Teema ülevaade |
HangOver
|
postitati 06.03.18 07:27 |
No jah. Õnneks tuli A7 ka päris ok välja, isegi tagaosa said paremaks ja enam ei ole katusejoone lõpp nii all kui ennem on olnud
|
mulk2
|
postitati 05.03.18 06:53 |
Enam ei pakuta manuaalkasti võimalust ültse. 2,0 L (140KW) diisel ja 3,0 L(250kw) bensiin nelik saavad 7-k s tronicu. 3,0 d 170 ja 210 KW 8-k
tiptronicu. S-tronicuga saab quattro ultra ja võimsamatega keskdiferentsiaaliga quattro.2,0 diisel jääb esiveoliseks.
|
eroz
|
postitati 01.03.18 23:01 |
Ei ei ei...üsna kole ikka
|
audinaator
|
postitati 01.03.18 06:14 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Väga ilus auto. Stangetagune väljalase ja need "fake" torud tekitavad esialgu samuti vastakaid tundeid. Sarnane porr oli juba alates 2006 1.4
Civicul kasutusel. Tundub, et uuemate Sakslaste moerööge. Pesulameestel ilmselt lihtsam, ei pea neid kroomitud vilesid täiendavalt läikima nühkima.
Tsitaat: | Algselt postitas: audinaator
Ainult kurb, et kõik puutetundlikuks läheb. Olles sõitnud mitmete "nutimasinatega", siis mind on tugevalt häirima hakanud, kui sõiduajal pead
koguaeg otsima "õiget kohta" ekraanil, et anda autole aimu oma soovidest. Vähemasti põhiliselt kasutatavad funktsioonid, mis on seotud raadio ning
temperatuuriga võiks ikka füüsiliste nuppude alla jääda. |
Enamik funktsioone on kõik roolilt mugavalt keeratav. Palju seda kliimaseadet ikka näpitakse? Keerad temperatuuri paika ja ülejäänuga saavad audi
kliimasüsteemid kenasti hakkama. Boonuseks veel hääljuhtimine. |
Vot ikka näpin küll, ei hoia ka audi kliimasüsteemid alati klaasi udust puhtana. Istmesoojendust/ventilatsiooni näpin ka. Aga nagu ütlesin, on see
minu arvamus.
Hääljuhtimine on teine selline maitse asi teema. Igaljuhul jään mina neid vanakooli rulle igatsema, millega mugavalt menüüs surfata.
|
Maku
|
postitati 01.03.18 05:48 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Amadeus
Palju seda kliimaseadet ikka näpitakse? Keerad temperatuuri paika ja ülejäänuga saavad audi kliimasüsteemid kenasti hakkama. | Nõus.
|
Amadeus
|
postitati 28.02.18 21:00 |
Väga ilus auto. Stangetagune väljalase ja need "fake" torud tekitavad esialgu samuti vastakaid tundeid. Sarnane porr oli juba alates 2006 1.4
Civicul kasutusel. Tundub, et uuemate Sakslaste moerööge. Pesulameestel ilmselt lihtsam, ei pea neid kroomitud vilesid täiendavalt läikima nühkima.
Tsitaat: | Algselt postitas: audinaator
Ainult kurb, et kõik puutetundlikuks läheb. Olles sõitnud mitmete "nutimasinatega", siis mind on tugevalt häirima hakanud, kui sõiduajal pead
koguaeg otsima "õiget kohta" ekraanil, et anda autole aimu oma soovidest. Vähemasti põhiliselt kasutatavad funktsioonid, mis on seotud raadio ning
temperatuuriga võiks ikka füüsiliste nuppude alla jääda. |
Enamik funktsioone on kõik roolilt mugavalt keeratav. Palju seda kliimaseadet ikka näpitakse? Keerad temperatuuri paika ja ülejäänuga saavad audi
kliimasüsteemid kenasti hakkama. Boonuseks veel hääljuhtimine.
|
kresetnjak
|
postitati 28.02.18 20:25 |
Jõuame jällegi selleni et piltide peal näeb auto ikka palju magedam välja kui videos. ja kindlasti reaalselt auto kõrval näeb ta veel parem välja.
Järjekordselt selline auto vist mis esmapilgul on selline nääh aga mida rohkem vaatad teda seda rohkem ta sulle meeldima hakkab
|
audinaator
|
postitati 28.02.18 19:41 |
Mulle ka meeldib. Ainult kurb, et kõik puutetundlikuks läheb. Olles sõitnud mitmete "nutimasinatega", siis mind on tugevalt häirima hakanud, kui
sõiduajal pead koguaeg otsima "õiget kohta" ekraanil, et anda autole aimu oma soovidest. Vähemasti põhiliselt kasutatavad funktsioonid, mis on
seotud raadio ning temperatuuriga võiks ikka füüsiliste nuppude alla jääda. Aga see on minu arvamus
|
Maku
|
postitati 28.02.18 18:03 |
Samas mulle meeldib.
|
kresetnjak
|
postitati 28.02.18 15:51 |
Välimus kohe ültse ei meeldi. Esi otsaga võib veel harjuda ja rahule jääda aga olgem ausad taga on üritatud mingit ulme disaini teha vist.
Aga samas oma c6 taga tuled ka mulle pildil ei istunud väga FL omad nagu ilusamad. Peale 2 nädalat mõtlen juba vastupidi
|
Jann
|
postitati 28.02.18 11:32 |
Kui mulle autos kolm "aipääd" ekraani vastu vahib, siis üle 10 km kaugusele ilma oma vastava ekraanita ei läheks. Tulevik on põnev
Nüüd on (võib olla) veel puudu vilkuvate tuledega diagnosticbox, kuhu sisse sõites hakkab auto ise tehaseserveriga suhtlema. Oleks kõik kliendid
ilusti konksu otsas, nagu plastikrahaga inimesed.
|
Eero
|
postitati 28.02.18 11:02 |
Tsitaat: | Algselt postitas: mara6
Minu silma jaoks on küljejoon ikka samasugune.Mulle tundub et see sama küljejoont hoiab audi teadlikult, muidu lähevad kõik autod varsti ühesuguseks.
|
Akende raam on jah üsna sama ja igav, 20 aastat samasugust autot juba teinud...
2018 mudelitest on minu arvates ainult A5 coupe õnnestunud, ülejäänudel kõikidel tagaosa ära rikutud
|
HangOver
|
postitati 28.02.18 10:34 |
Täitsa ok küljejoone kohalt, A4-ja A6 segaveri. Tagaosa on laiemaks aetud vähemalt koopalaienduse joone koha pealt. See on pluss. Aga tagaosa jah...ei
ole midagi mis vau tekitaks. Äkki avantile sobib paremini see tulede osa, mine võta nüüd kinni. Seest ei kommenteeri eelneva põlvkonnaga ikka
ulmehüpe.
|
mara6
|
postitati 28.02.18 10:26 |
Minu silma jaoks on küljejoon ikka samasugune.Mulle tundub et see sama küljejoont hoiab audi teadlikult, muidu lähevad kõik autod varsti ühesuguseks.
|
Eero
|
postitati 28.02.18 09:10 |
Üsna ebaõnnestunud tagaosa tõesti, aga võimalik, et hakkab ajapikku meeldima. Tagatiivad oleks nagu mersu pealt maha viksitud (eriti kole) ja
tagatuled bemmi pealt (mage). Esiots on aga väga kena ja mõnesmõttes on tore, et auto küljejoont muudeti, C6 ja C7 sedaanid olid üsna sarnaselt
pontsakad/inetud.
|
GeorgJoo
|
postitati 28.02.18 08:10 |
Mis arvate? Mulle isiklikult ei meeldi tagaots, mis minu arust meenutab liiga palju BMW-d (seitsmendat/G11). Ei meeldi ka need nn. summuti otsad, mis
viimastel Audidel (ja Mersudel) kasutusel on - jätavad kuidagi väga odava mulje. Salong on 1:1 A7’mega ehk kvaliteetne ning väga suur näpujälje
magnet.
Hetkel kinnitatud kaks jõuallikat:
3.0TFSI (tähisega 55) - 250kW (340hj)
3.0TDI (tähisega 50) - 210kW (286hj)
Edit:
3.0TDI (tähisega 50), mis nüüd ka esmakordselt saadaval 8-käigulise tiptronic kastiga, algavad Saksamaal €58.000 ehk hinnatõus on oodatust väiksem
(praeguse 200kW 3.0TDI hinnad algavad €55.500).
Unustasin ka mainida ehk üht kõige suuremat probleemi (minu arvates) uute Audidega: MMI kontrollnupu puudumine. Ei meeldi see, et pole tehtud sellist
lahendust nagu Mersu ja BMW teinud on, kus on võimalik kasutada nii rullikut kui puuteekraani. Audi aga on absoluutselt kõik nupud, mis vähegi MMI-ga
seotud, likvideerinud ning läinud täielikult digitaalseks.
|