Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
RS5 spioonifotod
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: genekas[/i] [quote][i]Algselt postitas: Konrad[/i] RS6-e V10 pidi olema ilmselgelt liiga raske selle kere jaoks, kuskilt mitteametlik Audi esindaja väide on kõrva jäänud.[/quote] Ka S5 puhul on selle V8 massi mõju auto käitumisele selgelt tunda - kui proovis sõita järjest A4 3,0TDi quattroga ja selle järel S5-ga, siis S5 esiots oli kuidagi tunduvalt "kohmakam" - muud selgitust ma asjale leida ka ei osanud. Kompressoriga V6 oleks selles kupeekeres vägagi teretulnud ühe variandina teiste lisaks. P.S. Audil on uute plaanide hulgas muideks kavatsus mitmel autol 4,2 V8 bensukas asendada sellesama kompressoriga V6-ga (muuhulgas Q7) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Audi uudised
»
RS5 spioonifotod
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
23.7%
- SQL:
76.3%
]