Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
prj

 postitati 10.01.21 20:49
See Jaguar on Mondeo teiste paneelidega :D
rass

 postitati 10.01.21 20:47
Jalutage Tallinna kesklinnas hommikusel või õhtusel tiptunnil (Ilmselt saab seda diislikaiffi veel mujalgi suuremates linnades). Siis saate aru vb, miks mõned linnad Euroopas juba diislid südalinnast täielikult bännivad. Ükspuha millise veidigi vanema diisel sakslase taga sõites on hais lihtsalt rõve. Jalakäiana Stockmanni ristil hommikul ja õhtul ei ole parem. Eks palju aitavad sellele kaasa ka tuninguhuvilised heitmesüsteemi ümberehitajad, sest see on odavam võimalus paar kw ja hääl juurde saada kui osta kallim ja võimsam auto. Õnneks aina enam jõuab see kontroll korralikult ka meie tehnoülevaatustesse ja sellised autod ja ümberehitused hakkavad vaikselt tänavatelt kaduma. Kahjuks muidugi ei saa suurt midagi teha nende 20 aastat vanade masinatega, kui just riik peale ei maksa ropult nende väljavahetamise eest nagu Saksamaa tegi (vb teeb siiani).

Aga mis puudutab uut diisel S6'te, siis nõustun nendega, kes ei pea seda õigeks. S seostub mull kõrgete pööretega ja suur võimsus seostub mulle ikka bensiinimootoritega. Ja seda mitte eelnevast jutust vaid lihtsalt nii on. Diisel Ferrarit ju ka ei ostaks.. vähemalt mitte terve mõistusega inimene. See võiks ju olla härrade taseme auto ja härra ei peaks käima autot kindaga tankimas ju?

Aga eks ole maailmast hullemaidki asju tehtud... näiteks sellel Jaguaril on kõik valesti mis ühel Jaguaril valesti saab olla... Jaguar X-Type - diisel, manual, universaal esivedu - jumal sa näed aga ei mürista.... Ja nii nad need siniverelised tapsidki...
Amadeus

 postitati 10.01.21 14:52
Tsitaat:
Algselt postitas: GerhaldK
S6 C7 - Süda ülteb RS6, rahakott S6. Enamvähem mõistlik kompromiss.

S6 C8 - Pigem võtaks A6 s-line pluss chip, sest ei näe pointi tühja juurde maksta (okei, S6 saaks ilmselt rohkem chipiga aga...). Eeldatavasti on mootori dünaamika sama, mis 3.0d lihtsalt jõudu rohkem ja ei auto ei tundu erilisem. Muidugi ma ei ole proovinud ja võibolla pole sellel midagi nii sujuv kohapealt minek, vaid ei saa jõudu maha, käiguvahetustel käib summutis pauk ja gaasipedaali vabastades kostub popkorni pragina sarnast häält summutist ning kickdowni vajutades ei tule jõud "drama free" sujuvalt vaid tõmbab 5 mehel pea kuklasse (fantaasia :D :D :D :D ).


S ja RS ostja pole päris tavaline autotarbija ja nende masinate ostmise juures tuleks faktor nimega rahakott jätta tagumisele plaanile. Nende masinate ekspluatatsioonil annab see faktor niikuinii rohkem tunda. S-line+tarkvarauuendus ei tee A6-st S6-te. Seal on igasuguseid vajalikke komponente veel (nt pidurijooks), mis seda kõrgemat hinda põhjustavad.
GerhaldK

 postitati 10.01.21 03:21
S6 C7 - Süda ülteb RS6, rahakott S6. Enamvähem mõistlik kompromiss.

S6 C8 - Pigem võtaks A6 s-line pluss chip, sest ei näe pointi tühja juurde maksta (okei, S6 saaks ilmselt rohkem chipiga aga...). Eeldatavasti on mootori dünaamika sama, mis 3.0d lihtsalt jõudu rohkem ja ei auto ei tundu erilisem. Muidugi ma ei ole proovinud ja võibolla pole sellel midagi nii sujuv kohapealt minek, vaid ei saa jõudu maha, käiguvahetustel käib summutis pauk ja gaasipedaali vabastades kostub popkorni pragina sarnast häält summutist ning kickdowni vajutades ei tule jõud "drama free" sujuvalt vaid tõmbab 5 mehel pea kuklasse (fantaasia :D :D :D :D ).
Amadeus

 postitati 25.12.20 15:02
Võibolla vääriks mainimist, et tänu karmidele keskkonnanõuetele on mõned pehmod diiselmootorist hoopis loobunud. Tõttöelda maakera ei tunne neist ka puudust. Saksa autotööstus suudab endiselt neid nõudeid järgides seda segmenti täita. Ilmselt see S6 ja nt. M550d on selle pingutuse head stiilinäited.
Tsitaat:
Algselt postitas: Liivo
Pigem "Roheliste" poliitikute nõuded.

Piiratud nähtavus autoroolis mõjutab otseselt liiklusohutust. Piiratud maailmapilt mõjutab meie ümbritsevat keskkonda. Rõhutan sõna "meie", mitte ainult "pruunide" oma.
Üldiselt võiks teemas püsida ja sellest S6-st mõtteid mõlgutada.
Liivo

 postitati 25.12.20 10:16
Tsitaat:
Algselt postitas: end3l
Autotootjad peavad väga karmide nõuete kiuste suutma rahuldada auto-ostjate turgu. !


Pigem "Roheliste" poliitikute nõuded.
end3l

 postitati 24.12.20 22:04
Karjuvate diislite koht on Kuusakoskis :).

prj poolt välja toodud argument on väga pädev - euro6 vs euro0! Autotootjad peavad väga karmide nõuete kiuste suutma rahuldada auto-ostjate turgu. Supakas sumpsis - 20a tagasi iga mehe unelm, tänapäeval karmnaljakas reaalsus.
Häid pühi!
Amadeus

 postitati 24.12.20 20:13
Väga uus C8 S6 enam pole, see kompott oli juba 2019 aastal saadaval. Vahet pole, kas seal on traktori, kombaini, koolibussi, või elektrimootor – tähtis, et masin liigub.

Hübriidajam S-le - Milleks ja kellele 2500kg kaaluv külmik? Mingis mõttes on ka see S hübriid, kuna pisike turbo on 48V elektriajamiga.

Väljalaske osas nõustun, need läikivad pimedad rõngad oleks võinud sellisel kujul olemata olla. Samas enamik Y põlvkonnast niikuinii midagi ei jaga, ilmselt auto seeõttu ostmata ei jää.

Audi motor sound system on väga hästi õnnestunud ja akustiline pilt on väga ilus. Lisaks on süsteemil väljalülitusfunktsioon, mida Masuuriku diislil pole.
Ainus millega viriseks, et euroopa turul võiks diisli kõrval saadaval olla ka 2.9TFSI.
prj

 postitati 24.12.20 00:10
Tsitaat:
Algselt postitas: veekaheksa
2. Kõlariga helituuning mootorile. Ou mu jumal. Tundub, et ei viitsitud vaeva näha R&D'ga ja tehti shortcut kõlariga. Masuuriku V6 TDI tegi ju täitsa mehehääli, miks mitte?

Sest see auto on EURO6, mitte EURO 0, nagu sinu poolt mainitud.
veekaheksa

 postitati 23.12.20 20:39
Tere!

Ei kõik on kena, mootori poolest on täitsa ok teema, ma usun, et suht hästi läheb peale.

AGA.
1. Sumpsiotsateema - no jumala haige. Teind siis ilma otsteta subtle masin. Jätnud otsad välja. Aga see, mis valiti on julm vuffel.
2. Kõlariga helituuning mootorile. Ou mu jumal. Tundub, et ei viitsitud vaeva näha R&D'ga ja tehti shortcut kõlariga. Masuuriku V6 TDI tegi ju täitsa mehehääli, miks mitte?

Vast see oleks asjast teinud vähe emotsionaalsema asja kui see on praegu ja polekski peale chipi sinna muud vaja.

veekaheksa
pionerfreak

 postitati 23.12.20 15:50
Diislile S nimi anda on tõesti natuke kurb, kui nad tahaks innovaatilised ja teistmoodi olla siis võiks pigem hübriidide üle minna. Maitse asi muidugi😁
MLS

 postitati 23.12.20 15:29
Traktori mootor S-klassile nüüd küll ei sobi.:(
forsin

 postitati 19.12.20 11:29
https://www.youtube.com/watch?v=4txKsIr_ST4 arvamused Kiiev-ist

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 40.2% - SQL: 59.8%]