Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
MartinCS

 postitati 19.05.11 14:52
Tsitaat:
Algselt postitas: jokerAudi
Diislitest väikseim on 2.0 TDI võimsusega 177 „hobust“ ning kolmes seades kolmeliitrine V6 võimsustega 204, 245 ja 313 hobujõudu. Viimase puhul on tegu uue kahe turboajamiga mootoriga, mis tagab autole kiirenduse sajani umbes 5,4 sekundi jooksul. Kuna arendustööd selle kallal pole veel päriselt lõppenud, siis näitajad võivad veel muutuda.


Et siis lõpuks tuli vastus BMW ..35d mootorile (3.0 R6 biturbo). Huvitav, mis väänet see mootor arendab?
Lisaks veel see, et vähemalt hetkel ei pakuta F-10 535d'le X-drive (v.a GT), mis annab eelise jälle Audile.
Kuits

 postitati 19.05.11 14:03
Tsitaat:
Algselt postitas: Reimo
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Samas jääb arusaamatuks, et mis viguritega on tagumistel istmetel keskosas tegu (seal, kus pöhi ja selg omavahel kokku saavad...kas hinged) ?
.


Need on Isofix kinnitused turvatoolile

Nunäed siis...jälle targem.
Pole laste turvalisusega uuemate masinate juures üldse kodus oma teadmistega:(
Lapsevanemana lausa häbi tunnistada.
Tänan Reimo.
heihei

 postitati 19.05.11 14:02
See pikkus 5,8 senti juurde, kas mitte tänu selle, et tagumise pampri osa on üsnagi väljapoole eenduv. Minuarust klient, kes selle ostab pikkuse suhtes küll midagi ei võida.
Reimo

 postitati 19.05.11 13:28
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Samas jääb arusaamatuks, et mis viguritega on tagumistel istmetel keskosas tegu (seal, kus pöhi ja selg omavahel kokku saavad...kas hinged) ?
.


Need on Isofix kinnitused turvatoolile
Kuits

 postitati 19.05.11 13:20
Välimuselt meeldib mulle eelmise pölvkonna Avant rohkem...olemuselt selline mönusalt ümar, esitletu aga see-eest liialt nurgeliseks aetud.
Salongiosalt meeldib kaubaruum...on teine ühtlaste seintega ja ei teki vast asjade asetustega probleeme, küll aga vöiks tagumise istme selja mahalaskmine moodustada sileda pinna.
Samas jääb arusaamatuks, et mis viguritega on tagumistel istmetel keskosas tegu (seal, kus pöhi ja selg omavahel kokku saavad...kas hinged) ?
Samuti on harjumatu vaadata väliseid ukselinke.
Diislite valik paistab olevat igaühe maitsega kohanduv.
kps

 postitati 19.05.11 13:10
Tore on tõdeda, et audi pole päris mitu põlvkonda juba praktilisusele mõelnud universaali disainides. C5 juba andis lootust vahepeal, aga C6 tulek ajas tuju jälle ära. No kes neil ahvidel on soovitanud pool pagassist kogu aeg ära lõigata - ma sooviks sel kodanikul millestki pool maha lõigata :D. Vägisi propageerivad, et kui töölooma ikka tahad, siis võta mõni muu isend VAG grupist :).
jokerAudi

 postitati 19.05.11 12:44
Audi avalikustas ametliku informatsiooni uue põlvkonna universaalist A6 Avant. Müügiga tehakse algust käesoleva aasta teise poolest, baasmudeli hinnaks Saksamaal on 40 600 eurot.

Universaali telgede vahe jäi sedaaniga samaks – 2,91 meetrit. Küll aga kasvas pikkus ning seda 58 millimeetri võrra. Pagasiruumi minimaalseks mahuks on 565 liitrit, istmete seljatugesid alla lastes saab seda suurendada aga kuni 1 680 liitrini. Kallimatele versioonidele saab tellida istmete klappimist elektri toel. Võrdluseks siia peamiste konkurentide andmed: E-klassi Mercedesel vastavalt 695 ja 1 220 ning 5. seeria BMWl 560 ja 1 700 liitrit.

Mootoreid on kuus: kaks bensiinimootorit töömahtudega 2,8 ja 3,0 liitrit, võimsused vastavalt 204 ja 300 hobujõudu ning neli turbodiislit. Diislitest väikseim on 2.0 TDI võimsusega 177 „hobust“ ning kolmes seades kolmeliitrine V6 võimsustega 204, 245 ja 313 hobujõudu. Viimase puhul on tegu uue kahe turboajamiga mootoriga, mis tagab autole kiirenduse sajani umbes 5,4 sekundi jooksul. Kuna arendustööd selle kallal pole veel päriselt lõppenud, siis näitajad võivad veel muutuda.

Olenevalt jõuallikast pakutakse mitmeid erinevaid transmissioonivõimalusi. 177Hobujõulise diisli puhul on käimakastiks kuuene manuaal ning veavad vaid esimesed rattad. Kõikide ülejaanud mootoritega modifikatsioonid on aga nelikveolised. 2,8liitrise bensiinimotoori ja 204hobujõulise diisli jaoks nähakse ette astmeteta variaator, teistele aga seitsmeastmeline robotkast S-tronic.

Avanti šassii häälestus sarnaneb maksimaalselt A6le, lisavarustusena võib tellida isekohalduva pneumovedrustuse või 30millimeetri võra madalama sportvariandi.

Muu lisavarustusena võib tellida liiklusmärke äratundva süsteemi, sõidureast lahkumise hoiatuse, LED-tuled, Google teenustega navisüsteemi ning auto salongis leviva juhtmevaba interneti. Uue lahendusena on nimekirjas auto ümbrust salvestav ja kuvav kaamerate komplekt.

Pildid


Minule igatahes väga meeldib! :)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 60.7% - SQL: 39.3%]