Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
forsin

 postitati 17.11.13 16:19
http://www.youtube.com/watch?v=Ob7BhzpPvNY
Kuits

 postitati 21.08.12 18:25
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket

Audi A4 ja A4 quattro ei kao aasta-pooleteise pärast veel kuskile :cool:

Ega saagi kaduda, kuna vanema pölvkonna isendid jäävad hetkel traditsioone kandma.
rocket

 postitati 21.08.12 17:54
See, millest te räägite, on A4 (B9) Hybrid koos e-Quattro süsteemiga.

B9 kerega Audi A4 ja A4 quattro ei kao aasta-pooleteise pärast veel kuskile :cool:
jokerAudi

 postitati 21.08.12 14:10
Tsitaat:
Algselt postitas: mtaudi
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Võõrkeelsed algallikad on harimisel ikka abiks.

http://www.autobild.de/artikel/audi-a4-vorschau-1876560.html



Kui vaid mõistaks seda va sakslaste keelt :P
Aga no kui sa väidad, et nii on, siis ma ei hakka vaidlema ka. Ja pole erilist mõtet ka, see ei muuda midagi. Välimus on sel conceptil aga krdi ilus...kui ma vaid poleks varem C7 kerega A6 näinud. See B9 on peaaegu nagu pesus kokku tõmmanud C7. Kahjuks.


Google Translate on abiks - loetav see tekst pole, aga vähemalt sellest saab aru, et seda elektrimootoritega varjanti hakatakse pakkuma ikkagi "tavalise" quattro asenduseks e-tron nime all.

B9 peabki ju väiksem olema, kui C7 - üks on keskklass ja teine väike keskklass - ammu teada tõde ju.


Tore, et ära viitsisid selle abil tõlkida. Seda ma tean ammuilma, et nad erinevas suurusklassis on- pidasin silmas just ühesugust välimust. Aga noh, see on alles concept, niiet eks näeb, milline seeriaauto välja nägema hakkab. Ahjaa, sõna variant kirjutatakse i-ga, mitte j-ga. :P
mtaudi

 postitati 21.08.12 13:54
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Võõrkeelsed algallikad on harimisel ikka abiks.

http://www.autobild.de/artikel/audi-a4-vorschau-1876560.html



Kui vaid mõistaks seda va sakslaste keelt :P
Aga no kui sa väidad, et nii on, siis ma ei hakka vaidlema ka. Ja pole erilist mõtet ka, see ei muuda midagi. Välimus on sel conceptil aga krdi ilus...kui ma vaid poleks varem C7 kerega A6 näinud. See B9 on peaaegu nagu pesus kokku tõmmanud C7. Kahjuks.


Google Translate on abiks - loetav see tekst pole, aga vähemalt sellest saab aru, et seda elektrimootoritega varjanti hakatakse pakkuma ikkagi "tavalise" quattro asenduseks e-tron nime all.

B9 peabki ju väiksem olema, kui C7 - üks on keskklass ja teine väike keskklass - ammu teada tõde ju.
jokerAudi

 postitati 21.08.12 13:48
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Võõrkeelsed algallikad on harimisel ikka abiks.

http://www.autobild.de/artikel/audi-a4-vorschau-1876560.html



Kui vaid mõistaks seda va sakslaste keelt :P
Aga no kui sa väidad, et nii on, siis ma ei hakka vaidlema ka. Ja pole erilist mõtet ka, see ei muuda midagi. Välimus on sel conceptil aga krdi ilus...kui ma vaid poleks varem C7 kerega A6 näinud. See B9 on peaaegu nagu pesus kokku tõmmanud C7. Kahjuks.
rocket

 postitati 21.08.12 13:17
Võõrkeelsed algallikad on harimisel ikka abiks.

http://www.autobild.de/artikel/audi-a4-vorschau-1876560.html
jokerAudi

 postitati 21.08.12 12:56
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Esimene postitus räägib B8'st.

Teine postitus aga B9'st. Lingitud eestikeelne artikkel võib jätta eksliku mulje, et mehhaanilist nelivedu B9'l enam ei pakuta. Tegelikult jääb e-Quattro kõrval sisepõlemismootoriga autodel ka klassikaline neliveosüsteem alles.



Kust selline info? Selgelt on Kuitsi pandud lingil kirjas, et kaovad nii mehaanilised diferentsiaalid kui ka kardaanivõll. Tagumistele ratastele lisanduvad elektrimootorid, esirattaid käitab ikkagi sisepõlemismootor, nagu tavalistel esiveolistel. Ühtlasi ei pakuta B9 kerele ka enam multitronic käigukaste.
rocket

 postitati 21.08.12 12:12
Esimene postitus räägib B8'st.

Teine postitus aga B9'st. Lingitud eestikeelne artikkel võib jätta eksliku mulje, et mehhaanilist nelivedu B9'l enam ei pakuta. Tegelikult jääb e-Quattro kõrval sisepõlemismootoriga autodel ka klassikaline neliveosüsteem alles.
Black

 postitati 21.08.12 10:36
Eks ta ole paratamatu, et Audi quattro tulevikus iga ratta sees piduriketta kõrval paiknevat suure läbimõõduga generaator-mootorit (a la kunagiste Tuula rollerite generaator-käivitid) pluss akupakki tähendab. Kompaktne ja hästidoseeritav variant. Kui nad piisavalt kergeks saab, et vedrustamata massi osakaalule mitte väga suurt põntsu panna.
Kuits

 postitati 21.08.12 09:04
Uue pölvkonna Audi A4 nelikvedu.
sileem11

 postitati 20.02.08 12:45
1. http://www.fourtitude.com/news/publish/Audi_News/article_3773.shtml

2. http://www.autonet.ee/uudised/audi/a4-avant-36395.html

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 52.5% - SQL: 47.5%]