Teema ülevaade |
Rene999
|
postitati 01.12.22 15:22 |
On lühikesi otsi ja on ka pikemaid, viimati peale 150km sõitu, järgmine hommik käivitada ei lasknud. Aku pinget polgi mõõtnud, kui päeva seisnud.
Mingi hetk kui oli lisa voltmeeter ajutiselt, siis kui parasjagu käivituda ei tahtnud oli aku pinge 11,7V.
Sõitudele lisaks akut laadida, siis pole ka probleeme.
Samas pole vahet, kui külm õues, starterit veab reipalt.
|
jaiks
|
postitati 29.11.22 10:41 |
Starter võib ka trikitada. Suurema koormusega, nagu külm mootor, poob kinni.
|
HRG
|
postitati 29.11.22 10:17 |
Lühikesed otsad? Palju umbes päeva seisnud aku pinget näitab?
Mul umbes sama probleem külmadega. Kuna enamus on lühikesed otsad, siis ilmselt ei jõua normaalselt laadida ja ka väikse miinusega on mootori ringi
ajamine vaevaline.
Laadijat kasutades pole sellist probleemi enam esinenud.
|
Rene999
|
postitati 21.11.22 20:22 |
Tervist
2008 Q7 veavab aku tühjenemise probleem miinus kraadidega ainult. Suvel töötab laitmatult.
Mingi hetk lihtsalt keeldub käivitumast, võtit keerates proovib korra starterit ja laseb lahti. Sedasi teeb peale mõningast seismist (öö või päeva)
Ilma kõrvalise abi või aku laadimiseta ei käivitu.
Peale aku laadimist on natukeseks ajaks rahu, aeg on kaootiline(korrapäratu).
Generaator laeb, massi juhe korras, akut on vahetatud ja õpetatud, diagnostika vigasid ei anna. Mahalaadimise mõõtsin, hetke oli 0,3A, siis kukkus
0,044A.
Selline tähelepanek ka, et ilma autot lukustamatta ei taha sisemised ukselingi valgustused kustuda.
Ehk on kellegil olnud sarnast anomaaliat, vaevab mõned aastad juba. Hakkab ära tüütama.
Suvel või pluss kraadidega võib ära unustada selle mure.
|
|