Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Kuidas toimida tänapäevase diiselautoga.
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: rendoqoz[/i] [quote][i]Algselt postitas: kps[/i] [quote][i]Algselt postitas: audinaator[/i] Näiteks turbo mootorite puhul lasen mina sõidust tulles autol kohapeal minutikese tiksuda. Kas tast kasu on, võta kinni, kahju kindlasti mitte ;) [/quote] See kohapeal tiksumise kasulikkus sõltub ikkagi sellest, kui sirgena oled enne auto parkimist paremat jalga hoidnud. Kui tuled rahulikust sõidust siis edasi tiksutamine ei tee küll enam midagi olulist jahtumise mõttes. Ma pigem soovitaks endal natukeseks ajaks enne masina parkimiskohani jõudmist maha jahtuda ja paremast jalast see kramp välja masseerida - sel juhul on jahutuseffekt palju mõistlikum ja ei pea samuti kohapeal enam tiksutama. Toon näite - kiirustad kuhugi, pidevalt parem jalg sirge, pargid auto ära ja kaotad oma minutilise tiksutamisega rohkem aega kui selle jala sirgestamisega liikluses "võitsid" :cool:. Kui ei tundu tuttav - mõtle uuesti :D. [/quote] Samas ka 100ga sõites saab turbo "koormust" - küll stabiilselt, aga ikkagi. 2008 Hiluxi 2.5L diisli manualis on näiteks kirjas, et ühtlaselt maanteesõidult tulles tuleks mootorit 1-2 minutit kohapeal jahutada. Eks see oleneb ka auto eripärast. Siiski - turbo on mootori üks kuumimaid osi peale pikemat sõitu. Ja kui see nüüd (eriti suvel) mootor kohe kinni keerata, siis ei pea füüsik olema, et aru saada, mida õli seal kuumuse sees teeb. Üldiselt aga: Vaevalt keegi teab kedagi, kes seda sihilikult teeb. Ise hakkasin hiljaaegu nii talitama (pärast turbo vahetust), aga kõik need 200+ tuhat sõitnud masinad sõidavad siiani ja turbo probleemid ilmnevad pigem 300+ tuhandel kilomeetril (kui sedagi). Siit võib aga tuletada, et see jahutamine suurt võitu vist ikkagi ei anna. Ise siiski kasutan sellist turbo piinamist õigeks ei pea. Jannile aga - väga hea teema ja informatsioon! Lisa juurde ka kütusefiltri vahetus. Jällegi, 30 tuhat oleks minu arvates lagi. Eelmisel suvel vahetasin 40 000 km läbisõiduga filtrit (2011 Passati). Ilus vaatepilt see ei olnud - üsna must oli teine. Raamat lubas vististi 60 000... [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Diesel power
»
Kuidas toimida tänapäevase diiselautoga.
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.5%
- SQL:
63.5%
]