Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
epic

 postitati 20.07.09 18:11
Tsitaat:
Algselt postitas: Meevaras
Hobujõuvahemikuks teatati 200-380. Kiirendusaeg peake olema vähemasti alla kuue sekundi ning tippkiirus on kindlasti piiratud 250 km/h juures.
Turule oodatakse R2 2012. a. ning hinnalipikule kirjutatakse 30.000.- dollarist suuremaid numbreid.

Täiesti delfilik :) Mitte midagi kindlat ja mitte midagi sellist, mida ei saaks selle auto pilti vaadates esimese 5 sekundi jooksul väita.

Auto ise aga on küll üle pika aja üks ilus ja asjalik vigur. Ei tea, kas see keskmootor saab siis põiki olema, et R32 haldex-süsteemi kasutama plaanitakse hakata ?
Black

 postitati 24.03.09 12:56
Tea, kas vihasem variant sellest tuleb RS2-na? Maku lapsed saaksid siis ur-RS2-ga paugutada. :)
Jürarrak

 postitati 24.03.09 11:33
Tsitaat:
Algselt postitas: Maku
Huvitav, kas meie lapselapsed ei saagi "kehvade" autodega sõita?:) Jäävad ilma mõnust, mida tähendab ilma roolivõimuta sõitmine, alajuhitavus, pidamise puudumine jne.


Peidad oma sinilinnu heinaküüni kümneks aastaks, siis saab teada :)
Maku

 postitati 24.03.09 10:50
Tsitaat:
Algselt postitas: Joel
Viimaste aastate S, RS ja R mudelite sadu vaadates ei saa muud järeldada, kui et Audisse on õiged inimesed tööle võetud. Väga lahe...
Huvitav, kas meie lapselapsed ei saagi "kehvade" autodega sõita?:) Jäävad ilma mõnust, mida tähendab ilma roolivõimuta sõitmine, alajuhitavus, pidamise puudumine jne.
Joel

 postitati 23.03.09 09:28
Selline pill on ka tagaveolisena juba piisavalt lahe, 40:60 nelikveolisena seda enam. Viimaste aastate S, RS ja R mudelite sadu vaadates ei saa muud järeldada, kui et Audisse on õiged inimesed tööle võetud. Väga lahe...
Maku

 postitati 23.03.09 07:39
Tsitaat:
Algselt postitas: Meevaras
Samuti on võimalik nelikveoline R2, mis kasutaks Golf R32 Haldex-tehnikat.

Keskmootoreiks saab valida kindlasti erinevaid 4-silindrilisi kaheliitriseid kui 5-silindrilise turboga 2,5 bensiinika. Hiljem lisandub kindlasti ka diisli võimalus. Käigukastiks saab kas 6-käigulise manuaali või 7-astmelise R-tronic semiautomaatkasti.

Oi kurja, kahe poolene turbokas, R-tronic kast, nelivedu ja keskmootor, see tõotab tulla midagi väga head.
Kuits

 postitati 20.03.09 18:26
Mmm..mönus!
Tagasihoidlikult punnis.
Black

 postitati 20.03.09 17:26
Ohoh, esimene baasvarustuses tagaveoline (moodsate aegade) Audi? Hakkab juba looma. :) R5T mootor ka veel juurde ja lõbu laialt. :)
Meevaras

 postitati 20.03.09 16:34
Autoexpress vahendab Audi ametlikku teavet, et R8’st inspireeritud kompaktne keskmootoriga avaauto R2 - mitte enam R4 - saab tõepoolest reaalsuseks.

Audi tahab oma positsiooni maailma ühe professionaalsema sportautode tootjana aina kõvemini tsementeerida ning selleks tuleb astuda samme uute ja erinevate mudelite turuletoomise näol. Keskmootoriga R2 rodster on superauto ambitsiooniga võimsa R8 ja igasuguste teiste S-, R- ja RS-mudelite kõrvale väga vajalik lisandus.

Audi R2 võtab kirbule Porsche Boxteri ja Mercedes-Benz SLK, seda arendatakse koos Volkswageniga, mis saab sest ka tütarmudeli. R2 raam ja vedrustus ehitatakse ümber eelmise põlvkonna VW Golfi omast. Samuti on võimalik nelikveoline R2, mis kasutaks Golf R32 Haldex-tehnikat.

Keskmootoreiks saab valida kindlasti erinevaid 4-silindrilisi kaheliitriseid kui 5-silindrilise turboga 2,5 bensiinika. Hiljem lisandub kindlasti ka diisli võimalus. Käigukastiks saab kas 6-käigulise manuaali või 7-astmelise R-tronic semiautomaatkasti. Tagamootorile vajalikku jahutusõhku imevad peaaegu lamborghinilikult agressiivsed õhuvõtuavad.

Hobujõuvahemikuks teatati 200-380. Kiirendusaeg peake olema vähemasti alla kuue sekundi ning tippkiirus on kindlasti piiratud 250 km/h juures. Spoilereid jms. keredetaile katsutakse vältida, üritades selle asemel keskenduda vormipuhtuse huvides auto põhja all liikuvale õhule ning difuusorite süsteemile.

Turule oodatakse R2 2012. a. ning hinnalipikule kirjutatakse 30.000.- dollarist suuremaid numbreid.

http://y.delfi.ee/norm/116667/5704804_JgBLuX.jpeg

http://y.delfi.ee/norm/116667/5704806_QgN2PF.jpeg

Allikas: forte.delfi.ee

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 42.2% - SQL: 57.8%]