Teema ülevaade |
teints
|
postitati 09.03.03 11:58 |
Normaalne remonditöökoda siis, midagi pole öelda...
|
Svensson
|
postitati 09.03.03 09:37 |
Lugu oli siuke, et genekas ei laadinud korralikult st vahest laadis ja vahest mitte. Kuna ma ise neist asjadest suurt midagi ei jaga siis lasin korda
teha remonditöökojas. Räägiti siis et kui genekas ei lae ja enamus elu käib aku pealt siis hakkabki otsima nagu kustkohast nö energiat kokku hoida ja
sellest lähebki lolliks. Maki süü vist siiski ei olnud. Ah üldiselt on jube raske millestki aru saada kui õhtul autole järgi minnes joovad autot
parandanud mehed kodus juba õlut ja asja seletab miskine 16-aastane rullnokk, kes sapakale prozektoreid katusele paigaldab No offence.
|
koit46
|
postitati 06.03.03 18:17 |
Vaata oma maki taguseid juhtmeid....
Kas mass kehva või mingid juhtmed on lihsalt koos.
Seal ju päris mega pundar ja kui seal mingi kala sees on siis võib su kallis plekist kaasa ühel kenal päeval lambist maani maha põleda ....
Ja ära pärast ütle et ma pole hoiatanud.....
|
Ren
|
postitati 06.03.03 15:56 |
Mul oli ka selline pull, et peale auto seismajätmist enam käima ei läinud. Küll sai siis nuputatud et milles asi ja lõpuks selgus, et mingid woofri
või võimujuhtmed mis tilpnesid vabalt lihtsalt läksid kokku ja oligi vaja muud moodi käima saada.
|
Burn
|
postitati 06.03.03 15:54 |
Kusjuures arvatavasti ongi mul mingi massikala, ses kui ma makile lihtsalt käe peale panen, hakkab tööle
To: Svensson. Vaata testriga juhtmed üle, äkki tuleb juba siis kala välja.
|
ferdinand
|
postitati 06.03.03 15:46 |
Võimalus veel, et maki toide on kusagilt x koha pealt võetud või ei ole kusagil head massi???
|
Svensson
|
postitati 06.03.03 15:28 |
Kusjuures ma praegu mõtlesin ühe variandi välja. Soojenduradikas on tsipake katki ja viimasel ajal salongi põrandale üht-teist voolanud... võimalik,
et ka makki on üht-teist voolanud... Või siis on niiskus oma töö teinud.
|
Burn
|
postitati 06.03.03 15:18 |
Kusjuures mul on viimaselajal peaaegu sama jama. Paned maki tööle, natuke aega töötab, siis hakkab krõbisema ja jääb vait, siis hakkab jälle ise
tööle. Muud asjad lolliks ei lähe, ainult makk jamab. Pole aega ka olnud, et asja lähemalt uurida.
|
Skeldo
|
postitati 06.03.03 15:11 |
Suht tuttav probleem, mul nii hullusti ei olnud asjad aga jama oli ka, nimelt sealt maki ja tuhatoosi tagant läheb hulk "vist" tähtsaid
juhtmeid läbi, igatahes mul, kas siis makk mõjul või ma ei tea, oli seal taga need juhtmed lihtsalt omavahel kokkusulanud. ning seetõttu tegi
elektroonika igasugu lollusi.
OT: Ärge mind lööge, kui arvate et ma lolli jutu ajasin
|
Svensson
|
postitati 06.03.03 15:01 |
Situatsioon järgmine. Autoks Audi 80 1.8E 1987.a. Makk on miskine 4 aastat vana mudel PIONEER KEH P4500R or smth. Kui makk käima panna siis vahest
hakkab alguses krõbisema, siis jääb vait ning vahetult peale seda läheb auto elektroonika lolliks - tühikäigu pöörded ja tahhomeetri näit 1500 peal
tavapärase 900-1000 asemel, kütusenäidik näitab nulli, temperatuurinäidik mingit suvalist aiateivast, armatuuril hakkab põlema tuli "ABS
aus". Kui mootor välja lülitada siis muudmoodi enam käima ei saa kui ainult teise auto aku pealt. Kusjuures aku on tegelikult täiesti normaalne.
Kui esituled ära kustutada siis kustub ka see lamp ABS aus, kui aga põlema panna läheb see kah põlema. Milles võib olla probleem? Ainult makis?
Kuipalju üleüldse sellisel autol elektroonika seda asja seal mootoris juhib? Endale tundub kõige tõenäolisem kala makis kuna ainult maki kasutamisega
kaasnevad sellised trikid.
|