Teema ülevaade |
OttOlesk
|
postitati 22.04.22 08:18 |
Tsitaat: | Algselt postitas: merchant
Kui kalibreering paigast ära on, siis on sarnased sümptomid nagu vigasel andurilgi. Eestimaal peaks neid spetse, kes asja lahendada oskavad ju jaguma,
keegi ikka aitab, kui esindusse minna ei raatsi. |
Olen juba rääkinud inimesega, kes tegi mul 5 aastat tagasi radari vahetuse ja plaanin tema juurde uuesti esimesel võimalusel, aga nüüd on sümptomid
erinevad.
Esimesel korral kadus püsikas lihtsalt ära (hakkas jamama aeg-ajalt pikema ja lühema intervalliga ja lõpuks suri radar täitsa ära), aga ACC sümbol oli
kustus. Nüüd kadus püsikas lihtsalt ära, tagasi ei ole tulnud ja ACC sümbol on armatuuris pidevalt punane ja ära ei kustu. Ise ma arvutiga 13
moodulile ligi ei saa ("no response from controller). Uue (kasutatud) radari külge panekul jäi ACC tuli ikka punaseks ja ikka 13 moodulile ligi ei
saa, kuigi sisse peaks saama ja nägema erroreid (kalibreerimata, komponendikaitse jne). Püsikas on ennegi ära kadunud erinevatel põhjustel, aga mitte
kunagi ei ole jäänud ACC tuli punaselt põlema armatuuris. Mõtlesin, et äkki kellelgi on olnud sellist situatsiooni ja saab jaga lahendust, mis temal
toimis.
EDIT: Vasak (slave) radar surnud.
Esinduses käisin ja öeldi, et radar on läbi. Selle ajendil muretsesingi teise radari, aga ka teise radariga on samad sümptomid.
Natuke offtopicut ka:
Sama käiguga esinduses lasin diagnoosida tagatiiva errorit, parempoolse küljepeegli errorit ja kaugtulede automaatset lülitust.
Tagatiib - Esinduse vastus minu muredel oli see, et tagatiiva mootor ja mehaanika tuleb välja vahetada. Kuna sain teiselt inimeselt nõu liigendeid
määrida (tõenäosus väike, et tööle hakkab, aga proovida võib), siis tegin seda ja tiib töötab nüüd ilma vigadeta. Kokkuhoid 1100+€.
Kaugtulede automaatne lülitamine - Milles mure, ei ole praegu oluline, aga esinduse vastus: "Oli MMI-st välja lülitatud". No ku*at ilmselgelt oli
jah. Kui need ei tööta, siis ma lülitan need välja, et ei segaks manuaalset lülitust. Testida nad seda ei saa, sest väljas on valge, mis on natuke
arusaamatu. Kas sellise murega saab siis esindusse minna ainult talvel või diagnostik peab öösel ületunde tegema??? Ühesõnaga ei saanud mingit tarka
vastust.
Küljepeegel - Esinduse vastus "Peegli tald vaja välja vahetada". Oli vist ~500€ ringis. Talvel klapib peegli lahti 180kraadi. Keerab nagu tagurpidi.
Suvel probleemi ei ole. Võib-olla ongi vaja kogu peegel välja vahetada, aga võib-olla on mingi juhe kuskil natuke kurvas seisus ja vajab ainult teipi.
Arvestades seda kogemust esinduses, ei saa milleski kindel olla.
Huvitav kui minna treileri peal sinna jutuga "Auto ei lähe käima", kas siis öeldakse ka, et auto on katki ja tuleb välja vahetada.
|
merchant
|
postitati 22.04.22 07:58 |
Kui kalibreering paigast ära on, siis on sarnased sümptomid nagu vigasel andurilgi. Eestimaal peaks neid spetse, kes asja lahendada oskavad ju jaguma,
keegi ikka aitab, kui esindusse minna ei raatsi.
|
OttOlesk
|
postitati 21.04.22 20:48 |
Tõstataks ka teemat. 2011 A7 lõi üks päev ACC sümboli armatuuris punasena põlema ja ära enam ei lähe. ACC ja Breaking gusrd not availiable. Samamoodi
start-stop süsteem ja lane assist kadunud sellega. Arvutiga moodulisse sisse ei saa. Sain teise kasutataud radari, kuid ikka arvutiga moodulisse ei
saa. Naise 2014 A5-l hakkasid samad sümptomid intervallidega. Uue käivitusega jälle töötas. Mingi aeg ei töötanud üldse. Paar korda panin tähele, et
auklikul teel sümbol "vilkus" ja teine päev üle raudtee sõites plaks sümbol jälle punane armatuuris ja püsikas kadunud. Tundub justkui mõlemal autol
mingi sama viga, aga A7-l natuke intensiivsem, kuna püsikss ei ole peale tule süttimist kordagi tagasi tulnud.
|
RaigoK
|
postitati 05.06.20 11:01 |
Hommikul uuesti käima panin siis enam ei viskand jh tuld. Eks võib-olla päike või määrdunud. Pole juhet ka, et kohe kontrollida. Eks jälgin, kas tuleb
tagasi või mitte.
|
afp
|
postitati 05.06.20 08:30 |
Selle ACC viskab kümne eri mooduli vea tõttu välja "restricted due to fault in other module" vms. Vaata arvutiga - näed täpselt.
|
corbe
|
postitati 05.06.20 07:36 |
Minu omal viskab neid ka siis, kui tehtud a la pikem sõit ning andur on mingit jama täis või siis nagu mainitud päike paistab vale nurga alt peale.
Püsikas uuesti peale panna ning toimib. Võib olla mitte esimese korraga, kuid järgmisega on juba taaskord OK.
Ning hiljem juhe taga- näitas 0 viga. Ehk siis määrdunud, päike, tolm võib olla üheks põhjuseks. Samamoodi teeb ta talvel kui lörts-lumi on vaatevälja
ära rikkunud.
|
Sten_K
|
postitati 04.06.20 18:57 |
Ega liiklusmärke nüüd lugema pole hakanud? Kui hakkas, siis kindlalt antenn peetis. Mul näiteks oli radari pistiku klemm ära mädanenud ja murdunud,
sest sai vett kaela mittetöötavatelt tuledepesuritelt.
|
jaiks
|
postitati 04.06.20 18:41 |
Kusagilt nagu meelde jäänud, et tüüpveana esinev katuseantenni hukkumine võib ka sellise teksti ette visata?
|
Cari
|
postitati 04.06.20 18:35 |
Võib olla probleem ACC anduriga, võib olla et päike paistab andurisse/kaamerasse.. eks arvuti ütle täpsemalt
|
RaigoK
|
postitati 04.06.20 18:23 |
Kas keegi teab mis võiks viga olla kui autol viskas armatuuriks tule põlema ja ütleb “ acc and audi braking guard not available”? Tegemist a6 c7 4g
2013a 230kw masinaga.
|
|