Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Autoteenindused, hea ja halb
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kenkaljas[/i] [quote][i]Algselt postitas: audi turbo[/i] Ehk mina olen siis see audi omanik, kelle audi mootori Reval oma suhtumisega suutis ära lõhkuda. Ning just suhtumisega. See oli minu jaoks esimene ja viimane kord nende uksest sisseastuda remonditööde osas. Tõesti ka kohustusliku liikluskindlustuse poolt sai kord käidud esitiiba silumas ja sealt müts maha Vello Parder´i ees. Parema suhtumisega mees annab klienditeeninduses otsida. Aga keretööd ise, kuidas nendega siis oli? Oli kuidas oli, kaks aastat hiljem kukkus värv ikkagi teatud kohtadest maha. Seega ei tehtud aluspinnaga eriti toona miskit. Aga tagasi tulles selle turbo ja mootori juhtumi juurde, siis seal oli kontakt inimeseks Veiko Aaviste. Ning kas tema isik või Reval ise, suutis oma suhtumisega kogu asja keerata nii hulluks kui andis üldse keerata. To rixa, kes ütles: "et miks Revalist ei öeldud, et kui põleb punane õlisurve tuli, ei tohi edasi sõita. No nii jobu ei saa ikka ise olla": Vaata. Ma tulin "turbo" remondist Revalist. Ma olin jõudnud just Lenska maanteele kui tuli süttis. Turboga autol tuleb nii või teisiti õlitaset piisavalt tihti kontrollida. Kas Sa teed seda manuaali järgi igal tankimisel, on juba kasutaja otsustada. Igatahes, mina helistasin peale seda Revalisse Veikole. Ning küsisin, et tulin just Sinu juures ja mis saab edasi? Nende vastus oli, et heal juhul saab aja kolmapäevaks. Siis oli reede. Mis siis ikka. Parkisin auto ära. Mootor jahtus maha ja õhtul läksin manuaalselt mõõtma õli taset. See oli normis. Sõitmisel aga tuli jäi aegajalt põlema. Mina blondiin, oletasin, et A) kui ma tulin just Revalist "turbo" remondist ja olen neile kirjeldanud audi vea sümptomeid ning nad ei keelanud mul kolmap sõitmiast, siis ma sõidan; B) kui ma oli õli taset külma mootoriga kontrollinud, siis oletasin, et vigane on andur. Olgu kuidas nende blondiini tõdemustega on. Kindel on see, et mina ei süüdistanud neid selles, et ma siis tõesti nii loll olin. Probleem tõusis alles peale seda Revaliga ülesse. Nende soov oli remontida mootorit ja alles siis vaadata, kas viga on turbos. Mitte, et vigane turbo süsteem võis rikkuda mootori. Ning nii seda kuuma kartulit ma nendega veeretasin. Kuni kõik taandus minu silmis Revali suhtumisele. Kokkuvõtlikult on see jutt kirjas minu teada Autobild Eesti teises numbris. [/quote] --- Viis aastat hiljem olen "tagasi" Revalis. ;) Taastatud A4 vahetasin A2 vastu, ning senine statistika on hea. Eks alati leiab üht-teist mille üle nuriseda teeninduses, kuid tundub, et aastad on Revalis ka oma töö teinud. Tegijamad on alles jäänud, ning muidu sööjad on läinud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Üldine
»
Autoteenindused, hea ja halb
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
48.0%
- SQL:
52.0%
]