Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
RS5 spioonifotod
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Eero[/i] [quote][i]Algselt postitas: Black[/i] Huvitav jah, et uue S4-ga on selline kasutusele võetud, kuid nüüd seda RS5 videot vaadates paistab sellel täiesti tavaline tagadiffer kasutusel olevat. Vaadati, et pidurite kaudu on lihtsam veojõudu ümber jagada? Aga see erinevate läbimõõtudega kroonhammasratastega saavutatud 40/60 väände ülekandmine on küll andekas lahendus. [/quote] Samas pole seda sport difrit s4 puhul samuti standardis, pead tellima Audi drive select paketi - 23000.- + sportdifri - 16800.- Ehk siis 40k sipsti hinnale juurde. Vaadates Audi standardvarustuse olematust, on S4 puhul selline lisakulutus loogiline, samas RS puhul võiks asi juba standardis küljes olla küll. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
RS5 spioonifotod
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
22.9%
- SQL:
77.1%
]