Teema ülevaade |
rass
|
postitati 30.08.11 16:13 |
Selle teemaga meenub kohe Audi 100 Avant Duo mis oli sigari baasil, quattro ja lisaks lihtsalt akudele ka päikesebatareiga
http://www.auto-motor-und-sport.de/eco/audi-100-avant-duo-von-1989-youngtimer-als-pionier-der-hybridtechnik-1016386.html
Ja veidi veel Audi Hybriididest... http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_hybrid_vehicles
|
KsenoonE
|
postitati 30.08.11 14:55 |
Muidu hea ja öko aga esivedu on suht p...rses loodetavasti tuleb ka
Quattro ikkagi, peab tulema
|
seitsmene
|
postitati 29.08.11 21:23 |
Järgmisel aastal müügile jõudev Audi A8 hybrid on erakordselt ökonoomne: 245-hobujõuline luksussedaan kulutab 100 kilomeetri läbimiseks vaid 6,4
liitrit kütust.
Sisuliselt kombineerib hübriidne A8 kuuesilindrilise mootori võimsuse neljasilindrilise mootori ökonoomsusega.
Hübriidauto südameks on neljasilindriline 2.0 TFSI bensiinimootor, mis on seotud bensiinimootori ja käigukasti vahel oleva 54-hobujõulise
elektrimootoriga. Viimane jõuallikas annabki A8-le tema hübriidsuse.
Puhtalt elektrijõul on A8 hybrid võimeline liikuma kuni 100 kilomeetrit tunnis, 60-kilomeetrise tunnikiiruse juures suudab hübriidjõuallikaga A8
läbida kuni kolm kilomeetrit.
Sõltuvalt juhi poolt valitud režiimist sõidab auto kas ainult bensiinimootori jõul, puhtalt elektrilisena või hübriidsena. Elektrimootori jaoks
mõeldud liitium-ioon akud on peidetud auto pagasiruumi.
Nullist sajani kiirendab Audi A8 hybrid oma sõidukiteklassile kohase 7,7 sekundiga, auto maksimaalkiirus on 235 kilomeetrit tunnis.
Väliselt eristavad hübriidi tavalisest A8'st kümne kodaraga valuveljed, eraldi logod kerel ning eksklusiivne kerevärv Arcticsilber. Seeriavarustusse
kuuluvad kolmetsooniline kliimaseade, Bose helisüsteem ja LED-tuled.
A8 hybrid on saadaval esialgu vaid esirattaveolisena. Auto hinna kohta info hetkel puudub.
Lugu ise.
|
|