Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
kalahari

 postitati 10.01.22 11:02
Tsitaat:
Algselt postitas: Jann
Jätad mainimata, et keegi on ka seadistuse alustanud...Kõiki koode ei tasu sisse toksida, kui nende tähendust ei tea.
Enne kui seda lõpuni ei tee, ei juhtu midagi. Iseasi, kas kõik komponendid on üldse töökorras, et seda teha saaks. Nende vanade süsteemide juures pigem mitte, nagu tihti näha on.

Jah proovisin kalibreerida, kuid kohe viskas errori. Igatahes asi nüüdseks korras, teise kaabliga õnnestus ilusti ära kalibreerida ja nüüd kõik toimib nii nagu peab.
Jann

 postitati 09.01.22 06:40
Jätad mainimata, et keegi on ka seadistuse alustanud...Kõiki koode ei tasu sisse toksida, kui nende tähendust ei tea.
Enne kui seda lõpuni ei tee, ei juhtu midagi. Iseasi, kas kõik komponendid on üldse töökorras, et seda teha saaks. Nende vanade süsteemide juures pigem mitte, nagu tihti näha on.
kalahari

 postitati 08.01.22 17:40
Tere!
Autoks Audi C5 Allroad 2004a. käis kompressor alt ära. Selle käigus sai tagumised rattad kõrgemale aetud ja kere toestatud ja õhu süsteem tühjaks lastud, selle käigus jäi süsteem tungimis resiimi panna. Kompressor tagasi, pumpas end üles aga jäi esiots madalaks ja taga ots kõvasti kõrgemale. Peale väikset sõitu süttis ka verdustuse tuli. esialgu kutstus tuli ära ja sai tõsta langetada. kõrguseid võrdseks siiski ei ajanud. Nüüd vedrustuse tuli põleb pidevalt, kompressorit järgi ei võta, nivoo tase 2astmes ja muuta ei saa.

Veakoodiks:
01437 - Control Position not Learned

01400- Suspension Level Control - Control Limit Surpassed.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 36.3% - SQL: 63.7%]