Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Kristjaaank

 postitati 30.03.20 13:59
Lõpuks oli aega, et auto ülesse tõsta ja veidi juhtmetes kaevata.

Silmaga algul näha ei olnud ning ka veidi sikutades mingit anomaaliat ei märganud. Hakkasin siis tähelepanu pöörama eelnevalt viidatud kohale ning pärast korralikku väntsutamist tuli välja, sealt siiski on katki. Päris palju pidi sikutama, et avastada!

https://www.upload.ee/image/11370342/IMG_5845.jpg



Märkus moderaatorilt: Muutsin pildi lingiks, pildi pikema külje maksimum lubatud väärtus on 800pix!
Jann

 postitati 08.03.20 04:26
Ka laager on vahetatud (esimene postitus), seega ei jää muud üle kui juhe või siis VÄGA väikese tõenäosusega ajus olev ühendusprobleem. Ühega meenub juhus, kus rooliasend pooleldi väljakeeratud ratastega hakkas veidraid nubreid näitama, siin pole ka see probleemiks.
rs156

 postitati 07.03.20 19:09
Endal oli sama jama C7l, abs andurid vahetatud, kuid viga tagasi kohe/ mõne aja pärast. Pistikud ja juhtmestik mitu korda kontrollitud.

Probleemiks oli ratta laagri sees olev magnet, mille signaali andurid loevad. Ehk andur oli korras, kuid magnet, mida ta loeb, mitte.
rocket

 postitati 26.02.20 12:23
Tänud info eest!
Rain573

 postitati 26.02.20 11:27
https://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/168/01123342455adae.jpg

Sellele kohale tasuks tähelepanu pöörata. Logari taga ei ole tegelikult ühendus kohta, see tehakse sinna lihtsalt.
jaiks

 postitati 26.02.20 10:39
Ma ajasin veidi sodi suust, minul oli tegu siiski piduriklotsi pistiku veaga ja see oli vahetatav koos abs anduriga, mille ühendus oli logari taga.
rocket

 postitati 26.02.20 09:07
Kas oled sattunud sellel mudelil ka juhet vahetama? Kust tavaliselt katki murdub?

Miks ma küsin on see, et on ka selliseid juhtumeid, kus A8'l soovitatakse tagumise anduri juhtmestik kogu auto pikkuses ära vahetada :D
Kristjaaank

 postitati 26.02.20 08:50
Ma võtan järgmise sammuna ette siis juhtme vahetamise. Näis mis saab.

Täna hommikul kontrollisin ka vasakule keeramist. Tuleb välja, et kui vasakule suht lõpuni keerata, siis annab andur endast ikkagi märku.
Rain573

 postitati 26.02.20 08:04
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Kus see vigane ühenduskoht asub? Anduri juures kõige tavalisem pistik, nii et lihtne maha lõigata ja uue klemmid otsa pressida.
Autos keres pistikuid ei ole, nii et seal hoopis suurem jätkamistöö!

Andur on enamus Audidel sama ja on seda ka kohapeal ilma ratast ära võtmata saanud vahetada. Raskem on pistikut lahti ja kinni saada :)

Olen vahetanud neid üle kümne kindlasti. 90% need andurid ise sealt välja ei tule.
rocket

 postitati 26.02.20 07:03
Kus see vigane ühenduskoht asub? Anduri juures kõige tavalisem pistik, nii et lihtne maha lõigata ja uue klemmid otsa pressida.
Autos keres pistikuid ei ole, nii et seal hoopis suurem jätkamistöö!

https://www.upload.ee/image/11187710/rattakuup.jpg

Andur on enamus Audidel sama ja on seda ka kohapeal ilma ratast ära võtmata saanud vahetada. Raskem on pistikut lahti ja kinni saada :)
Rain573

 postitati 26.02.20 06:26
Vaheta juhe ära. Esindusest saad osta rattakoopa juhtmestiku.Seal pistikus klemme remontida suht pointles. Pealegi viga tihtipeale ei olegi pistiku klemmides vaid juhtme ühenduskohas. Andur ei maksa suurt midagi aga see tuleb sealt enamasti puurides välja :)
Jann

 postitati 26.02.20 06:04
Jah, tookord kui sai vaadatud, siis seda keeramisega seost ei olnud. Veaks ebaselge signaal. Eks nagu ikka, esimesena pistik ja juhe kontrollida, ning siis andur, kuna need asjad ei maksa suurt midagi. Huvitav on see, et juhe on nagu ikka püstaku küljes fikseeritud ja n.ö. väändub alles tagapool ja suures ulatuses, kui rattaid keerata... Seega ei näe sisulist seost klemmidega, kuid kuskilt peab ju vea leidma.
rocket

 postitati 25.02.20 19:00
Kui sinna rattakoopast ligi pääseb, siis klemmide vahetamisega otse auto küljes saan Tallinnas Sulle abiks olla!
jaiks

 postitati 25.02.20 18:49
Vanemal mudelil mul oli pistik autopoolne vigane. Klemmid oksüdeerunud. Keerates viskas vahel viga. Puhastasin ja väänasin neid klemme seal veidi, siiani toimetab. Tollel autol oli tegelikult see juhtmekimp vahetatav. Piduriklotside ja abs juhtmed käisid logari tagant pistikuga küljest.
Kristjaaank

 postitati 25.02.20 18:43
Tervist!

Olen jäänud hätta oma auto ABSi anduriga. Pikk lugu lühidalt - ühel heal päeval otsustas ABSi tuluke põlema minna ja sellega seoses kõik need muud errorid ka (rehvirõhk, ESC, parking brake, püsikiiruse hoidja jne). Vaatasime siis kasutajaga "Jann" asja üle ning andis veaks parema esimese anduri errori. Vahetasin anduri ära, ent tulemust ei tulnud. Vahetasin siis igaks juhuks ära ka rattalaagri kuid ei miskit. Mõtlesin siis, et noh äkki tuli vigane andur ja vahetasin korra veel anduri enda ära. Aga tuli põleb rõõmsalt edasi.

Küll aga tuli ei põle alati. Ma võin vabalt sõita nt Tartust/Tallinnast Viljandisse nii, et tuli kordagi põlema ei läheks. Olen saanud mõnda aega katsetada ning üks on üsna selge. Iga kord kui ma keeran paremale (rooli kindlasti üle 90 kraadi) hakkab tuli armatuuril põlema. Vahet ei ole, kas ma keeran rooli rahulikult või järsult - konkreetse parempöörde korral tuleb veateade. 100% kindel ei ole, aga paistab et vasakule keerates viga pigem ei esine.

Kas kellelgi on veel midagi sarnast olnud? Ei oska nagu midagi enam peale hakata.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 52.3% - SQL: 47.7%]