sees.
Aga eks mingitel turvakaalutlustel ole see süsteem tehtud ja mina sain oma küsimusele vastuse.

Tänud kaasamõtlejatele
Jann

 postitati 23.11.19 06:01
Tsitaat:
Algselt postitas: Mattisson
Hetkel vist gaasi andes kerib maha ennast tõesti. See tundub natuke vägivaldne :D
Internetist vaadates peaks ikka käiku nö sisse pannes vabastama.

Võib-olla meie regioonis see teisiti ette nähtud?


Mõtle nüüd üle, mis toimuks, kui süsteem töötaks nagu Sa soovid? Piduri vabastuse ja gaasi vajutuse vahepeal vajuksid lihtsalt kellegile selga. Kõrgemäel mäest alla;)
anduke88

 postitati 22.11.19 22:32
Ma ei ole viimasel ajal näinud ühtegi masinat mis toimiks muud moodi.
Kõik igasugused auto-hold jms nime kandvad süsteemid toimivad sama moodi.
Hoiad pidurit, auto hold rakendub ja sütib ka tuluke armatuuris, lased piduripedaali lahti, ootad selle aja mugavalt ära mis on vaja oodata (foor, raudteeülesõit, ummik vms) ja kui vaja liikuma hakata, vajutad ainult gaasipedaali. Kogu muusika.

Vanematel nagu C6 on juhend ära toodud ka kasutusjuhendis kuidas see töötab. Ainult seal veidi vanamoodsam, ehk vaja käsipiduri klahvi kiskuda selleks ehk käsipiduri klahv + piduripedaal. Uuematel pole vaja enam klahvi näppida.

Autohold mõeldud ka näiteks hillstardi jaoks. Ei koorma sellega kasti. Muidugi meil Eestis mägesid ei ole, mille jaoks see mõeldud on (äkki Viljandis olev Kõrgemäe tänav? :D ), seega siin selle asja kasutegurist väga aru ei saagi.
Autod manuaalkastiga, neil see siduri mänguga seotud, aga põhimõte on sama mis automaadil.
andres

 postitati 22.11.19 19:52
Aasta vanune Superb, AT kast ning 1,5 aasta Golf, manuaal, mõlemad tahavad "kässari" vabastamiseks gaasi vajutust.
Mattisson

 postitati 17.11.19 17:46
Okei, siis kõik toimib nii nagu ette nähtud
Tänud vastajatele (y)
sigaelmar

 postitati 17.11.19 17:23
Tsitaat:
Algselt postitas: Mattisson
Hetkel vist gaasi andes kerib maha ennast tõesti. See tundub natuke vägivaldne :D
Internetist vaadates peaks ikka käiku nö sisse pannes vabastama.

Võib-olla meie regioonis see teisiti ette nähtud?


Niipalju kui mina olen elektrilise käsipiduriga autodega sõitnud, on kõik gaasi tahtnud saada. Kuidas sa internetis vaadates tead, et gaasi ei anta?
Amadeus

 postitati 17.11.19 17:15
Tsitaat:
Algselt postitas: Mattisson
Hetkel vist gaasi andes kerib maha ennast tõesti. See tundub natuke vägivaldne :D

Pole siin midagi vägivaldset. C7-l vabastab kah alles peale gaasi näppimist.
Mattisson

 postitati 17.11.19 16:58
Hetkel vist gaasi andes kerib maha ennast tõesti. See tundub natuke vägivaldne :D
Internetist vaadates peaks ikka käiku nö sisse pannes vabastama.

Võib-olla meie regioonis see teisiti ette nähtud?
sigaelmar

 postitati 17.11.19 16:33
Gaasi ei pea andma selleks?
Mattisson

 postitati 17.11.19 16:27
Kuidas aktiveerida VCDS'ga käsipiduri automaatne vabastamine, kui panen "D" peale?
Pidur alla vajutatud ja turvavöö peal, aga ikka ei taha toimida.


Tänud juba ette abi eest

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 46.2% - SQL: 53.8%]