Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
Mida peaksid teadma Xenon tuledest?
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: laur[/i] [quote][i]Algselt postitas: A-kaheksa[/i] 20 000 pole mitte liialdus. Automaatne reguleerimine (sõltuvalt autost - kui võimalik, siis originaal), pesurid võiks ka ikka stange sees käia ja võimalusel originaalid. Edasi tule klaas - kas ikka saad ainult klaasi? Paljudel autodel vaja terve tuli vahetada. Noh ja sinna juurde siis ka pirnid, ballastid, luubid. Miks eelistada originaali? Et tulevikus ka aru saaks, et mis seal tehtud on. Kui ma nüüd kõik selle firmana kokku panen ja paigaldan, siis peaks asjad olema uued, et saaksin anda ka garantii. Vaevalt, et inimene tahab mingit aretist, mida vaid üks mees remontida oskab ja siis see aretis ikaldab ka veel näiteks. Nüüd siis küsimus, et palju kõige selle paigaldamine maksab? 500? 3000? Mina taolist teenust ei taha kunagi pakkuda ja ma arvan, et 20 000 on isegi vähe. [/quote] Ma juhtisin pigem tähelepanu sellele, et mille poolest see kiti xenon siis erineb? Sellele on sul samamoodi vaja regulaatoreid, pesureid ja uusi klaase. Ainus vahe on selles et kiti paigaldamisel maksad umbes 1000.- kiti eest kuid OEM luupide komplekti eest 3-5k. Seda siis parema nähtavuse nimel. Ehk kokkuvõttes tuleb võit kiti puhul kuskil 2000 - 4000.- + tööraha mis on luupide paigaldamisel suurem. Mis puutub klaasidesse, siis üldiselt on nii et vanematel autodel on klaasid mida saab edukalt vahetada, teadaolevalt on vist C4 A6 ainuke millel olid tehasest ka xenonid võimalik tellida (üks esimesi A8 vist samuti). Minu autol on näiteks halogeen tule klaasil ka xenoni tähised peal. Ja ma arvan et see pole ainuke auto. Ja uutel autodel pole nagunii erilist vahet sellel, kuna terve klaas on selge. See klaas ei muuda enam valgusvihku. Ning aretuse kohapealt, kui on korralikult tehtud siis ei erine ta kuidaig tehase tulest. Mis seal katki minna on, samamoodi võib sul tehase luup kakti minna kuidagi, keegi ei hakka seda parandama ju. Ostetakse uus tuli ja kogulugu. See kui sa kuskile urna paned ja pärast oled oma kallitest tuledest ilma on sinu enda probleem, lihtsalt risk mida tuleb võtta. Mina olen sellega arvestanud et ma kasko kaudu ei saa täpselt samasuguseid tulesid enam tagasi. [quote][i]Algselt postitas: A-kaheksa[/i] Kui nüüd kogu see süsteem tõsta (oletame, et B3-l on xenoni tähisega klaas saadaval) B3 peale ja politsei su kinni peab, siis trahvi sa tõesti ei pruugi saada. Kui aga sa nüüd vaidled, et kõik seaduslik ja targutad ka, siis kindlasti saad ülevaatuse. Ülevaatus aga tasuta pole + aja ja närvide kulu.[/quote] Miks ma pean targutama? Mis see põhjus siis oleks mille alusel politsei mind korduvale saadaks? Kui kõik on nii nagu peab, õiged klaasid, pesurid, andurid. Point on selles et poltsei ei hakka põhjuseta kedagi kimbutama, kui need tuled ikka võssa näidavad siis saadetakse korduvale ja kogulugu. Eestis keegi sellist teenust ei paku, seevastu on see USA's suhteliselt levinud. Mina olen seda korra teinud ja rohkem ei teeks, jamamist on palju. Kuid kel vähegi mutrivõti käes püsib see teeb ise, netis on materjali küllalt. Ning näiteks halogeen luubi vahetamine sama auto xenoni luubi vastu pole küll eriline kunst. See teiste luupide aretamine on jah juba teine teema. [quote][i]Algselt postitas: A-kaheksa[/i] Saavutan küll. Kas see pole saavutus kui tänu parematele tuledele jääb inimene ellu? Või et ma ise jõuan koju? Kui vaja, siis lähen ülevaatusele või maksan trahvi. Asjal on aga teine ja palju kurvem pool. Oluliselt ohtlikum on 10-20 aastat vana auto mille tuled on juba väsinud ja irooniline on see, et taoliste kalmuküünaldega auto politseid ei huvita ja ülevaatuselt saab ka läbi. Ilus ei ole ennast õigustada, aga kiiruse ületamine on palju ohtlikum ja ei aita kuidagi ohutusele kaasa. Ometi ju kõik oleme kiirust ületanud. Muidugi aga selle tulede teema eeldus on see, et need on reguleeritud ja ei pimestaks. [/quote] Nn. kalmuküünlad saad relee+eraldi toite ja uute pirnidega oluliselt paremaks. Näeb välja nagu auto tehasest tulles. Pesed tuled ka veel ära ja. Mind täiesti harimise mõttes huvitab palju on liiklusõnnetuses vigasaanuid sellepärast et sõidukil olid ees mingid hädised halogeenid? Eeldusel et ta ei ületanud kiirust muidugi. Ning teine asi millele mõelda, et kui kit pimestab siis see ei tekita sinumeelest üldse liiklusohtliku olukorda? Näitena võin tuua et B3 peal olen ma suht kindel et see kit hakkab pimestama. Põhjuseks reflektoriga tuli + ribidega klaas. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Elektroonika
»
Mida peaksid teadma Xenon tuledest?
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
48.5%
- SQL:
51.5%
]