Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
erki226

 postitati 19.01.20 17:29
Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
Siis tasub uurida J271-ga seonduvat. Skeem ütleb, et selle relee lülitavast poolest läheb J293-e üks kaitsmega ahel. Kontrolli kaitset SB8, mis on 10A. See läheb J293 4pin pistikusse klemmi 2 (sinine/punane juhe).
Kust kohast maneed releed leida võiks?Mis numbriga need peaks olema?Googel konkreetset vastust ei anna.Võtsin praegu vendikad maha ja tegin katse.Pistikus on jämedad punane ja pruun ,mis on siis mootori pluss ja miinus.Kaks peenikest on ka mis peaks olema pluss(ei tea milleks) ja mingi juhtimis ots.Jahutusvendikast läheb kaks soont ka kõrvalasuvasse kliimavendikasse.Saan aru,et juhtotstega pannaksegi tööle kliimavent.Samas,kui lasin plussi ja miinuse mootorile peale läks see ka kohe tööle.Saan aru,et mootori pluss peaks siis käima läbi mingi suurema relee,kuna vendika võimsus on 300w.Kui vendikad autopeal tööle panna ja hakata releesid eemaldama,siis minul ei mõjunud ükski nendest, kaasaarvatud releed mis on juhi jalgade kohal.Kuramuse veider on see lugu.Ei aitanud ka see, kui eemaldasin radika küljes oleva temp anduri pistiku.Proovin üles otsida selle J293 relee.
siLc

 postitati 19.01.20 15:45
Siis tasub uurida J271-ga seonduvat. Skeem ütleb, et selle relee lülitavast poolest läheb J293-e üks kaitsmega ahel. Kontrolli kaitset SB8, mis on 10A. See läheb J293 4pin pistikusse klemmi 2 (sinine/punane juhe).
erki226

 postitati 19.01.20 15:17
Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
Numbrituledele pole kaitset, need saavad oma voolu otse auto keskelektriplokist. Kuna meie ei näe mis määral seal juhtmed kärssasid, siis ainus soovitus on vahetada luugijuhtmestik. Kui keskelektriplokk näeb, et ahelas enam lühist või katkestust pole, lähevad tuled uuesti põlema.

Immo on kellaplokis. Kui kellaplokil elu sees pole, siis mootoriaju suretabki mootori välja koheselt. Kontrolli kapotialuses kaitsmekarbis kaitset SB17, mis on 10A.

Ei tea millist jahutusvedeliku lõdvikut vahetati aga kas kõigi jahutusvedeliku andurite pistikud ühendati külge tagasi?
Andureid pole keegi puutunud,kontrollisin üle ja kõik on justkui omal kohal.Vcds-ga vaatasin ka näite ja need olid korras.
erki226

 postitati 19.01.20 15:03
Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18068/P1660/005728

Tsitaat:

Check Engine Control Module Power Supply Relay (J271)
Only applies if the Coolant Fan is running with Engine cooled down and Ignition OFF until Battery is drained

Special Notes When found in Audi A3 (8P), the complete Coolant Fan may need to be replaced. Detailed Instructions and Repair Information can be found under Recall 19D8 (2004439).
Seda ma lugesingi jah,aga kuna väga inglise keelt ei oska siis saingi aru ,et kaks releed või siis vendika enda moodul.Täpsustage ,kui olen valesti aru saanud asjast.Nendega on vist olnud ka tagasikutsumisi ?
siLc

 postitati 19.01.20 14:36
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/18068/P1660/005728

Tsitaat:

Check Engine Control Module Power Supply Relay (J271)
Only applies if the Coolant Fan is running with Engine cooled down and Ignition OFF until Battery is drained

Special Notes When found in Audi A3 (8P), the complete Coolant Fan may need to be replaced. Detailed Instructions and Repair Information can be found under Recall 19D8 (2004439).

erki226

 postitati 19.01.20 12:53
No tere jälle!Sai siis veedetud jälle aega Audi seltsis ja hulgim vigu likvideeritud.Hetkeseis on selline,et mootori jahutus vendikas ikka veel töötab koguaeg.Kuna poeg on kapoti all kõvasti jahutusvedelikuga uputanud,siis ilmselt on vedelik pääsenud vendika moodulisse ja seal midagi kokku lühistanud.VCDS andis veakoodiks 18068.Lugesin natuke selle kohta ja on variandid,et vigaseks peetakse juhtmestikku,vendika kontroll moodul J293,mis on vist mingi relee,siis veel J271 relee ja ka vendika mootori sees olev kontroll moodul.Ise olen pistikud lahti võtnud ja cleaneriga puhtaks lasknud,aga see ei aidanud.Panustan praegu vendika mootori juhtmooduli peale,kuna too oli ka kahtlaselt märg.Kas keegi teab mis juhtmed sinna lähevad.Pistikus vendikate küljes on neli juhet,kaks jämedat ja kaks peenemat.Kaks jämedat on ilmselt vendika + ja teine on-,aga kaks peenikest tulevad ei teagi kust kohast.Teab keegi midagi kommenteerida?
siLc

 postitati 18.01.20 18:59
Numbrituledele pole kaitset, need saavad oma voolu otse auto keskelektriplokist. Kuna meie ei näe mis määral seal juhtmed kärssasid, siis ainus soovitus on vahetada luugijuhtmestik. Kui keskelektriplokk näeb, et ahelas enam lühist või katkestust pole, lähevad tuled uuesti põlema.

Immo on kellaplokis. Kui kellaplokil elu sees pole, siis mootoriaju suretabki mootori välja koheselt. Kontrolli kapotialuses kaitsmekarbis kaitset SB17, mis on 10A.

Ei tea millist jahutusvedeliku lõdvikut vahetati aga kas kõigi jahutusvedeliku andurite pistikud ühendati külge tagasi?
erki226

 postitati 18.01.20 17:14
Tere! Jutt tuleb pikk ja segane,aga teisiti ei oska kirjeldada !Poeg vahetas Audi a3 8p1 2003 2.0 FSI110 kw jahutusvedeliku toru.Jahutusvedelikku on muidugi lastud igalepoole joosta laiali.Mingi hetk peale sõitu hakkas jahutusvendikas tööle ja tööle ta ka jäi.Vent enam seisma ei jää,tee mis tahad.Ei aitanud muu kui löödi uksed lukku ja tuldi auto juurest tulema.Hommikul läksin autole järele parklasse kuhu ta oli töötava vendikaga jäetud ja loomulikult oli öö jooksul aku tühjaks saanud.Uksi enam lahti ei saanud,sest kunagi luku vahetuse käigus oli jäänud märkamatta ,et luku otsas olev keel ei läinud keeramis pessa ja seega ei saanud võtmega avada.Kohapeal ilma tööriistadeta midagi väga teha ei saanud ja kodu oli 25 km kaugusel.Elementaarsete tööriistadega eemaldasin numbritule,et ehk õnnestub sealtkaudu voolu anda,et uksedki lahti saada.Tulemuseks oli suitsev tagaluuk.Polnud midagi parata ,tuli minna koju tööriistade järele.Võtsin põhjakatte alt ja vendika pistikust sain anda voolu,et uksed lahti saada.Ok,sai auto käima ja koju sõita.Numbrituled ei põle enam ja vendikas ikka huugab ,kui pistik kokku panna.Diagnostikaga vaadates näitab kõik andurite temperatuurid külmalt korras olevad.Releed pole ka nagu kokku põlenud.Lisaks on ära sulanud numbritulede juhtmestik luugi sees,tegelikult küll mass juhe.Kust kohast tuleb numbrituledele vool ,seda ma ei leidnud.Ilmselt tuleb vool kusagilt eest otsast.Kaitsmed olid ka nagu terved.Mässasin kaitsmetega ja kakkusin luugi pistikud lahti,et ehk on kusagil mingi vahe pistik,kuid ei midagi.Nüüdseks olukord selline,et autol ei toimi juhiukse elekter,spidoplokk ei võta pilti ette,käivitub,kuid sureb kohe välja.Raadio ka ei tööta,aga vb .sellepärast,et pagassis supaka pistikud lahti.Arvan,et mõni kaitse on saanud vale kohapeale.Suurimateks muredeks siiski hetkel,et kust tuleb numbrtulede vool ja miks vendikas vait ei jää?Oskab keegi aidata?Kui keegi soovib seda õnnetust varuosadeks või tervikuna osta ,võib ka teada anda.Tel.52 36 488.Võrumaa

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 62.2% - SQL: 37.8%]