Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
epic

 postitati 04.09.13 14:45
Sportautol käib jah bensiinimootor, mitte mingi elektriajam. Disain pole kóige hullem, aga legendist on asi kaugel. Ja üldse, vaadates praeguseid Audi mudeleid, vóib öelda, et legendid on kóik juba ära tehtud.
Black

 postitati 04.09.13 14:28
El. mootori ja akud peaks kohe välja viskama, siis poleks vigagi.

Kui tootmisse läheb, võibolla teevad siiski TTRS'i konega tavalise bensuka ka.
MaQQu

 postitati 04.09.13 12:22
Veidi põhjalikum arikkel Fortitude vahendusel

Jah, jõunumbrid (4.0 topeltturbost 412 kW (560 hp) ja 700 Nm, millele lisaks 110 kW and 400 Nm elektrimootor, kombineerituna 515 kW (700 hp) ja 800 Nm ) on ilusad, aga mis on saanud lubatud 1300kg tühikaalust??

Vaatamata laialdase alumiiniumi (tiivad, katus) ja isegi süsinikkiu (kapott ja tagaluuk) kasutusele on auto mass suurusjärgus 1850 kg!!!


Raske ja võimsa hübriidi teed on läinud aga ka kõik suured tegijad, Porsche 918, McLaren P1, Ferrari LaFerrari oma KERS-iga... aukartustäratav seltskond : )

Täpsemalt uuest mudelist aga ilmselt juba 10 septembril, mil algab rahvusvaheline Frankfurt Motor Show.
Zandr

 postitati 04.09.13 12:10
Hybrid SQ Consept
Jürarrak

 postitati 24.08.12 09:42
Tsitaat:
Algselt postitas: AudiTeam
Fotol on jäänud väike "feil" juhti nagu salongis pole aga kellegi käsi on roolil :D


Rooli nupud äkki?

Üldiselt 10k autot aastas just legendi ei sünnita. Lisaks veel asjaolu, et Audil nobedaid võimekaid putukaid niigi. See peaks ikka olulisel määral erinema TT RS mudelist. Ja siis veel RS3 ja kohe kohe RS1 ilmselt. Palju vaeva peavad Audi insenöörid nägema, et legendi saabastele vääriline kandja teha.
tarmo

 postitati 24.08.12 09:23
Tsitaat:
Algselt postitas: reikar
+1

Sa näed pluss ühte roolis või?
Või mis selle postituse mõte olema peaks?
Või reklaamid sa Google pluss ühe nuppu?
reikar

 postitati 24.08.12 09:10
Tsitaat:
Algselt postitas: Robinson
Tsitaat:
Algselt postitas: AudiTeam
Mulle üldiselt sellised "putukad" meeldivad aga see ei ole ikkagi SEE kui neid müüakse aastas juba 10 000.
Väärtuse annab sellistele masinatele just napp tootmisarv.

Edit: Fotol on jäänud väike "feil" juhti nagu salongis pole aga kellegi käsi on roolil :D


Mina näen küll prillidega härrat roolis:D

+1, isegi nägin seda
Robinson

 postitati 24.08.12 09:00
Tsitaat:
Algselt postitas: AudiTeam
Mulle üldiselt sellised "putukad" meeldivad aga see ei ole ikkagi SEE kui neid müüakse aastas juba 10 000.
Väärtuse annab sellistele masinatele just napp tootmisarv.

Edit: Fotol on jäänud väike "feil" juhti nagu salongis pole aga kellegi käsi on roolil :D


Mina näen küll prillidega härrat roolis:D
AudiTeam

 postitati 24.08.12 08:50
Mulle üldiselt sellised "putukad" meeldivad aga see ei ole ikkagi SEE kui neid müüakse aastas juba 10 000.
Väärtuse annab sellistele masinatele just napp tootmisarv.

Edit: Fotol on jäänud väike "feil" juhti nagu salongis pole aga kellegi käsi on roolil :D
jokerAudi

 postitati 24.08.12 08:41
Saksa Autobildi andmeil kavatseb Audi juhtkond taaselustada legendaarse mudeliperekonna Sport Quattro. Tööd prototüübi kalla juba käivad, selle firmasiseseks koodnimeks on Q35, millest saksa ajakirjanikud loevad välja, et masin tahetakse valmis saada esimese quattro 35. sünnipäevaks, mis saabub 2015. aasta märtsis.

Seniste plaanide kohaselt komplekteeritakse uus auto viiesilindrilise 2,5liitrise töömahuga turbomootoriga. 380 hobujõudu jagatakse ratastele läbi topeltsiduritega S tronic käigukasti. Tänu süsinikplasti kasutamisele peaks masina tühimass jääma alla 1 300 kilogrammi ning paigalt sajani kiirendamiseks peaks vajatama minimaalseimal juhul alla nelja sekundi.

Audi mudelireas positsioneeruks uus auto TT tippversiooni ja odavaima R8 vahele. Porsche mudelitele sisemise konkurentsi vältimiseks peaks piisama korralikust disainist, mis hakkab meenutama fotodel olevat 2010. aastal Pariisis demonstreeritud ideeautot quattro.

Lühikeste ülenditega autole nähakse ette LED-tuled, suured õhuvõtuavad ja 20tollised veljed.

Audi loodab aastas müüa umbes 10 000 uut sportautot, mille peamiste konkurentidena nähakse Mercedes C63 AMGd ja BMW M3.

Audi quattro esimene põlvkond valmis 1980. aastal ning oli tolleaegse ralli meistrivõistluste esimeseks nelikveoliseks osavõtjaks. Kokku võideti meistritiitel kaks korda. Hiljem märgitakse juba kõiki Audi nelikveolisi mudeleid tähisega quattro.


http://www.otoconcept.com/wp-content/uploads/2010/10/2010-Audi-Quattro-Concept-Front-Side-Top-View.jpg


ALLIKAS





Mis ma oskan öelda: I LIKE! :P

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.4% - SQL: 45.6%]