Teema ülevaade |
Rain573
|
postitati 07.09.22 20:19 |
Täna uurisin antud auto diagnostika protokolli mille olin teinud 2019 aasta ja ilmselt tean mis probleem siin on. 2019 peale juhtploki vahetust on
jäetud vea põhjus likvideerimata. Õhulugeja viga oli samuti tagajärg, mis tookord remonditi aga tegelik põhjus oli lekkiv kastisolenoid ilmselt.
Natuke endalgi sellepärast mõru maitse suus nüüd. Kuigi siis ei tahetud muud kui ploki vahetust ja juhtploki pistiku remonti oleks võinud veits rohkem
ise uurida ja vea põhjusele suunata vms.
|
Jann
|
postitati 24.08.22 15:51 |
Mul on ühe 2012 Touaregiga 4,2 tdi sama teema olnud. Mingil hetkel liigub, mingil jälle B!-B2 maf näidud neljakordse vahega, hingest kinni ja kõik.
See muidugi oli kuskil ennem omaniku vahetust dpf-e eemaldamas käinud ja teadmata looma nahk selga lastud ecu-dele. Mina ei soovinud sellega rohkem
tegeleda, kuna liiga palju lünki. Ostetakse selliseid ja jamad hakkavad.. Niipalju võin öelda, et kui B1 õhulugeja lahti ühendada, siis liikus
normaalselt. Drosselid olid ka muidugi nõge täis jne. Sellistega ongi suht probleemne, kuna keegi ei tea, kes kus mida mudinud on.
|
teet82
|
postitati 24.08.22 15:21 |
Keegi siin Võrumaal ei julgenud/osanud diagnoosi panna sellele autole ja soovitasime minna esindusse. Omaniku soovil kirjutasin ka jutu valmis, et
mida vaadatud ja tehtud. Rõhulekke testi me ei teinud, sest polnud tööriistasid selleks.
Aga omanikule ei meeldinud mõte, et äkki peab veel ühed turbod ostma ja ta vist ei maininud seda turbode asja üldse esinduses. Igal juhul vahetas
esindus uuesti ühe õhulugeja ja järgmisel päeval jälle sama veakood..
|
Rain573
|
postitati 14.07.22 20:23 |
Võin lisada veel niipalju, et vahetasin siin kunagi ühe mootori juhtploki, sest vana ploki pistikust olid pm pinid põlenud. Kuskil isegi pildid olemas
ilmselt... Tookord olid pinid vist seotud turbo juhtimisega aga vasaku õhulugeja viga oli siis juba sees . See oli põhjustatud ilmselt oksüdeerunud pistikust vms. PRJ jutt turbodest võib isegi täitsa tõene tunduda, sest
ilmselt siin originaal turbod enam küljes pole 
|
prj
|
postitati 10.07.22 05:33 |
Rõhulekketest esimese asjana.
Ja kui see ei aita, siis mootor maha ja normaalsed turbod panna, mitte hiina crap.
|
teet82
|
postitati 10.07.22 05:14 |
Probleem ühe autoga, millel vist vahetati mõlema turbod. Palju sõitnud pole peale seda, sest mootorituli läheb kiiresti põlema ja annab vahelduva
eduga mõlema õhulugeja viga. Muidu sõidab ilusti ja midagi tunda pole.
Jutt umbes selline:
00265 Mass Air Flow Sensor G246
P010B Implausible Signal
Engine RPM 1070/min
Normed load value 0%
Coolant temp 70
Vehicle speed 30km/h
AFS dm B1 104kg/h
AFS dm B2 41kg/h
Mida need AFS näidud tähendavad, erinevus on päris suur, kui need on Bank1 ja Bank2 kohta. Kas see koormus 0% tähendab jalg gaasilt maas?
On näha, et eelnevalt on vahetatud B2 õhulugeja uue Bosch vastu ja pandud uus pistik.
Peale käivitamist loeb B1 umbes 200mg ja kohapeal gaasi andes tõuseb kuni 1000mg. B2 loeb umbes 300mg ja tõuseb gaasiga kuni 500mg. Tõstsin
õhulugejad ringi, aga kõik jäi samaks, õhulugejates viga arvatavasti pole. Peale 10km proovisõitu lugesid mõlemad täpselt ühtemoodi 515mg.
Uurisin veel seda, et sisselaskekollektorid on omavahel ühendatud ja samuti tuleb EGR jahutist sisselaskesse ainult üks toru, seega nagu ei saa
erinevus tulla EGR-st.
Mõtteid?
|
|