Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Kuidas toimida tänapäevase diiselautoga.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] Kuna saan pidevalt kõnesid autoomanikelt, kes ei tea täpselt, kuidas eri olukordades oma kaasaegse diiselautoga käituda, siis teeks ühe kokkuvõtliku teema, mis põhineb oma kogemusel ning teadmistel. Pihustite tööpõhimõte ja DPF-is toimuvad reaktsioonid ei huvita enamust, kuid üht-teist võiks teada iga autoomanik. Ei pretendeeri absoluutsele tõele ja sõnastan võimalikult lihtsalt. Alustuseks: 1. Ära lase autol hommikuti kohapeal kauem tiksuda, kui on vajalik katuse ja klaaside puhastamiseks (paar min.). 2. Alusta sõitu rahulikult, anna kastile alati sekund reageerimisaega, enne kui gaasi vajutad. 3. Dynamic ning põhjagaas tulgu sooja mootori ning kastiga, kui väga vaja. 4. Ära sõida pidevalt kõige ökoma reziimi ning veerandgaasiga. 5. Kasuta vahest pärisvõtit, muidu istud ükskord uksetaga. 6. Ära jäta oma ainukest võtit autosse kinniste ustega. 7. Ära osta uuemat diiselautot, kui sõidad enamjaolt linnas, eriti väikelinnas. Mootor. 1. Vaheta õli mootoris 10-15000 km vahel, ära usu igasugu 30000 jutte. 2. Kasuta kvaliteetset 5w30 VW507.00 õli. 3. Õhufiltri vahetusvälp meie kliimas ja teedel ei ole 60000, ise vahetan koos õliga. Me ei ela Saksas. 4. Ära ignoreeri mootori kujulist kollast tulukest või spiraali sõidu ajal, sest osadel juhutdel võid rikkuda nii mõndagi kallist. 5. Kui õlitase tõuseb, tuleb välja selgitada põhjus. (pihustid, umbes DPF jne.) 6. Aeg-ajalt võiks kasutada CR mootorite kütuselisandit. Ise olen pannud Liqui Moly või Karla Auto oma. 7. Webasto ei rakendu, kui kütusetuluke põleb, talvel võiks paak täis olla. Kütuse 0-i sõitmine mõjub laastavalt kogu kütusesüsteemile, mille taastamine on väga kallis. 8. Ära tangi autot töötava Webastoga. See on ka kütuseluugil kirjas suurelt. Kast. 1. S-tronicute hüdraulikapoole välp on 60000 km, kui vead tihti käru, siis vähem. Tagumine ots on eluaegne, kuid 150-200K pealt võiks siiski vahetada. 2. Tiptronikul ei võta julgust soovitada, tehas ütleb eluaegne, eks igaüks ise otsustab, kas vahetab ja kuidas. 3. S-tronicul ja CVT -l ei ole vaja teha mingit "dünaamilist" vahetust, kuna puudub turbiin. 4. Tasuks jälgida S-tronicu vahejahuti solenoidi, mis lekkides mööda juhtmeid jahutusvedeliku kasti pistikusse juhib ning rikub kalli mehhatroonika. 5. Topeltsidurid S-tonic kastis on kuluosa, 140-200 000 ja vahetus. 6. Multitronicu (CVT) õlivahetusvälp on üldjuhul 60000km. Õhkvedrustus. 1. Ära unusta süsteemi "lukku" panna, enne kui tungrauda kasutad. 2. Proovi vältida vihmase ning lörtsise ilmaga auto tarbetut tõstmist, sellega kogud süsteemi ainult niiskust, ning külmade saabudes on jama majas. 3. Ära kasuta lörtsi ja vihmaga "auto" režiimi, kui kihutada meeldib. Alates 120km/h laseb auto end madalaks ja siis jälle üles jne. 4. Ära sõida pikalt (nädalaid) vigase lekkiva õhkpadjaga, saad vahetada ka kompressori varsti. Tahmafilter. 1. Kui süsteem toimetab korralikult, ei näe sa mingeid tulukesi kunagi. 2. Kollase märguande peale kellades, pöördu maanteele esimesel võimalusel ja sõida u. 1800-2000 pöördega, kuni tuluke kustub (10-15 min.). 3. Kui tuluke ei kustu, ja autol jõud kaob, tuleb kohe pöörduda diagnostikasse ja remonti, mitte seda ignoreerida. 4. Müüt on see, et tuleb n.ö. "pähe anda", see teeb asja hullemaks. 5. Arvutiga on võimalik mingi piirini sundpõletada, kuid see ei mõju hästi mootorile ja õlile. 6. Igasugu imeainete kasutamine 300K+ sõitnud, ummistunud DPF-i korral on raha maha viskamine. 7. Aeg-ajalt hall toss summutist ning kärsahais on asjaga kaasnev ning normaalne. Põletusprotsess just käis või käib. 8. Autot seisates (B8, C7) vendid töötavad u. 10 min., kui põletus jäi pooleli. 9. Sõites pikki vahemaid maanteel, toimub passiivne DPF põletus ja aktiivse järele on vajadus pikema maa tagant. Ainult linnas sõites toimub tihti aktiivne põletus, mis lühidalt öeldes pole hea. Elektroonika. 1. Korras aku on kõige alus, ära eemalda kunagi akuklemme, või tee seda koostöös spetsialistiga. 2. Akut lae selleks ettenähtud kohtadest, mitte otse akule. Ära särtsuta klemmidega mitte kunagi. 3. "Krokodillid" viska minema, naabrimeest ära aita. (Või pangu paar tonni tagatiseks) Kui tahad ikkagi aidata, osta selleks tarbeks teine aku. 4. Ära näpi kõiki nuppe korraga, anna aega reageerida (eriti külmaga). 5. Ära oota, kuni aku ise sureb, vaid pigem vaheta enne. Tuleb odavam. 6. Ära sõida sombusel ja hallil päeval "Auto" asendis tuledega, rikud reflektorid, koormad asjatult ballaste ning lampe. 7. Korra aastas ei teeks paha arvutiga olulised asjad üle vaadata, isegi kui pealtnäha kõik hästi. 8. Autos kohvitopsidega vehkimine lõpeb varem või hiljem MMI juhtpaneeli surmaga. 9. Peale aku vahetust uue vastu on vajalik kodeerimine. Vahet tuleb teha AGM ja happeaku vahel. Kasutama peab õigeid koode, mitte suvalisi. Loe läbi oma auto kasutusjuhend, isegi kõige teadjam teadja leiab sealt midagi uut. Ei taha kellegiga vaielda, nõuanded on üldised, oma kogemusest paljude kaasaegsete Audidega. Täiendan, kui midagi veel meenub olulist. Kes soovib see täiendab samuti. Jann. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Kuidas toimida tänapäevase diiselautoga.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
50.8%
- SQL:
49.2%
]