Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
RS5 spioonifotod
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: raimsb6[/i] [quote][i]Algselt postitas: Maku[/i] EDIT: B7 RS4 mootori arendusest saab natuke lugeda ka [url=http://www.mrctuning.com/index.php?option=com_content&view=article&id=155&catid=41&Itemid=18]SIIT[/url]. [/quote] Olen B7 RS4 foorumeid päris palju lugenud (kuna nad on tihti B6/B7 S4 foorumitega liidetud) ja su lingil näidatud sisselaske klappidele kogunevad õlijäägid on B7 RS4-ja üks suurimaid probleeme (teine on DRC vedrustus). Vähendab võimsust ja ainus viis puhastada on käsitsi. See just võimsamate otsepritsega FSI mootorite puhul, samas R8 ja S5 puhul pole midagi veel selle probleemi kohta kuulda olnud. Ses mõttes ongi huvitav, kas RS5-l ka see probleem avaldub, arvestades et RS5-l on RS4 edasiarendatud mootor. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
RS5 spioonifotod
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
18.2%
- SQL:
81.8%
]