Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ICE

 postitati 13.06.11 05:46
Positsioonivõitlus Audi vs Pego

Videos 6.10 kohal toimunud möödasõit tõi meelde Mika vs Schumi Spa´s 2000a. möödumise, mida peetakse F1´s üheks vingeimaks
veekaheksa

 postitati 12.06.11 22:04
Et siis kokkuvõtteks: vaatame peeglisse ja juba eeldame, et sealt võib alati kiire Audi tulla. Kohati on väga palju üllatusi kaasliiklejatele sellest, et nad ei ole võimelised uskuma, et keegi neist niipalju erineva kiirendusega liikuda võib(möödasõidukiirendused ja grupiga möödasõitudele minek). Arvatakse, et esimene alati läheb esimesena mööda, tegelikkuses on nii, et esimesena läheb mööda see, kel on rohkem reaktsiooni-kogemust-suunakat.

A muidu tublid poisid!
Maku

 postitati 12.06.11 20:28
Ja noh, mootorisport on üks nendest asjadest, kus tagantjärgi on alati palju tarkasid, kuid asja ise läbi tehes/elades tundub mõni valik ainuõige/võimalik. Keeruline seda selgitada, kuid usun, et osa inimesi sai aru.
tarmo

 postitati 12.06.11 14:13
Esimene avarii siis. Ferrari tuli boksist, esimene audi võttis hoo maha ja jäi selle taha, teine tulles üle künka nägi ainult enda ees olevat audit venimas, tõmbas kõrvale ja mööda, üllatuseks oli aga seal ees juba üks auto. Sama üllatuslikult tuli ka ferrari piloodile see, et tema taha pidama jäänud audi tagant veel üks auto ootamatult välja ilmus. Päästa ei olnud kummalgi midagi. Kiiruste erinevus sel hetkel ligi 100km/h.

Teine avarii. Eurospordi infol kontakti ei olnud enne, kui audi juba risti oli. Risti tõmbas aga audi see, et tagasillas purunes miskit (tõlkes läks kaduma).

Ja muide, sõitjate koosolekul lepiti kokku, et aeglasem auto ei pea teed andma, vaid jätkama sõidujoonel, et kiirematel üllatusi poleks.
Ja veel, lkallas, just sellega ma oma nädalavahetuse sisustasingi, üle 20 plusskraadi on minu jaoks suht vastuvõetamatu välistemperatuur, seega istun hea meelega toas. :)
Maku

 postitati 12.06.11 13:40
Mina oma päeva telkuga sisusta, kuid esimene juhtum tundus küll selline pool vägisi situatsioon. Tulla tagant sisekurvi ja ideaaltrajektoori ongi vägistamine. Aga võib olla ma ei saanud kohe situatsioonile pihta.
lkallas

 postitati 12.06.11 13:23
Tsitaat:
Algselt postitas: tarmo
Ilmselgelt lkallas ei jälginud sõitu, vaid spekuleerib mingite suvaliste kommentaaride põhjal?
Hoolimata sellest suhteliselt "mustast" päevast tuli võit ära. :)


Spekulatsioonist on asi kaugel, tegu pigem minu isikliku arvamusega. Kahtlen, et tarmogi suvise nädalavahetuse Le Mansiga sisutas :P Tõesti tervet võidusõitu ei jälginud ning avariisid nägin teistest infokanalitest juba varem. Aga see polegi oluline, võit tuli ära.
tarmo

 postitati 12.06.11 13:07
Ilmselgelt lkallas ei jälginud sõitu, vaid spekuleerib mingite suvaliste kommentaaride põhjal?
Hoolimata sellest suhteliselt "mustast" päevast tuli võit ära. :)
lkallas

 postitati 12.06.11 12:45
Mõlemad situatsioonid olid pea, et identsed - ferrari nu**is ära. Midagi pidi ju tegema, et Audi kolmikvõitu ei saaks. :mad:
ICE

 postitati 12.06.11 12:02
Algas viimane tund. Kolmest autost on järgi veel üks, mis on hetkel ka sõidu liider.

Esimesega tegi McNish nii (mitte küll vabast tahtest aga Ferrari 458 abiga)
http://www.lemans.org/wpphpFichiers/Albums/4/25/2011_24_Heures_du_Mans_3-_AUDI_SPORT_NORTH_AMERICA_AUDI_R18_TDI_FGA_1124A_DSC_7345_hd.jpg
Video

Teisega tegi Rockenfeller nii, taas abimehekes Ferrari 458.
Video

Kolmanda, hetkel 4 Peugeoti ees liidrikohta hoidva, ponnistusi näete otse
siit!

Mõlemad avariis osalenud piloodiga on ok!

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 45.7% - SQL: 54.3%]