Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
Mida peaksid teadma Xenon tuledest?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: laur[/i] [quote][i]Algselt postitas: Samzik[/i] Aga mis võiks olla selle loodikomplekti ingliskeelne nimetus, või tootekood? Tundub hirmkallis olevat, aga tihtipeale on eestis ilmunud 50% hinnalisa, võrreldes netis liikuvatele komplektidele. [/quote] Ultrasonic Headlamp Leveling Kit Hella 8XX 008 614-011 12 Volt Eestis on jah kuskil 5k või enam, kasutaja Starri käest saad ma arvan et Eestis kõige odavamalt, vb isegi odavamalt kui eBayst tellides. Minu teada peaks tal see kasutamatta olema. [quote][i]Algselt postitas: A-kaheksa[/i] Olen ka silmanurgast seda teemat jälginud ja nüüd valaks veel õli tulle. Ühel minu autol (A4) on paigaldatud H7 pesas käivad xenonid, ei ole mingeid pesureid, luupe ja loode. Tuleklaas ka tavaline. Julgen väita, et H7 pesas käiv xenon pirn on väga sarnane oma kujult halogenile, valguse vihk jääb samaks. Ainus erinevus on selles, et nähtavus on kordases parem. Tean, et see võib kaasa tuua trahvi ja kordusülevaatuse, kuid riskin siiski. Eesmärk on nähtavus. Meie suurepäraselt märgistatud teedel sügisel vihmaga pole tee pervegi näha, helkurita joodikust me parem ei räägi. Kui nüüd rääkida asja muutmisest seaduslikuks, siis suuresti on tegu enese petmisega. OK, vahetate, tule klaasi, panete pesuri ja loodi. Siis veel lisada sinna luup... Kas siis on asi seaduslik? Kas tule ümber ehitamine on üldse lubatud? Pean silmas luubi lisamist? Tegelikult aga mõtlen, et kas kõik see jama tasub end ära? Oletame, et see komplekt on Audi 80 küljes... Politsei peatab ja kuna sellel autol pole kunagi tehas xenonit paigaldanud, siis lähed kordusülevaatusele ikka. Ma eelistan ca 20 000 kroonise komplekti asemel siiski ca 2000 välja anda. Kui politsei peatab, siis rõhun helkurita joodiku päästmisele ja ütlen, et ostes juba oli paigaldatud. Ehk pääsen. Kui sinul aga on makstud 20 000 ja vaidlema kukud, siis raudselt lähed ülevaatusele. pagana pikk jutt tuli juba. Nüüd aga küsimuse juurde, et miks kirjutasin. Ehk keegi on paigaldanud või teab täpsemalt miskit selle loodi käitumisest. Originaalis on andurid ju õõtsade küljes ja selt tuleb inf, et kui koormatud on auto (tee suhtes) ja palju tulesi peaks alla keerama. See lood aga peaks tulesi alla keerama kui ta ise kuidagi kaldu (kalle maakera, mitte tee suhtes) on? Ilmselt on tal mingi reageerimise aeg, et iga muhk ja lohk ei mõjutaks teda. Kui aga on pikem mäkke tõus? Siis saab ta aru, et tagumine ots all ja keerab tuled ka alla? Mäe otsas olles tuled maas ja näha ei miskit? uurin seepärast, et kui see töötab, siis võib see ka tavalise tule puhul mugavust juurde anda. Näiteks õhtul linnas on kolm inimest tagaistmel ja unustasin käsitsi tuled alla keerata ning pimestan teisi... [/quote] 20 000.- on ju ilmselge liialdus. Kiti saad ka 1000.- eest, korralikud luubid(+pirnid) ja ballastid saad kuskil 4-5k eest. Kuna sa kiti puhul ei paigalda kah pesureid ja nivoo andureid siis pole neid hetkel mõtet summadele lisada. Uutematel autodel on põhimõtteliselt kõigil olemas ka xenon tuled, saksa autodele ei ole kuigi keeruline just neid xenon tule luupe saada. Ülejäänud tule ehitus on üldjuhul täpselt sama. Põhimõtteliselt on see vahetus siis plug n play, ehk ei mingit aretamist ja kõik täpselt nagu peab. Paned pesurid ja andurid ka külge ja on vinks vonks. ARK arvates ei tohi sa põhimõtteliselt stanget kah ise kodus vahetada, rääkimata muudest asjadest. Pead töökojas käima sellega tegelikult. Asja mõte milleks suurem summa välja käia on ju see et paremini näha, su A4 võib paremini näidata küll kui halogeenidega, ei vaidle vastu, aga pane nad kõrvuti mõne tehasest välja veerenud xenonitega ja on kohe teine lugu. Mõistlikult tuleb läheneda asjale, loomulikult tuleb luup pärast korralikult kinnitada et kuskilt liikuma ei hakkaks ning samas saaks teda hiljem ka õigesti reguleerida. Kui need tingimused on täidetud siis pole ju probleemi. Kui mul on olemas ka pesurid ja andurid ning luup on korrektselt külge pandud siis pole põhjust ju mind trahvida? Esiteks ei näe keegi mu tule sisse ja teiseks kui kõik näeb välja nagu tehase lahendus siis milleks? Tehakse muidugi igasugu asju, seda ma siin ei propageerigi et keegi põlveotsas mingi luubi oma B3'le ette aretab. Audi 80'l ainsaks takistuseks on see, et tuleklaasil pole xenon tähist, muidu võiksid tollele ka vabalt panna ja oleks asi seaduslik. 80'l on klaas ribidega, niiet sinna seda luupi panna oleks nagunii mõttetu. Mis sellesse loodi puudutab siis ta ei ole sõna otses mõttes lood. Loodiga pole seal miskit pistmist tegelikult. Asi töötab ultraheli anduriga. Andur paigaldatakse kuskile tagasilla lähedusse ning mõõdab siis ultraheliga kui suur vahemaa on tagasilla ja maapinna vahel. Põhimõte on sama mis õõtsa külge kinnituval anduril. Ja mingi viivitus on tal ka kindlasit jah, et iga asja peale kruttima ei hakka kohe. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
Mida peaksid teadma Xenon tuledest?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
48.6%
- SQL:
51.4%
]