Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Amadeus

 postitati 14.07.03 20:41
Tsitaat:
Esialgne postitaja quattromees
Minuteada lambda signaali puudumisel aju laheb teisele reshiimile, kus keskmised vaartused ette antud. Limp home mode, vms.


Mingi taoline teema oli vist jah.

To Jürarrak: Kõikidel vanematel audidel puudub lambda, ehk siis väljuvaid gaase ei kontrollita. See ei pruugi seda tähendada et kütuse kulu kohe liitrites tunda annab. See lambda ja kattide sokk pigem roheliste ja taoliste ahvide teema (euronormid jne. Saksamaal sõidavad ntx. eriti rikkad inimesed ilma G-kattita), noh et järeldulevatel põlvedel kah midagi hingata oleks jms. Ja samas auto kasutegurile see kah eriti paha ei tee, ideepoolest põletatakse kütust otstarbekamalt jne.
Jürarrak

 postitati 14.07.03 07:17
Mina igatahes kurta kütusekulu vms kohta ei saa, kuna lamdat pole. Kui lamdat pole siis pole idee poolest ka signaali, mis annaks ajule erinevat inffi.
quattromees

 postitati 13.07.03 22:23
Minuteada lambda signaali puudumisel aju laheb teisele reshiimile, kus keskmised vaartused ette antud. Limp home mode, vms.
Amadeus

 postitati 13.07.03 01:33
Üldiselt lambda signaali juhtmel pendeldab pinge teatud väärtuses, erinevalt autost (ca. 200...800 mV). Mida suurem pinge seda rikkam segu. Järelikult lähtudes oomi seadusest, kui kabla eemaldada peaks tõesti segu rikkam olema. Ilmselt kabla minema pole eriti korrektne lähenemine, kuna pritse juhtplokkil jääb Lambda signaal saamata, ning segu võidakse vapsee põõstastikku väänata, või mida iganes. Ilmselt tuleks arvutada või siis katseliselt määrata takisti teatud väärtus, mis muudaks segu rikkamaks (lambda max. väärtus). Ideeliselt võiks ju tuppa pulti panna lüliti, mis ühes asendis toimib nii nagu peab ja teises asendis lükatakse lambda tagant ja pannakse ahelasse takisti, iseasi kui palju see effekt taguotsaga tunda on jne.
Miki

 postitati 10.07.03 14:58
mnjaa.. kahtlane.. enne kui paps selle autol ära vahetas olid pidevalt probleemid külmkäivitusega ja niikaua kui mootor soe polnud auto suht koht jõnksus ja tõmbas endal hinge kinni.. selle põhjustas vist arvatavasti vale kütusesegu külmale mootorile.. aga noh.. nüüd töötab nagu ponks:)
Jürarrak

 postitati 10.07.03 14:25
mul 83kw ja ilma lamdata kütusekulu 7-9 liitrit (linn ja maantee fity-fifty). 9 liitrit siis kui ikka korralikult parempoolse pedaali peal sõtkuda
Miki

 postitati 10.07.03 14:22
meil sai äravahetatud ja kütusekulu vähenes tunduvalt.. kuni 6L/100km kohta.. maanteel ning ka linnas on märgatavalt vähem sellest ajast bena võtnud..
Jürarrak

 postitati 10.07.03 10:12
Kui tahad rikkamat küttesegu, siis tõmba lamdalt kaabel tagant ära ;)

Minu isendil sai igatahes lamda üldse ära võetud kuna peale mootori vahetust polnud lihtsalt kohta, kuhu seda toppida.
Kütusekulu ei tõusnud praktiliselt üldse.
A 90

 postitati 10.07.03 09:47
kuulsin sellist lugu, et mingi tüüp oma vanale 3 liitrisele senatorile pani enne lamda andurit juhtme vahele takisti. pidavat anduri ära petma ja kütte segu rikkama tegema. minek olevat paranenud. ei tahtnud seda lugu uskuda ja mõtlesin asja uurida.
äkki keegi seletaks lahti mis diil selle anduriga siis on ja kas on võimalik seal midagi nii susida ?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 46.2% - SQL: 53.8%]