Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Amadeus

 postitati 21.02.12 16:56
Tsitaat:
Algselt postitas: Samzik
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IhZkqqzlzUw#!

Saundi järgi tundub R4 TFSI? seal vahel olevat.

Tsitaat:
Algselt postitas: ICE
Audi on suunanud suurima energia ja rahad LeMans sarja, kus on põhimõtteline diislisõda Peugeotiga käimas.

Teemaväline: Esimene mõte oli, et mida se pesoo seal Lemans'il teeb, neil pole ju arvestatavat diiselmootorit. Aga eksisin, 908'l on HDi V12 :)
Samzik

 postitati 21.02.12 14:22
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IhZkqqzlzUw#!
erki.t

 postitati 19.02.12 10:26
Top Gear viskas vähe juttu ja pilte üles A1 quattro teemal !
Suht nummi putukas paistab :)
ICE

 postitati 09.06.11 06:50
Audi on suunanud suurima energia ja rahad LeMans sarja, kus on põhimõtteline diislisõda Peugeotiga käimas. Kuna järgmine aasta hakkab FIA selles sarjas jagama ka maailmameistritiitlit, lükkuvad teoreetilisedki ralliplaanid Audil arvatavasti edasi.
Audi100C2

 postitati 09.06.11 06:40
Naljaga pooleks - vaadates seda masinat tuli meelde üks Audi reklaam, kus oli lause ''nothing to prove'', ehk on siin peidus ka tegelik põhjus miks Audi WRC'sse ei kipu? :D

Tarmo poolt postitatud materjal on ka vaatamist väärt, huvitav masin igatahes.
tarmo

 postitati 09.06.11 06:16
Me käisime vaatasime ise seda autot veidi lähemalt.
Samzik

 postitati 09.06.11 06:09
Raju pill!
rere252

 postitati 31.05.11 17:26
A1 katsetus seoses Wörtherseega:
495bhp Audi A1 unveiled
Samzik

 postitati 20.01.11 06:02
Määravaks saab hind ilmselt, kas hakatakse pakkuma või ei.
Konrad

 postitati 19.01.11 16:17
V12 TDI quattro "Multivan" oleks päris tuus. :D

Aga teemasse, ehk nad S1-le annavad Saabilt leitava XWD Haldexi (eLSD-ga), mis suudab väänet ka tagarataste vahel jagada. RS3 miskipärast ei saanud seda.
Samzik

 postitati 19.01.11 15:47
Haldex.

Tore kui 4 veolisena kah hakatakse tegema, sest ega väa konkurenti 4 veolist pole subaru justi, suzuki platvormilt ja siis Swift oli kah 4 veoline, kuigi esi rattad lumel tagumised asfaldil start lõppes iga kord esindusse remonti sõiduga väidetavalt.

Nojah ja polo ja värgid ootavad kah juba 4 vedu ammu :D. Lisaks kui tulevad hübriidid on lihtsam paigaldada tagaveoks elektri mootor.

Audil üldse plaan mudelivalikut laiendada uute mudelitega seega äkki on oodata ka busse jeepidele lisaks. :). Eks näis, platvormid vagis olemas ju.
iuq

 postitati 19.01.11 14:03
Täpselt pole veel teada, kas A1 quattro Genfi näituseks valmib, aga selge on, et tänagi 120 nelikveolist varianti omava margi puhul on vaid pisut puudu, et saaks rääkida quattro-skeemi jõudmisest tervele Ingolstadti mudelivalikule A1-st R8-ni.

A1 oleks muide ka maailma esimene selliselt varustatud väike luksuklassi kuuluv luukpära. Nelikveoskeemis pruugitakse paljukettalist märgsidurit, mis tavaoludes suurema osa pöördemomendist esiratastele suunab. Peaks nende haardevõime aga kahanema, jaotab mainitud elektrooniliselt tüüritav sidur momendi sobivalt ringi, soodustades kõigi rataste haardumist.

Millise mootorivaliku A1 quattro saab, pole teada antud.

Allikas: Autoleht

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 43.4% - SQL: 56.6%]