Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ralf

 postitati 26.09.18 08:31
Tänud.Nüüd pilt kõvasti selgem.Rihm pidi ,,värske ,, olema aga raudselt läheb vahetusse koos rullide ja veepumbaga.
Raika

 postitati 26.09.18 08:05
Hooratta peal "-0". See peab kokku minema käigukasti küljes oleva "<" märgiga. Nukkvõllil pumba rihmaratas küljest ära ja nukkvõlli tagumises otsas olev soon plokikaane servaga tasa. Seda soont ei näe enne kui klapikambrikaan maas on. Sinna soonde mahub panema ka lehtvõtme, et kindlalt plokikaanega paralleelne oleks.
QUATTRO

 postitati 26.09.18 07:51
Tagumine nukkvõlliratas tuleb küljest võtta, kui nukkvõlli ja väntvõlli ajastust vaja kontrollida. Hiljem saab sealt vajadusel ka pumba ajastust timmida.
Samas kui mootori ajalugu on teadmata, siis ma isiklikult paneks uue rihma kohe enne käivitamist. Hooratta märgist ei olnud mälu järgi kasu enne kui mootor käigukastiga ühendatud ei ole.
Nukkvõlli rihmarataste lahtikeeramiseks on vajalik spetsiaalne kahvelvõti millega rihmarattaid kinni hoida.
ralf

 postitati 26.09.18 05:43
Selge.Lugu tegelikult järgmine,et sai ostetud kasutatud mootor,millel polnud pumpa peal ja tahtsin lihtsalt enne käivitamist kontrollida märke ning pump paika panna.Hooratta pealt leidsin märgi ja pumba oma ka aga küsimus tekkiski nuka märgiga.Kas sain õigesti aru,et tagumine ratas küljest ja sinna spetsiaalne rakis siis?
QUATTRO

 postitati 25.09.18 20:03
Kui vändapoldi rakist olemas ei ole omal, siis palun ära torgi. See on üks väheseid mootoreid mille saab teadmatusest kiiresti utiiliks.
Gates mootorikohase rihmakomplektiga (kus ka rullid sees) tuleb vägagi asjakohane juhend kaasa kus kõik on selgitatud viimse detailini.
Märkidest on ainult hooratta märk ja pumbarihma vahetuseks pumba märk. Ülejäänu jaoks klapikambri kaas maha ja abinõusid ikkagi vaja alates rihmaratta kinnihoidmisest, nukkvõlli fikseerimise ja momentvõtmeni. Süüteajastus vaja ka hiljem sättida. Seega lase kellelgi spetsil teha ja hoiad ilmselt raha kokku ja magad rahulikumalt. Siin klubiski on mehi piisavalt kellele see töö on sama lihtne kui nurga taga kusel käimine.
Tavalises kodugaraazis lihtsalt jääb asjadest/tedmistest puudu.
ralf

 postitati 24.09.18 17:50
Tere.Kas keegi oskab aidata rihmamärkidega?

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 38.9% - SQL: 61.1%]