Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Elxx

 postitati 29.06.15 17:07
Võibolla on asi minus aga sisu meenutab mulle bmw-d:D:cool:
rocket

 postitati 29.06.15 16:39
Isegi uuel Q7'l on virtuaalne näidikutepaneel tellitav lisavarustus, mitte standard.
Olulisemad märgutuled on eraldiseisvate LED'idega dubleeritud ning samuti temperatuuri ja kütusenäidik.
GeorgJoo

 postitati 29.06.15 16:33
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Digi armatuur .... isiklikult väga ei istu, kuid muus osas igati viisakas.
Küll ei saanud ma päris täpselt aru, et mis teema selle mootori sisselaske vms osakonnaga oli (B cycle motor), mis pidavat esinema enamjaolt masuudipressidel.

Mulle ka üldse see digitaalne armatuur ei istu, kui midagi juhtuma peaks sellega, siis arved ikka tulevad väga suured.
Aga õnneks baasmudelitel tuleb selline:
http://i.imgur.com/eAIGiBS.jpg
Siin peaks selle mootori kohta rohkem infortmatsiooni olema: http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=24314
Kuits

 postitati 29.06.15 16:06
Digi armatuur .... isiklikult väga ei istu, kuid muus osas igati viisakas.
Küll ei saanud ma päris täpselt aru, et mis teema selle mootori sisselaske vms osakonnaga oli (B cycle motor), mis pidavat esinema enamjaolt masuudipressidel.
GeorgJoo

 postitati 29.06.15 16:00
Öösel avalikustati uus A4 sedaan & Avant.

Uus A4 on eelkäijast 25mm pikem, 16mm laiem ning koguni 12mm pikema teljevahega, mis teeb uue A4-ja vaid mõne millimeetri võrra lühemaks, kui 1997. aastal avalikustatud A6. Välimus aga jäi evolutsiooniliseks, kasutades mitmeid varem nähtud disaini elemente (mis pole just halb asi). Interjööri kohapealt on ainukeseks miinuseks ekraan, mis on justkui Mercedes-Benz-ilt võetud ning ei liigu edasi-tagasi nagu teistel mudelitel. Aga ülejäänud tundub väga OK!

Mootorid:

1.4 TFSI: 150 HJ (110 kW) & 250 Nm;
2.0 TFSI: 190 HJ (140 kW) & 320 Nm; 252 HJ (185 kW) & 370 Nm;
2.0 TDI: 150 HJ (110 kW) & 320 Nm; 190 HJ (140 kW) & 400 Nm;
3.0 TDI: 218 HJ (160 kW) & 400 Nm; 272 HJ (200 kW) & 600 Nm;

Kütusekulu on mootoritel: 3,7l-5,4l vahel. Minu tähelepanu kõige rohkem köitsid 2.0 TFSI (140kW) 4,8l sajale ja 3.0 TDI (200kW) 5,3sek sajani.

Pildid:

http://i.imgur.com/aRZQEnB.jpg

http://i.imgur.com/o8hAl6c.jpg

http://i.imgur.com/IV4xwVj.jpg

Võrdlus B9 ja B8.5 vahel:

http://i.imgur.com/MbktZpW.jpg

http://i.imgur.com/3NkREVa.jpg

http://i.imgur.com/TOBEnQl.jpg

Millised on Teie arvamused? Päikest!:)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 35.0% - SQL: 65.0%]