Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Eelsüüteküünlad liiga kõvasti kinni
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: stihl[/i] [quote][i]Algselt postitas: janis21[/i] kuid kas võin autoga niiviisi ringi sõita, et küünal murdunud, kuniks saan aja kuskile, kus võetakse see murdunud küünal välja? [/quote] Maailma autoajalugu tunneb ka selliseid diiselmootoreid, millel on juba tehasest 1 küünal vähem peal, kui silindrite arv. Land Rover Discovery II tehti kere ühes kohas ja mootor teises, ning hakates neid kokku panema, selgus, et viimast küünalt polegi võimalik "mootor peal" asendis vahetada. No bennyhillide värk...:D, saksas sellist asja juhtuda ei saaks. Kuna suurtellija (ei mäleta, kas Briti armee või Nato vms) tingimuseks oli, et kõiki hooldustöid peavad nad saama ise ja põllu peal teha, ilma kuskile kohalikusse "Karla autosse" jooksmata, siis tehas otsustski, et viiepütasele läheb külge 4 küünalt. Nagu alati oli tellimusega kiire ka jne. Kaantes jäeti viimane auk puurimata v. läks punn ette vms. Sõitsid nad kõik oma ajastu edukalt lõpuni. Seega, ma arvan, et see ei tapa ka seda pisut värskemat VAG-i. MIngi kuusepuu pannakse armatuuri sel muidugi põlema, aga iseeneset ei tohiks midagi juhtuda. Ta diagnoosib lihtsalt ahela katkestuse. Aga see vana känd tuleks välja ikkagi millalgi võtta, ehk hakkab tükkideks sulama vms. P.S. Keegi enne siin viskas lingi spets küünlaeemalduse õhupüssist. Selle asemel käib tavaline igamehe 1/2 tolline ka, ülemnekute ja pikkade padrunitega nikerdades saab hakkama. Regulaator (ka seina peal!) peab kah toimima. See rammimine kuidagi murrab neid vähem puruks, ma ei tea, kas toimub nagu sepistamisena vms, aga parem ta on, kui käsitsi. Täiesti kinnikasvanud küünla lõhub muidugi ka suruõhukaga ära. Sest selle lõhub igal juhul ära, sest ta ei ole ju polt vaid toru. . [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Eelsüüteküünlad liiga kõvasti kinni
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
33.7%
- SQL:
66.3%
]