Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
jokerAudi

 postitati 21.09.12 08:04
Audi A3 Sportback on pikk ja sihvakas. Kuigi välismõõtmetelt on auto ainult natukene suurem kui oli eelmise põlvkonna Audi A3 Sportback, on auto teljevahe kasvanud 5,8cm, mis avaldub salongi ruumikuses ja eriti tagumisel istmel reisijatele. Proportsioonid on oluliselt sportlikumad ja tänu Audi kergtehnoloogiale on auto kaalu suudetud märkimisväärselt vähendada – uus A3 Sportback on eelmise mudeliga võrreldes 90kg kergem. Audi A3 Sportback 1.4TFSI tühikaal on ainult 1205kg. Sellega seatakse omas klassis jälle uus standard.

Sportlik-progressiivne välisilme jätkub salongis, mis on elegantne, avar ja ruumikas; ergonoomika ja töötlus on eeskujulikud. Analoogselt suuremate mudelitega, on ka A3 armatuur nüüd „ümber“ juhi. Klientidel on salongi komplekteerides võimalus teha valik väga erinevate materjalide ja värvide hulgast – varustuspaketid on modernne Attraction, sportlik Ambition ja luksuslik Ambiente.

Uue Audi A3 Sportbacki varustuse nimekirja kuulub Audi drive select funktsioon, mis võimaldab auto erinevaid karakteristikuid seadistada juhi eelistustest lähtuvalt, kas ökonoomse, mugava või sportlikuma sõidustiili tarvis, Xenon Plus esilaternad koos LED päevasõidutuledega, esimesena selle klassi auto puhul ka LED-tehnoloogiaga esilaternad, LED salongivalgustus, panoraam-katuseluuk, „Comfort key“ võtmeta avamis- ja lukustamissüsteem, seisuküte, parkimisabi koos parkimisassistendi ja tagumise kaameraga, sõidurea hoidmise ja reavahetuse abisüsteem, adaptiivne püsikiirusehoidja, mis juhib auto sõidukiirust soovi korral vahemikus 0-200 km/h ning jälgib lisaks ka kõrvalasuvaid sõiduradasid.

MMI navigatsiooniseade Plus, millega kaasneb käekirjatuvastusfunktsiooniga puutetundlik paneel (touchpad) keskkonsoolis ja 7-tolline armatuurlauast välja tõusev ja ainult 11mm õhuke ekraan, kus on muuhulgas saadaval ka Google‘i internetiteenused, sealhulgas auto navigatsiooniseadmega ühendatud Google Earth 3D kaardi ja Google Street View võimalused. Muusikalise elamuse eest hoolitseb 705-vatise väljundvõimsuse ja 14-ne kõlariga Bang & Olufseni helisüsteem.
Auto pagasiruumi suurus on 380 liitrit, mida on võimalik tagumiste istmete allaklappimise teel suurendada 1220 liitrini. Kahetasandiline pagasiruumi põhi ning läbilaadimisava koos suusakotiga on ideaalne kombinatsioon nii sporti kui vaba aega hindavale inimesele.

Valikus on 13 välisvärvi mida saab kombineerida musta optikapaketi või S line välispaketiga, et autole veelgi sportlikumat välisilmet anda. Valikus on kuni 18-tollised veljed.

Mootorivalikus on alguses kolm jõuallikat – kaks bensiinimootorit ja üks diiselmootor. Hiljem lisandub veel üks bensiinimootor ja kaks diiselmootorit. Võrreldes eelkäijaga on kütusekulu keskmiselt 10% vähenenud.

1.2 TFSI bensiinimootor arendab 75kW / 105 hj ja maksimaalne pöördemoment on 175Nm. See tagab auto kiirenduse paigaltstardist kuni kiiruseni 100 km/h 10,7 sekundiga. Keskmine kütusekulu on vaid 4,9 liitrit 100km kohta. Lõppkiirus 193 km/h.
1.4 TFSI bensiinimootor arendab 90kW / 122 hj ja saavutab maksimaale pöördemomendi 200Nm juba 1500 p/minuti juures. Kiirendus 0 - 100 km/h 9,3 sekundit ja keskmine kütusekulu on 5,3 liitrit 100km kohta. Lõppkiirus 203 km/h.

Võimsam versioon 1.4 TFSI bensiinimootorist arendab 103kW / 140 hj, maksimaalme pöördemoment on 250Nm. Antud mootor kasutab „cylinder on demand“ tehnoloogiat, mis ühtlasel sõidul lülitab 2 silindrit välja. Kiirendus 0 - 100 km/h 8,4 sekundit ja keskmine kütusekulu ainult 4,7 liitrit 100km kohta. Lõppkiirus 213 km/h.

1.8 TFSI bensiinimootor arendab 132kW / 180 hj ja 250Nm pöördemomenti vahemikus 1250 – 5000 p/minutis. Kiirendus paigaltstardist 100km/h 7,3 sekundiga ja keskmine kütusekulu on 5,6 liitrit 100 km kohta. Lõppkiirus 232 km/h.
1.6 TDI diiselmootor on valikus kõige ökonoomsem - keskmine kütusekulu vaid 3,8l 100km kohta ja CO2 heitgaaside emissioon ainult 99g/km kohta.

2.0 TDI diiselmootor arendab 110kW / 150hj ja 320Nm pöördemomenti. Kiirendus 0 – 100km / h on 8,4 sekundit ja keskmine kütusekulu vaid 4,6l 100km kohta. Lõppkiirus on 213km/h. CO2 heitgaaside emissioon ainult 120g/km kohta.
Võimsam 2.0TDI versioon, 135kW / 180hj, annab juhi käsutusse juba 380Nm pöördemomendi. Kiirendus 0 – 100km/h 7,4 sekundit ja keskmine kütusekulu on 4,3l 100km kohta. CO2 heitgaaside emissioon 111g/km kohta.

Kõik mootorid on saadaval nii manuaal- kui ka S tronic käigukastiga. 1.8TFSI ja 2.0TDI mootorid on saadaval ka quattro-nelikveoga.

Audi A3 Sportback tuleb müügile 2013.a alguses. Auto baashinnaks Saksamaal saab olema 22 500EUR.

http://www.inautonews.com/wp-content/uploads/yapb_cache/2013_audi_a3_sportback_281.4raj4q3l1604c0wsoow8gow0c.a5fuq7lrqzkgc0ccw4ss08gso.th.jpeg
mtaudi

 postitati 23.08.12 09:00
Audi esitleb Pariisi 5-ukselist A3 Sportbacki
TheRRsr

 postitati 07.03.12 12:41
Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
Kena auto, ootan sedaani. :)

Krt, kuidas ikka soovid ja arusaamad võivad erineda. Mina just mõtlen, et 3-ukselisena paras putukas, isegi 5-ukseline luukpära jätaks juba liiga vägisi lisaks pressitud ustega mulje. Sedaani võtaks ikka A4. :)

Nii, kui sa oled weebis näidud viiteid tulevasele sedaanile siis selle pinnalt räägiks edasi, vihjeks 1 pildike, mille sarnaseid võid ka ise leida ;), see on lihtsalt nii fancy disainiga ja proportsioonis aparaat:

http://autoeuropecar.com/caraudi/2012-audi-a3-sedan-concept-show-in-2011-geneva-motor-show.html


Piltidelt tundub olema sama suur kui A4 B5 või isegi suurem.
Väga seksikas igaljuhul.
sileem11

 postitati 07.03.12 10:31
Nii, kui sa oled weebis näidud viiteid tulevasele sedaanile siis selle pinnalt räägiks edasi, vihjeks 1 pildike, mille sarnaseid võid ka ise leida ;), see on lihtsalt nii fancy disainiga ja proportsioonis aparaat:

http://autoeuropecar.com/caraudi/2012-audi-a3-sedan-concept-show-in-2011-geneva-motor-show.html

Tsitaat:
Algselt postitas: Black
Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
Kena auto, ootan sedaani. :)

Krt, kuidas ikka soovid ja arusaamad võivad erineda. Mina just mõtlen, et 3-ukselisena paras putukas, isegi 5-ukseline luukpära jätaks juba liiga vägisi lisaks pressitud ustega mulje. Sedaani võtaks ikka A4. :)

hamlet

 postitati 07.03.12 07:39
Minu meelest on see concept sedaan päris ilus-nagu tuleviku Audi 80...parem igaljuhul kui Jetta.Samas 5uksene luukpära oleks nats praktilisem...ehk 5-10a pärast jõuab osta ;) .
Black

 postitati 07.03.12 07:09
Tsitaat:
Algselt postitas: sileem11
Kena auto, ootan sedaani. :)

Krt, kuidas ikka soovid ja arusaamad võivad erineda. Mina just mõtlen, et 3-ukselisena paras putukas, isegi 5-ukseline luukpära jätaks juba liiga vägisi lisaks pressitud ustega mulje. Sedaani võtaks ikka A4. :)
sileem11

 postitati 06.03.12 19:00
Kena auto, ootan sedaani. :)
jokerAudi

 postitati 06.03.12 13:54
1996. aastal loodi kompaktautode klass premium-segmendis, kui esitleti esimest Audi A3 põlvkonda. Täna on järg kolmanda põlvkonna käes – uus Audi A3. Genfi autonäitusel avalikustatud high tech mudel on tulvil innovaatilist tehnoloogiat.

Lähitulevikus lisanduvad hübriid- ja maagaasil toimivad mudelid. 2012. aasta lõpus lisandub eriti efektiivne 1.6 TDI mudel, mille keskmine kütusekulu on vaid 3,8l / 100 km.

Uue A3 pikkus 4,24m ja kõrgus 1,42m on analoogsed eelmise mudeliga kuid mudeli proportsioonid on oluliselt sportlikumad. Seda tänu kasvanud teljevahele (+23mm) ja laiusele (+12mm). Tänu Audi kergtehnoloogiale on sportliku kolmeukselise auto kaalu suudetud märkimisväärslt vähendada – uue A3 kere on eelmise mudeliga võrreldes 80kg kergem. Audi A3 1.4TFSI tühikaal on ainult 1175kg. Sellega seatakse omas klassis jälle uus standard.
Sportlik-progressiivne välisilme jätkub salongis, mis on avar ja ruumikas; ergonoomika ja töötlus on eeskujulikud. Analoogselt suuremate mudelitega, on ka A3 armatuur nüüd „ümber“ juhi. Klientidel on salongi komplekteerides võimalus teha valik väga erinevate materjalide ja värvide hulgast – varustuspaketid on modernne Attraction, sportlik Ambition ja luksuslik Ambiente. Valikus on 5 erinevat salongi tooni – must, hall, beez, pruun ja oranz.

Uue Audi A3 varustuse nimekirja kuulub Audi drive select funktsioon, mis võimaldab auto erinevaid karakteristikuid seadistada juhi eelistustest lähtuvalt, kas ökonoomse, mugava või sportlikuma sõidustiili tarvis, Xenon Plus esilaternad koos LED päevasõidutuledega, LED salongivalgustus, panoraam-katuseluuk, „Comfort key“ võtmeta avamis- ja lukustamissüsteem, seisuküte, parkimisabi koos parkimisassistendi ja tagumise kaameraga, sõidurea hoidmise ja reavahetuse abisüsteem, adaptiivne püsikiirusehoidja, mis juhib auto sõidukiirust soovi korral vahemikus 0-200 km/h ning jälgib lisaks ka kõrvalasuvaid sõiduradasid. MMI navigatsiooniseade Plus, millega kaasneb käekirjatuvastusfunktsiooniga puutetundlik ala (touchpad) keskkonsoolis ja 7-tolline armatuurlauast välja tõusev (standardvarustuses 5,8-tolline) ja ainult 11mm õhuke ekraan, kus on muuhulgas saadaval ka Google‘i internetiteenused, sealhulgas auto navigatsiooniseadmega ühendatud Google Earth 3D kaardi ja Google Street View võimalused. Muusikalise elamuse eest hoolitseb 705-vatise väljundvõimsuse ja 14-ne kõlariga Bang & Olufseni helisüsteem.

Auto pagasiruumi suurus on 360 liitrit, mida on võimalik tagumiste istmete allaklappimise teel suurendada 1100 liitrini. Kahetasandiline pagasiruumi põhi ning läbilaadimisava koos suusakotiga on ideaalne kombinatsioon nii sporti kui vaba aega hindavale inimesele.

Audi A3 valikus on 13 välisvärvi mida saab kombineerida musta optikapaketi või S line välispaketiga, et autole veelgi sportlikumat välisilmet anda. Valikus on kuni 18-tollised veljed.

Mootorivalikus on alguses kolm jõuallikat – kaks bensiinimootorit ja üks diiselmootor. Võrreldes eelkäijaga on kütusekulu keskmiselt 12% vähenenud.

1.4 TFSI bensiinimootor arendab 90kW / 122 hj ja saavutab maksimaale pöördemomendi 200Nm juba 1500 p/minuti juures. See tagab auto kiirenduse paigaltstardist kuni kiiruseni 100 km/h 9,3 sekundiga. Keskmine kütusekulu on vaid 5,2 liitrit 100km kohta. Lõppkiirus 203 km/h.

1.8 TFSI bensiinimootor arendab 132kW / 180 hj ja 250Nm pöördemomenti vahemikus 1250 – 5000 p/minutis. Kiirendus paigaltstardist 100km/h 7,2 sekundiga ja keskmine kütusekulu on 5,6 liitrit 100 km kohta. Lõppkiirus 232 km/h.

2.0 TDI diiselmootor arendab 110kW / 150hj ja 320Nm pöördemomenti. Kiirendus 0 – 100km / h on 8,6 sekundit ja keskmine kütusekulu vaid 4,1l 100km kohta. Lõppkiirus on 216km/h. Aasta lõpus lisandub valikusse 1.6 TDI mootor, mille keskmine kütusekulu on vaid 3,8 liitrit 100km kohta ja CO2 heitgaaside emissioon ainult 99g/km kohta.

Turuletuleku alguses on 1.4 TFSI ja 2.0 TDI saadaval manuaalkäigukastiga. 1.8 TFSI mootor on standardvarustuses varustatud juba S tronic käigukastiga. Lähitulevikus lisanduvad uued mootorid, quattro-nelikvedu ja S tronic käigukastid erinevatele motoriseeringute näol:

1.2 TFSI - 77 kW / 105 hj
1.4 TFSI - 92 kW / 125 hj
1.8 TFSI ja 1.8 TFSI quattro - 118 kW / 160 hj
2.0 TFSI ja 2.0 TFSI quattro - 147 kW / 200 hj
1.6 TDI - 66 kW / 90 hj
1.6 TDI - 77 kW / 105 hj
2.0 TDI ja 2.0 TDI quattro - 103 kW / 140 hj
2.0 TDI ja 2.0 TDI quattro - 125 kW / 170 hj

Audi A3 tuleb müügile 2012.a suvel. Auto baashinnaks Saksamaal saab olema 21 600EUR.


http://img2.netcarshow.com/Audi-A3_2013_800x600_wallpaper_03.jpg
http://img2.netcarshow.com/Audi-A3_2013_800x600_wallpaper_15.jpg
http://img2.netcarshow.com/Audi-A3_2013_800x600_wallpaper_23.jpg

ALLIKAS

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 72.1% - SQL: 27.9%]