Teema ülevaade |
tarmo
|
postitati 25.02.03 11:38 |
misasja...-20-ga külm autos????
ooc...sul kabrio vei???
krt...mul -33-ga peale 10-t minutit t-särgi väel olla vei
|
Maxway
|
postitati 24.02.03 23:20 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja teints
Miks sul näpud külmunud on? Autos Antarktika???
|
Ei, Eesti Vabariik oma -20 kraadiga...
|
teints
|
postitati 24.02.03 21:16 |
Miks sul näpud külmunud on? Autos Antarktika???
|
Maxway
|
postitati 24.02.03 14:40 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja generaator M
Alarmi/vms sarnase paigaldamisel saab nii teha, et paneb 1 keskluku mootori juhiust lukustama - ja teised siis ahvivad seda järgi
|
Lasingi alarmi paigaldajal ka selle lüliti ära panna. Tegu tavalise el. akna lülitiga. Praegu siis nii, et konsooli peal on lüliti
ja kuna ajareleed taga ei ole, siis tuleb nii kaua nuppu all hoida, kuni kõikidele lukkudele on kohale jõudnud, et nüüd tuleb
end liigutama hakata.. Järgmine tase oleks ühendada sinna
järgi ka aegrelee, et piisaks ainult hetkelisest vajutamisest. See läheb aga mu eelarvega vastuollu... Muidu on aga vinge. Ma pole kunagi
lahtiste ustega linnavahel sõitnud - oht "jäneseid" peale saada on liiga suur. Uksenupu allalükkamisega pole probleeme, aga
katsu sa seda külmunud ja valutavate näppudega jälle üles tõmmata..
|
Amadeus
|
postitati 22.02.03 21:10 |
Tsitaat: | Esialgne postitaja Maxway
Tere!
Mu Audil on kesklukk, mis töötab vaakumiga. Uksenupust lukkude avamine-sulgemine on ilgelt tüütu, eriti kui oled uue auto roolist
tulnud. Tahan omale armatuuri peale lülitit, millega saaks valge inimese kombel kesklukk-kinni/kesklukk-lahti lülitada. Teab keegi pajatada,
kuidas seda ehitada? Või leidub keegi, kes on nõus selle materiaalse aitähhi eest ära tegema? |
Nii, niipalju kui mina audisid näind olen on kõigil iga ukse sees vaakum moodul ja uksed on avatavad/suletavad mõlemast esimesest
uksest. Nii süsteem on tegelikult lihtne.
Abiks on väike skeem aadressil : http://www.isham-research.com/quattro/wiring/Typ44/zv02.jpg
Niisiis kui saksa keelt vähe lõikad siis peaks kõik arusaadav olema. Niisiis tähelepanu tuleb pöörata detailile F59
ehk siis juhipoolse ukse sees olev juhtimislüliti. Minu mäletamist mööda lühistatakse kontaktid 2 ja 3 ning 1 ja 3 vastavalt
siis võtme/uksenupu asendist (3 on siis mass - igaks juhuks enne kallaleminekut mõõda testriga üle - teadagi ju et
harjavarrest võib pauk tulla). Nende kolme jala külge tulebki see lisalüliti paigaldada. Silmas tuleb pidada seda, et lisalüliti
peaks selline olema, mille kontaktid jääksid neutraalasendisse kui näpp sealt ära võtta, muidu juhtub selline asi et
vastavalt lisalüliti asendile jäävad kas uksed alatiseks suletuks või avatuks Ukseseest lisajuhtmeid vaja vedada pole, kõik nad jõuavad rooli alla sinna kuhugi ... jälgi
värve skeemilt.
Edu proovimiselt siis, autot maha põletada pole võimalik kui kasutad õige suurusega kaitsmeid mitte raudnaelu
|
genekas
|
postitati 22.02.03 18:43 |
kui sul on selline kesklukk, mis ainult juhiukse järgi teisi juhib, siis ainult lülitist ei aita - nimelt juhiukse sees seda vaakumasjandust
ei ole sellisel juhul...
Alarmi/vms sarnase paigaldamisel saab nii teha, et paneb 1 keskluku mootori juhiust lukustama - ja teised siis ahvivad seda järgi
|
Maxway
|
postitati 12.02.03 12:38 |
Tere!
Mu Audil on kesklukk, mis töötab vaakumiga. Uksenupust lukkude avamine-sulgemine on ilgelt tüütu, eriti kui oled uue auto roolist
tulnud. Tahan omale armatuuri peale lülitit, millega saaks valge inimese kombel kesklukk-kinni/kesklukk-lahti lülitada. Teab keegi pajatada,
kuidas seda ehitada? Või leidub keegi, kes on nõus selle materiaalse aitähhi eest ära tegema?
|
|