Teema ülevaade |
veekaheksa
|
postitati 05.03.11 14:38 |
No see uuem on nagu enamvähem Noble M14 kanti oma disainiga, minuarust on mõlemad(ka Gumpert) oma disainis ilusamaks muutunud nüüd. Ennemalt oli ikka
suht raske silmale see kooslus. Kohati isegi lausa valus 
|
Maku
|
postitati 05.03.11 11:46 |
Kuidagi siledaks hakkab see automaailma disain
muutuma.

|
MaQQu
|
postitati 20.08.09 22:31 |
Gumpert Apollo Sport: tänase seisuga kiireim tänavasõidukõlbulik auto Nürburgringil:
http://uudised.ekspressauto.ee/news/auto/article.php?id=25181581
EDIT by Maku: Nürburgringi ajad.
|
MeanG
|
postitati 15.08.09 12:09 |
Selle gumperti loojaks on ju see sama mees, kes audi ralli divisjoni eesotsas oli, kui nad quattrotega b rühmas osalesid.
Ime pole et see seest audi juppe täis on 
kui sellele r8 paneelid peale panna oleks vaieldamatult minu lemmik...
|
jokerAudi
|
postitati 09.08.09 12:25 |
Maitse asi, aga välja näeb, vähemalt tulede osa nagu mõni tjuuningbemm 
|
rulamees
|
postitati 06.08.09 00:38 |
Ilma selle kohutava musta värvi moosiriiulita on küll väga ilus sportauto.
http://www.ccexotics.com/fotosw/gumpert/apollo/cc0011.jpg
|
epic
|
postitati 05.08.09 23:37 |
Jah, ilu on vaataja silmades, aga kui asjal tegu on, siis ta täidab vähemalt eesmärgi. Bugatti Veyron on ju ka kole, aga lisaks sellele pole temast ka
rajal asja, vähemalt võrreldes selle Gumpertiga. Imelik nimi - Gumpert
Nagu mingi South Parki tegelane või midagi sellist 
|
Joel
|
postitati 05.08.09 21:54 |
Ehh noh, see ilu asi ei ole tõesti arutlemist väärt - kui teda elusast peast rinkal liikumas näeks siis ikka ahhoitaks täiega... 
|
Maku
|
postitati 04.08.09 23:24 |
Tsitaat: | Algselt postitas: Joel
See Gumpert Apollo on identifitseeritud ka kui maailma koledaim superauto  |
Selle vahega, et antud masin on väidetavalt tänaval sõitmiseks kohandatud raja auto, mida ei saa vist öelda enamuse superautode kohta..
|
veekaheksa
|
postitati 04.08.09 20:22 |
Nende päris kiirete autodega ongi nii, et neid on ilusaks suht keeruline teha. Ei ole ei McLaren F1, Veyron, Pagani Zonda, Koenigsegg CCX - mõned
näited tuues, mingid erilised silmarõõmud. Siiski kui korra tunda, mida selline elukas asfaldil teha võib, ma arvan, et unustad auto väljanägemise
mingiks ajaks täiesti ära. Maitseid on erinevaid, kindlasti kellegile meeldib üks, kellegile teine. Aga elamustena on nad kõik väga tegijad autod.
|
pierre
|
postitati 04.08.09 10:32 |
Minuarust pole selle Gumperti välimusel küll mitte midagi viga, kõik on omal kohal. Kiirus ja iseloom on autole "näkku" kirjutatud.
Samas ntx mulle ei meeldi A5 absoluutselt, niiet eks ta rohkem maitse asi ole....
|
ICE
|
postitati 04.08.09 08:10 |
Valge värv päästab palju aga saates olnud masin on tõesti mitte kauneim pliiats karbis. Aga nagu Top Geari saatejuhidki tõdesid, siis see auto pole
mõeldud eputamiseks.
|
Joel
|
postitati 04.08.09 07:39 |
See Gumpert Apollo on identifitseeritud ka kui maailma koledaim superauto
Aga kiire ta on, keskmine versioon (see 700 hp) on Top Geari rinkal siiani kõige kiirem auto (Ferrari FXX sai slikkide eest tagantjärele
disklahvi).
Tasub vaadata -> http://www.youtube.com/watch?v=nlW-r-7hZic
|
Maku
|
postitati 03.08.09 22:21 |
Selline masin
siis, kes ei teadnud. Veel pilte! Veel pilte!
For those who might not
recognize the name, Roland Gumpert was a big part of Audi's Motorsport department in the '70s and '80s. That was the period during which Audi
managed to snag four World Rally Championships with its awesome Quattros. The company that bears his name, Gumpert Sportwagenmanufaktur GmbH, uses
Audi mechanicals to power race-type supercars developed with help from the Audi supertuner MTM's Roland Mayer. The griffin-badged Gumpert Apollo
started production in late 2005 and was joined by the "Sport" edition at Geneva. Both feature Audi's 4.2-liter V8 but with twin-turbos boosting
horsepower to around 800.
The Gumpert Apollo is essentially a race
car modified for the road. The Apollo is the end result of a combining of skills between Roland Gumpert - ex boss of Audi Sport, Roland Mayer - owner
of MTM, and Audi. Audi played somewhat of a back seat role in the Gumpert Apollo's production. Audi technology is available to the Apollo, however
the car cannot directly rival existing Audi products, and Audi owns any subsequent patents from the Gumpert Apollo's development.
”It has always been my dream to have a car with so much downforce, such
aero-dynamic efficiency that you could drive on the roof of a tunnel at high speed. This car can do it.”

|