Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
Audi õpetas nelikveo säästma
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jokerAudi[/i] Oma nelikveoliste sõidukite poolest tuntud Saksa autotootja Audi esitleb Genfi autonäitusel nelikveosüsteemi quattro uut põlvkonda quattro ultra, mille puhul on peamine rõhk läinud kütusekulu vähendamisele. Eelkõige saavutatakse kokkuhoid selle arvelt, et nelikvedu lülitub järele vaid vajadusel, ülejäänud olukordades on sellega varustatud sõidukid vaid esirattaveolised. Selle üle, millal nelikvedu vaja võib olla, otsustab elektroonika, üleminek kaherattaveolt nelikveole on sõitjate jaoks märkamatu. Seega pole tegu enam pideva nelikveoga, vaid pidevalt saadaoleva nelikveoga. Otsuste tegemiseks vajalikku infot kogub nelikveo juhtaju tervelt realt sensoritelt, muu hulgas arvestatakse auto kiirust, mootori pöördeid, otse- ja külgkiirendust, temperatuuri, teepinna pidamist ning ka navigatsiooniseadme infot. Tagasilla väljalülitamiseks kasutatakse kahte sidurit: üks neist on käigukasti otsas ja selle rakendumisel ei ole enam sidet kardaani ja käigukasti vahel, teine on aga tagadiferentsiaalis ning see ei lase diferentsiaalil ja kardaanil tühjalt kaasa joosta. Tulemuseks on kokkuhoid kütusekulus (keskmiselt 0,3 liitrit sajale kilomeetrile). Esimese Audi mudelina peaks uue nelikveo endale saama Audi A4 allroad, hiljem järgnevad talle teised Audi mudelid. Omapärane nelikveolahendus on loodud koostöös firmaga Magna. [url=http://www.auto24.ee/uudised/uudised.php?uid=26593]ALLIKAS[/url] Noh, avaldage arvamust. Tundub sama "pühadusetoetus" olema, nagu Porsche puhul, kui Cayenne´le diisli peale pani... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
Audi õpetas nelikveo säästma
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
29.7%
- SQL:
70.3%
]