Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Peep20

 postitati 14.03.23 18:19
Öhtust.
Suur tänu infi eest. Olemas on köik komponendid, vaakumvoolikud ja pistikud juhtmetega. Kogu juhtmepuud kahjuks pole. Autol on olemas ka gaasiklapil munakas, kuhu vaakummembraani hoob käib. Eks tuleb siis soni näpus minna kasutaja rocket juurde, kes eelmine aasta mu Multivanile sama töö tegi. Siiamaani tehtuga väga rahul. Parimat.
moora772

 postitati 14.03.23 07:33
Tõenäoliselt keerukas ei ole, kuna mõlemad vaakumiga juhitavad.
Vaakum actuator ja kinnitus üks-ühele ei sobi, seal vaja natuke leiutada või osta õige kinnitus ja pulk.

Kangid ei oma otseselt tähtsust, samuti aju. Juhtmestik vaja ka ümber tõsta.
Peep20

 postitati 12.03.23 13:50
Tere .
Kas on väga keeruline paigaldada 1.8 komplektne püsikas 2.3 peale?
Kangid sooviks panna uuema malli ümarad, rooli S6 C4 või BBS kolme kodaraga puit.
Kas kellelgi on ideid või kogemusi?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 25.3% - SQL: 74.7%]