Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
HangOver

 postitati 28.10.16 09:22
Veits juttu ka
http://www.myturbodiesel.com/wiki/vw-dsg-direct-shift-gear-transmission-and-audi-stronic-faq/
Joel

 postitati 28.10.16 05:43
Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
Imelik asja juures on see, et käikude arvu nii ulmesuureks tahetakse ajada. Tänapäeva mootorid on juba nii paindlikud, et ei pea väga muretsema, et 'magus pööretevahemik' tabamata jääb. Miks neid käike nii ilmatu palju peab olema, ma ei mõista. 6 on juba maa ja ilm.

veekaheksa

Ökonoomsus. Et saavutada madalamaid pöördeid igas olukorras. Keskmine ostja ostab ju numbrit - loeb Auto Bildist vms, et näe konkurendil on 0,2l madalam kulu ja seab sammud sinna poodi. Lisaks CO2 maksud paljudes riikides jne. Mul ML'il on 7, rohkem tahta nagu ei oskaks küll. Aga no kui "tasuta" antakse, siis miks mitte. Uuel E63 AMG'l on 9 käiku - saab 200ga kulgeda 3000rpm. Sellest saaks hea lõppkiirusauto ehitada. :)

Aga teemasse - mina olen ka pigem automaadi- kui topeltsiduri-usku, kuna ma olen suur torque addict. Tänapäeva high-end automaadid (nagu teemaks olev ZF 8k) on kiired, täpsed ja ökonoomsed. Chris Harris ütles RS6 vs CLS63 AMG videos, et RS6 mootor ja ZF 8k tiptronic on täiesti perfektne kooslus. Olen väga päri sellega.
veekaheksa

 postitati 27.10.16 15:21
Imelik asja juures on see, et käikude arvu nii ulmesuureks tahetakse ajada. Tänapäeva mootorid on juba nii paindlikud, et ei pea väga muretsema, et 'magus pööretevahemik' tabamata jääb. Miks neid käike nii ilmatu palju peab olema, ma ei mõista. 6 on juba maa ja ilm.

veekaheksa
genekas

 postitati 26.06.16 18:52
Tsitaat:
Dual-clutch transmissions can also be jerker than conventional units, delivering power in an abrupt manner from time to time.

Beck acknowledges that there are low-speed driveability benefits to the shift away from dual-clutch transmissions.

Eks topeltsidur-käigukast ongi oma olemuselt probleemne - sidurikettad kuluvad lõppude lõpuks samamoodi, kui vanakooli manuaalil. Ainsaks vaheks on see, et neid on siin kaks. Kui juhtaju rohkem mugavusele orienteerida, siis kulumine kiireneb - eriti juhul, kui ka põhjagaasi käiguvahetused tahetaks sujuvaks teha. Juhil pole kolmanda pedaali puudumise tõttu palju võimalusi kaasarääkimiseks.

Teine probleem võib tõesti olla ummikutes roomamine ja muu ukerdamine, sest sellega peaks paratamatult kaasnema sidurilibistamine.

Omaette asi on muidugi see, et faktina on mainitud RS4 ja RS5 ning muu võib põhineda oletustel. Lisaks ka see, et ei ole selge, kas asi puudutab vaid Austraalia turgu või ka ülejäänud maailma?
tl470487

 postitati 25.06.16 23:53
Käigukast on üle-üldse 1 mõttetumaid rakendusi auto juures. Jõu ülekannet on vaja aga käikude vahetamine ei ole tulevik. Saab ilma ehk eilne päev. VW (Audi) on selles mõttes täna konservatiivse uimerdusega lihtsalt igav. Kõik märgid näitavad, et Dieselgate on tehnoloogia arenduse vurrist lihtsalt võhma välja löönud.
Maku

 postitati 25.06.16 20:38
Audi shifts away from dual clutch transmissions

Next-gen RS4 and RS5 likely to run eight-speed automatic

The brand that introduced dual-clutch transmissions to Australia is gradually moving away from the technology for some models.

Audi's first-generation TT V6 was the first car on sale in Australia with a dual-clutch transmission, a feature that has since been adopted by brands ranging from luxury rivals BMW and Mercedes-Benz to economy cars from the likes of Ford and Hyundai.

Originally developed for performance cars such as the TT, Volkswagen Golf R32 and Bugatti Veyron, the technology is gradually being withdrawn from high-torque machines in favour of smoother and more reliable torque converter transmissions.

Audi dumped the seven-speed "S-Tronic" dual clutch transmission in the new S4 and S5 performance sedan, wagon and coupe that blends 260kW of power with 500Nm of turbocharged torque. That car features an eight-speed ZF transmission likely to feature in the next-generation RS4 and RS5 performance cars that trade a 4.2-litre naturally aspirated V8 and seven-speed dual-clutch auto for a development of the S4 and S5's high-torque V6.


Florian Beck, powertrain engineer for the new Audi S4 and S5, says the shift is primarily "a torque issue".

"You have to look at the maximum torque. Up to 400Nm is the perfect combination for the dual clutch transmission, but this one has more than 500Nm," he says.

"The new eight-speed transmission is very consistent and very efficient. With eight gears you have very low engine revs while driving. It's the perfect combination of power and efficiency.

"With higher torque combining with tiptronic is the ideal combination... That's the current strategy."

Volkswagen and Audi have had a slightly bumpy road with dual-clutch transmissions, recalling thousands of cars equipped with a dry-clutch seven-speed auto primarily used in low-power applications.

Among its rivals, Ford also shifted away from dual-clutch transmissions and back to a conventional automatic when the latest Focus arrived in 2015 after a spate of issues left thousands of customers with faulty cars.

Dual-clutch transmissions can also be jerker than conventional units, delivering power in an abrupt manner from time to time.

Beck acknowledges that there are low-speed driveability benefits to the shift away from dual-clutch transmissions.

"With a torque converter it helps for the takeoff. And of course it's very important to calibrate the whole power train, it has to work together," he says.

"You have to find the perfect blend between dynamics, efficiency and comfort.

"The eight-speed transmission is the perfect combination."



http://www.drive.com.au/motor-news/audi-shifts-away-from-dual-clutch-transmissions-20160616-gpkryu.html

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 58.0% - SQL: 42.0%]