Teema ülevaade |
forsin
|
postitati 17.11.13 17:19 |
http://www.youtube.com/watch?v=Ob7BhzpPvNY
|
Kuits
|
postitati 21.08.12 19:25 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Audi A4 ja A4 quattro ei kao aasta-pooleteise pärast veel kuskile
|
Ega saagi kaduda, kuna vanema pölvkonna isendid jäävad hetkel traditsioone kandma.
|
rocket
|
postitati 21.08.12 18:54 |
See, millest te räägite, on A4 (B9) Hybrid koos e-Quattro süsteemiga.
B9 kerega Audi A4 ja A4 quattro ei kao aasta-pooleteise pärast veel kuskile
|
jokerAudi
|
postitati 21.08.12 15:10 |
Tore, et ära viitsisid selle abil tõlkida. Seda ma tean ammuilma, et nad erinevas suurusklassis on- pidasin silmas just ühesugust välimust. Aga noh,
see on alles concept, niiet eks näeb, milline seeriaauto välja nägema hakkab. Ahjaa, sõna variant kirjutatakse i-ga, mitte j-ga.
|
mtaudi
|
postitati 21.08.12 14:54 |
Tsitaat: | Algselt postitas: jokerAudi
Kui vaid mõistaks seda va sakslaste keelt
Aga no kui sa väidad, et nii on, siis ma ei hakka vaidlema ka. Ja pole erilist mõtet ka, see ei muuda midagi. Välimus on sel conceptil aga krdi
ilus...kui ma vaid poleks varem C7 kerega A6 näinud. See B9 on peaaegu nagu pesus kokku tõmmanud C7. Kahjuks. |
Google Translate on abiks - loetav see tekst pole, aga vähemalt sellest
saab aru, et seda elektrimootoritega varjanti hakatakse pakkuma ikkagi "tavalise" quattro asenduseks e-tron nime all.
B9 peabki ju väiksem olema, kui C7 - üks on keskklass ja teine väike keskklass - ammu teada tõde ju.
|
jokerAudi
|
postitati 21.08.12 14:48 |
Kui vaid mõistaks seda va sakslaste keelt
Aga no kui sa väidad, et nii on, siis ma ei hakka vaidlema ka. Ja pole erilist mõtet ka, see ei muuda midagi. Välimus on sel conceptil aga krdi
ilus...kui ma vaid poleks varem C7 kerega A6 näinud. See B9 on peaaegu nagu pesus kokku tõmmanud C7. Kahjuks.
|
rocket
|
postitati 21.08.12 14:17 |
Võõrkeelsed algallikad on harimisel ikka abiks.
http://www.autobild.de/artikel/audi-a4-vorschau-1876560.html
|
jokerAudi
|
postitati 21.08.12 13:56 |
Tsitaat: | Algselt postitas: rocket
Esimene postitus räägib B8'st.
Teine postitus aga B9'st. Lingitud eestikeelne artikkel võib jätta eksliku mulje, et mehhaanilist nelivedu B9'l enam ei pakuta. Tegelikult jääb
e-Quattro kõrval sisepõlemismootoriga autodel ka klassikaline neliveosüsteem alles. |
Kust selline info? Selgelt on Kuitsi pandud lingil kirjas, et kaovad nii mehaanilised diferentsiaalid kui ka kardaanivõll. Tagumistele ratastele
lisanduvad elektrimootorid, esirattaid käitab ikkagi sisepõlemismootor, nagu tavalistel esiveolistel. Ühtlasi ei pakuta B9 kerele ka enam multitronic
käigukaste.
|
rocket
|
postitati 21.08.12 13:12 |
Esimene postitus räägib B8'st.
Teine postitus aga B9'st. Lingitud eestikeelne artikkel võib jätta eksliku mulje, et mehhaanilist nelivedu B9'l enam ei pakuta. Tegelikult jääb
e-Quattro kõrval sisepõlemismootoriga autodel ka klassikaline neliveosüsteem alles.
|
Black
|
postitati 21.08.12 11:36 |
Eks ta ole paratamatu, et Audi quattro tulevikus iga ratta sees piduriketta kõrval paiknevat suure läbimõõduga generaator-mootorit (a la kunagiste
Tuula rollerite generaator-käivitid) pluss akupakki tähendab. Kompaktne ja hästidoseeritav variant. Kui nad piisavalt kergeks saab, et vedrustamata
massi osakaalule mitte väga suurt põntsu panna.
|
Kuits
|
postitati 21.08.12 10:04 |
Uue pölvkonna Audi A4 nelikvedu.
|
sileem11
|
postitati 20.02.08 13:45 |
1. http://www.fourtitude.com/news/publish/Audi_News/article_3773.shtml
2. http://www.autonet.ee/uudised/audi/a4-avant-36395.html
|