Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
teet82

 postitati 09.08.23 17:08
Väidetavalt oli siis turbol elektroonika pool vigane olnud ja pandi igaks juhuks ka uus sisu. Panin tagasi auto külge selle ja arvutiga vaadates kõikusid õhulugejate näidud 240mg ümber, küsitud väärtus oli samuti 240mg. Äkki siis sai korda nüüd.
prj

 postitati 21.07.23 14:28
Päris lõbus on kui teisel pool on turborõhuleke, mida ei suudeta üle aasta testida :D
teet82

 postitati 20.07.23 18:42
Kaevasin selle vana teema üles, auto tagasi minu juures.
Omanik siis käis korduvalt esinduses, vist vahetati erinevaid asju, aga probleem jäi alles. Lõpuks siis väidetavalt käidi proovisõidul arvutiga ja öeldi, et viga vasakus turbos.
Võitsin siis täna maha selle turbo, paras nikerdamine seda mootor auto peal teha, elsawin oli abiks. Omanik pidavat selle Lätti viima, kuidas nad seda testima hakkavad seal, seda ei tea. Sest iseenesest ju asi toimis, lihtsalt see õhukulu erinevus ja veakood olid.
Rain573

 postitati 07.09.22 20:19
Täna uurisin antud auto diagnostika protokolli mille olin teinud 2019 aasta ja ilmselt tean mis probleem siin on. 2019 peale juhtploki vahetust on jäetud vea põhjus likvideerimata. Õhulugeja viga oli samuti tagajärg, mis tookord remonditi aga tegelik põhjus oli lekkiv kastisolenoid ilmselt. Natuke endalgi sellepärast mõru maitse suus nüüd. Kuigi siis ei tahetud muud kui ploki vahetust ja juhtploki pistiku remonti oleks võinud veits rohkem ise uurida ja vea põhjusele suunata vms.
Jann

 postitati 24.08.22 15:51
Mul on ühe 2012 Touaregiga 4,2 tdi sama teema olnud. Mingil hetkel liigub, mingil jälle B!-B2 maf näidud neljakordse vahega, hingest kinni ja kõik. See muidugi oli kuskil ennem omaniku vahetust dpf-e eemaldamas käinud ja teadmata looma nahk selga lastud ecu-dele. Mina ei soovinud sellega rohkem tegeleda, kuna liiga palju lünki. Ostetakse selliseid ja jamad hakkavad.. Niipalju võin öelda, et kui B1 õhulugeja lahti ühendada, siis liikus normaalselt. Drosselid olid ka muidugi nõge täis jne. Sellistega ongi suht probleemne, kuna keegi ei tea, kes kus mida mudinud on.
teet82

 postitati 24.08.22 15:21
Keegi siin Võrumaal ei julgenud/osanud diagnoosi panna sellele autole ja soovitasime minna esindusse. Omaniku soovil kirjutasin ka jutu valmis, et mida vaadatud ja tehtud. Rõhulekke testi me ei teinud, sest polnud tööriistasid selleks.
Aga omanikule ei meeldinud mõte, et äkki peab veel ühed turbod ostma ja ta vist ei maininud seda turbode asja üldse esinduses. Igal juhul vahetas esindus uuesti ühe õhulugeja ja järgmisel päeval jälle sama veakood..
Rain573

 postitati 14.07.22 20:23
Võin lisada veel niipalju, et vahetasin siin kunagi ühe mootori juhtploki, sest vana ploki pistikust olid pm pinid põlenud. Kuskil isegi pildid olemas ilmselt... Tookord olid pinid vist seotud turbo juhtimisega aga vasaku õhulugeja viga oli siis juba sees :D. See oli põhjustatud ilmselt oksüdeerunud pistikust vms. PRJ jutt turbodest võib isegi täitsa tõene tunduda, sest ilmselt siin originaal turbod enam küljes pole :D
prj

 postitati 10.07.22 05:33
Rõhulekketest esimese asjana.
Ja kui see ei aita, siis mootor maha ja normaalsed turbod panna, mitte hiina crap.
teet82

 postitati 10.07.22 05:14
Probleem ühe autoga, millel vist vahetati mõlema turbod. Palju sõitnud pole peale seda, sest mootorituli läheb kiiresti põlema ja annab vahelduva eduga mõlema õhulugeja viga. Muidu sõidab ilusti ja midagi tunda pole.

Jutt umbes selline:
00265 Mass Air Flow Sensor G246
P010B Implausible Signal
Engine RPM 1070/min
Normed load value 0%
Coolant temp 70
Vehicle speed 30km/h
AFS dm B1 104kg/h
AFS dm B2 41kg/h

Mida need AFS näidud tähendavad, erinevus on päris suur, kui need on Bank1 ja Bank2 kohta. Kas see koormus 0% tähendab jalg gaasilt maas?

On näha, et eelnevalt on vahetatud B2 õhulugeja uue Bosch vastu ja pandud uus pistik.

Peale käivitamist loeb B1 umbes 200mg ja kohapeal gaasi andes tõuseb kuni 1000mg. B2 loeb umbes 300mg ja tõuseb gaasiga kuni 500mg. Tõstsin õhulugejad ringi, aga kõik jäi samaks, õhulugejates viga arvatavasti pole. Peale 10km proovisõitu lugesid mõlemad täpselt ühtemoodi 515mg.

Uurisin veel seda, et sisselaskekollektorid on omavahel ühendatud ja samuti tuleb EGR jahutist sisselaskesse ainult üks toru, seega nagu ei saa erinevus tulla EGR-st.

Mõtteid?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 41.8% - SQL: 58.2%]