Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
Audi A5
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Simps[/i] Seni kuni numbrid Audi A5 kodulehel tiksuvad vaikselt nulli suunas, mis teadupärast peaks saabuma 6. märtsil, kui Genfi autonäitusel autolt kate tõmmatakse, jätkatakse aktiivselt spekuleerimist teemal, milline siis auto ikkagi lõpuks välja nägema hakkab. Pidevalt on üllitatud üha uusi ja uusi joonistusi, mis tegelikult aga näitavad vaid autori võimekust graafikaredaktorite kasutamisel. Ei enamat. Ametlikku infot on tõepoolest vähe. Audi on omalt poolt teinud kõik, et kruvida üles publiku huvi esitluse vastu. Vaid ühest võib täna kindlalt rääkida – Audi A5 on ehitatud konkureerimaks 3-seeria BMW kupeega. Kuna BMW on juba kõigile näha tuleb Audil täiendavalt pingutada, et mitte pettumust valmistada ning lüüa lähitulevikus üle ehk ka need kliendid, kes muidu kolmetähelise nimetusega firma neljarattaliste poole vaatavad. Uus auto peaks Audi esindajate sõnul aga sisaldama nii mudeli A4 kui ka TT parimaid omadusi. Miks ka mitte – on ju see mõlemast suurem. Pärides ühelt elegantsed kerejooned ja teiselt teljevahe, annab kupee kindlasti palju põhjusi kiitmiseks. Mootori kohapealt pole paraku hetkel veel suurt midagi võimalik hõisata. Ainuke agregaat, mis kõigi eelduste kohaselt valikus leidub on 255-hobujõuline 3,2 FSI ning ka see pole veel absoluutselt kindel. Tippversioonist rääkides hakatakse tavaliselt mainima 4,2 FSI-st, mille võimsus küüniks umbes 400 hobujõuni. Kuid ka see on hetkel vaid puhas spekulatsioon. Teisest küljest ei saa ju masin sugugi konkurendist maha jääda. Siiski, nii Audide kui ka BMW-de sõbrad peaksid siiski ühes olema sama meelt – konkurents ainult suurendab valikuvõimalust ja kvaliteeti. Kas uus Audi võtab omas segmendis sisse ka liidripositsiooni, seda näeb juba peale esitlust. [img]http://pics.autonet.ee/pics/n/3/4/7/15743.jpg[/img] [img]http://pics.autonet.ee/pics/n/2/4/7/15742.jpg[/img] [img]http://pics.autonet.ee/pics/n/9/3/6/10639.jpg[/img] [img]http://pics.autonet.ee/pics/n/5/5/8/10855.jpg[/img] Allikas: [url=www.autonet.ee/]Autonet.ee[/url] [/quote] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
Audi A5
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.1%
- SQL:
66.9%
]