Teema ülevaade |
kalahari
|
postitati 10.01.22 11:02 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Jann
Jätad mainimata, et keegi on ka seadistuse alustanud...Kõiki koode ei tasu sisse toksida, kui nende tähendust ei tea.
Enne kui seda lõpuni ei tee, ei juhtu midagi. Iseasi, kas kõik komponendid on üldse töökorras, et seda teha saaks. Nende vanade süsteemide juures
pigem mitte, nagu tihti näha on. |
Jah proovisin kalibreerida, kuid kohe viskas errori. Igatahes asi nüüdseks korras, teise kaabliga õnnestus ilusti ära kalibreerida ja nüüd kõik toimib
nii nagu peab.
|
Jann
|
postitati 09.01.22 06:40 |
Jätad mainimata, et keegi on ka seadistuse alustanud...Kõiki koode ei tasu sisse toksida, kui nende tähendust ei tea.
Enne kui seda lõpuni ei tee, ei juhtu midagi. Iseasi, kas kõik komponendid on üldse töökorras, et seda teha saaks. Nende vanade süsteemide juures
pigem mitte, nagu tihti näha on.
|
kalahari
|
postitati 08.01.22 17:40 |
Tere!
Autoks Audi C5 Allroad 2004a. käis kompressor alt ära. Selle käigus sai tagumised rattad kõrgemale aetud ja kere toestatud ja õhu süsteem tühjaks
lastud, selle käigus jäi süsteem tungimis resiimi panna. Kompressor tagasi, pumpas end üles aga jäi esiots madalaks ja taga ots kõvasti kõrgemale.
Peale väikset sõitu süttis ka verdustuse tuli. esialgu kutstus tuli ära ja sai tõsta langetada. kõrguseid võrdseks siiski ei ajanud. Nüüd vedrustuse
tuli põleb pidevalt, kompressorit järgi ei võta, nivoo tase 2astmes ja muuta ei saa.
Veakoodiks:
01437 - Control Position not Learned
01400- Suspension Level Control - Control Limit Surpassed.
|
|